حباب پلاستیک روز

از نایلون بسته بندی ضربه گیر چه می دانید؟

از نایلون بسته بندی ضربه گیر چه می دانید؟

Rate this post

آیا از نایلون بسته بندی ضربه گیر چیزی می دانید؟ نایلون بسته بندی ضربه گیر، همانطور که از نامش پیداست نایلونی مخصوص بسته بندی و با قدرت ضربه گیری بالایی می باشد.

نایلون ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها نایلون ضربه گیر می باشد. این نایلون دارای ساختاری متفاوت نسبت به سایر نایلون هاست البته اگر حبابدار باشد. سایر نایلون ها هم که در سطح خود دارای حباب نیستند، به منظور بسته بندی استفاده می شوند اما معمولا قدرت چندانی در امر ضربه گیری ندارند. اما برای اینکه از سلامت کالاها و وسایلمان هنگام جابجایی آسوده خاطر باشیم، باید به سراغ نایلون بسته بندی ضربه گیر برویم.

داخل حباب های این نایلون با هوا پر می شود و در واقع سطح بسیار نرمی را به وجود می آورد. قطعا همه شما نایلون بسته بندی ضربه گیر را دیده اید و حتی شاید حباب های روی آن را هم ترکانده باشید و احساس آرامش همراه با لذت به دست آورده باشید. در واقع هیچ کدام از نایلون های دیگر موجود در بازار به اندازه نایلون بسته بندی ضربه گیر نمی تواند قوی و موثر عمل کند به خصوص هنگام جابجایی وسایل شکستنی و تزئینی.

 

موارد مهم استفاده از نایلون بسته بندی ضربه گیر

از موارد مهم استفاده از نایلون بسته بندی ضربه گیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی محصولات چوبی مانند مبلمان
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع وابسته به خودروسازی
  • صنایع تولید لوازم و وسایل خانگی
  • صنایع الکتریک
  • صنایع الکترونیکی
  • صنایع شیشه سازی
  • بسته بندی قطعات کامپیوتر
  • کارگاه های کابینت سازی
  • اتوبار و شرکت های حمل بار و اثاثیه منزل

موارد ذکر شده از مهم ترین موارد مورد مصرف می باشد. مشاهده می کنید که تقریبا در تمامی صنایع نایلون بسته بندی وجود دارد که علت آن ضربه گیری بالای این نایلون هنگام جابجایی می باشد. به همین دلیل به آن نایلون بسته بندی ضربه گیر می گویند.

 

مدل های موجود از نایلون بسته بندی ضربه گیر در بازار

آیا با مدل های موجود از نایلون بسته بندی ضربه گیر در بازار آشنایی دارید؟ اگر پاسختان منفی است با ما همراه باشید. این نایلون در مدل های مختلفی مانند رولی و کیسه ای ارائه می شود:

  • عرض متفاوت رول؛ 5 سانتی متر تا 2 متر
  • قطر حباب؛ ریز، درشت و خیلی درشت
  • اندازه قطر حباب؛ 10، 18 و 30 میلی متر

بدیهی است هر شخصی با توجه به میزان نیاز و محصول مورد نظرش برای بسته بندی نوع متفاوتی از رول های نایلون بسته بندی را انتخاب کند.  اما باید به طور کلی بدانید افزایش اندازه قطر حباب ها باعث افزایش ضریب ایمنی کالاها به هنگام جابجایی می شود.

بحث دیگری که در مورد نایلون ضربه گیر اهمیت فراوانی دارد، قیمت نایلون ضربه گیر می باشد. در حقیقت قیمت هر محصولی هنگام خرید از تصمیمات مهمی می باشد که هر مشتری باید به آن توجه کافی و لازم را داشته باشد. زیرا صرف انتخاب یک محصول بر اساس قیمت پایین دلیل بر بی کیفیتی آن نمی تواند باشد و یا همچنین قیمت بالا هم تضمینی بر کیفیت بالا نیست. پس به این مورد مهم بسیار دقت کنید. فروش نایلون بسته بندی بر مبنای کیلوگرم می باشد و قیمت آن هم با توجه قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده نایلون تعیین می شود. هر چه قدر از مواد اولیه درجه یک و بهتری استفاده شود، طبیعتا قیمت نایلون نیز بالاتر می رود اما در عوض کیفیت آن هم افزایش می یابد. اگر در تولید نایلون ضربه گیر از مواد درجه 2 استفاده شود، کیفیت حباب ها پایین می آید. در واقع باعث شکنندگی حباب و نهایتا کاهش استحکام بسته بندی می شود. همچنین باعث افزایش وزن رول   به علت وجود ناخالصیها و مواد خارجی می شود و در نتیجه باعث افزایش قیمت نهایی نایلون بسته بندی ضربه گیر می شود. در واقع قیمت بالا ولی با وجود مواد اولیه ارزان و بی کیفیت. در این رابطه مراقب سودجویان که قصد فریب شما را دارند، باشید.

سایر کاربردهای نایلون بسته بندی ضربه گیر

از سایر کاربردهای نایلون بسته بندی ضربه گیر می توان موارد زیر را نام برد:

  • حفاظت فیزیکی موثر از محصولات در مقابل ضربه های ناشی از جابجایی
  • ایجاد فاصله یا فضا بین قطعات صنعتی و جلوگیری از تداخل رنگ
  • عایقی قوی و جلوگیری از تلف شدن انرژی
  • ضربه گیری قوی
  • پوشش سقف و دیوارهای مختلف

در هنگام خرید نایلون ضربه گیر به اندازه حباب ها نیز دقت کنید. در اصل باید به نوع محصولی که می خواهید برای بسته بندی آن از نایلون بسته بندی استفاده کنید، توجه کنید. آیا وسایل کوچکی را می خواهید بسته بندی کنید یا وسایل بزرگتر؟ آیا این وسایل شکستنی یا تزئینی هستند؟ با جواب به این سوال ها می توانید بهتر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورت نیاز به بسته بندی با انعطاف پذیری بیشتر از نایلون بسته بندی ضربه گیر با حباب ریز استفاده کنید و برای بسته بندی با قدرت ضربه گیری زیاد از نایلون بسته بندی ضربه گیر با حباب درشت استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian