حباب پلاستیک روز

استفاده و کاربرد نایلون حبابدار در صنایع مبلمان

استفاده و کاربرد نایلون حبابدار در صنایع مبلمان

Rate this post

نایلون حبابدار، بهترین نایلونی که میشناسید

نایلون را می توان یکی از محصولات کاربردی معرفی کرد که از اهمیت غیر قابل اجتناب برخوردار می باشد. یکی از انواع این محصول که حائز اهمیت و توجه بوده، نایلون حبابدار است.

این محصول نه تنها کالاهای مختلف را داخل یک کاور مناسب قرار می دهد، بلکه نگهبانی از آنها را هم بر عهده دارد. این نایلون مراقب است تا کمترین خدشه و آسیبی به کالاها وارد نگردد. شاید پیش از این، نگاهی ساده به این محصول داشتید، اما حالا متوجه شدید که نایلون مذکور، بسیار کاربردی بوده و فراتر از آنچه که می پنداشتید، اهمیت دارد.

همانطور که میدانید این نایلون، پر است از حباب های ریز و درشت که شکل ظاهری آن را به کلی تغییر داده اند. به طوری که در مقایسه آن و سایر گزینه های موجود از نایلون، متوجه تفاوت های ظاهری آشکار آنها خواهید شد. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که هدف از ایجاد حباب در سطح این نایلون چه بوده است؟ یا اصلا این حباب ها به چه کار می آیند؟ پاسخ مشخص است.

حباب هایی که روی سطح نایلون را پر کرده اند، مانند ضربه گیر عالی عمل می کنند. یعنی اگر وجود این حباب ها نبود، نایلون مورد نظر هم خاصیت ضربه گیری خود را از دست میداد. با وجود این ویژگی می توان نایلون فوق را یکی از بهترین انواع نایلون معرفی کرد.

نایلون حبابدار قابل استفاده در صنایع مبلمان
نایلون حبابدار

با ویژگی ضربه گیری نایلون حبابدار، بیشتر آشنا شوید

همانطور که عنوان شد، نایلون فوق دارای خاصیت ضربه گیری می باشد. واقعیت این است که این نایلون، این خاصیت و ویژگی را هم مرهون وجود حباب هایی میداند که در سطح آن ایجاد شده اند.

در حقیقت علت اصلی رواج نایلون حبابدار و کاربرد گسترده آن در صنایع بسته بندی، همین خاصیت است. آنچه که باعث شده تا صنعتگران، توجه ویژه ای به این محصول نشان دهند، باز هم همین ویژگی است که بدان اشاره کردیم. پس با تمام این تفاسیر متوجه می شویم که محصول مورد نظر از چه جایگاهی برخوردار بوده و چه پیامدهای مثبتی را رقم زده است.

حال در ادامه می خواهیم تا کمی بیشتر راجع به ویژگی ضربه گیری این نایلون صحبت کنیم. در این خصوص لازم است بگوییم نایلون فوق متشکل از دو حباب ریز و درشت می باشد. یعنی برخی از نایلون ها تماما دارای حباب های ریز بوده و بعضی دیگر هم دارای حباب های درشت اند. حالا ضربه گیری این نایلون، تحت تاثیر این حباب ها، شدت و ضعف خواهد داشت.

یعنی اگر حباب ها بزرگتر باشند، بالطبع خاصیت ضربه گیری نایلون هم افزایش خواهد یافت. در مقابل آن، اگر حباب ها کوچکتر باشند، میزان ضربه گیری نایلون، تحت تاثیر این حباب ها، کاهش پیدا خواهد کرد. پس ضربه گیری، تابعی از نوع حباب های نایلون بوده و با توجه به آنها می توانیم راجع به درصد ضربه گیری نایلون نظر دهیم.

اهمیت نایلون حبابدار
نایلون حبابدار

نایلون حبابدار، قابل استفاده در صنایع مبلمان سازی

این محصول، جا پای محکمی در صنایع مختلف برداشته است. به طوری که به هر صنعت که بنگرید، متوجه حضور مستمر این نایلون در آن خواهید شد. حال یکی از صنایعی که بیشترین بهره را از این نایلون برده اند، صنایع ساخت مبلمان می باشد. این صنایع، نیاز مبرم به این نایلون پیدا کرده و با استفاده از آن، به پیشبرد امور خود کمک کرده اند.

در حقیقت نایلون فوق پس از اتمام فرآیند تولید مبلمان به کار آمده و برای بسته بندی انواع مبل اسپرت، استیل، کلاسیک و سلطنتی انتخاب می گردد.

هر یک از مبل های نامبرده به همراه میز، در کاور نایلون قرار گرفته و از گرد و غبار، خط و خش، و شکستگی در امان خواهند بود. نایلون باعث کاورینگ کامل مبل ها شده و تا هنگامی که این لوازم چوبی به مقصد نهایی برسند، از آنها مراقبت خواهد کرد.

کدام نوع از این نایلون برای بسته بندی و کاورینگ مبل ها، مناسب تر خواهد بود؟

یکی از انواع نایلون حبابدار که برای بسته بندی و کاورینگ مبل ها انتخاب شده و گزینه انتخابی مناسب تری به نظر می رسد، نایلون دو لایه حبابدار می باشد. این نایلون با به همراه داشتن ضخامت بیشتر، عملکرد به مراتب بهتری را هم از خود نشان می دهد. لذا اگر انواع مبلمان در طی مسیر در معرض تکان های شدید یا جزئی قرار گیرند و یا ضربه ای به آنها اصابت نماید، در هر حال سلامت خود را حفظ می کنند. بدون اینکه تغییرات منفی در ظاهر و کیفیت آنها رخ دهد.

نایلون حبابدار، یک محافظ امن
نایلون حبابدار

در هر حال مبلمان دارای قیمت بالایی بوده و ارزش زیادی دارند. پس باید نهایت دقت و توجه را به آنها داشته باشیم. همین که این وسایل را سالم به مقصد برسانیم، نصف راه را رفته ایم و خیالمان از بابت آنها تا حدودی راحت خواهد بود. بعد از آن مبلمان، نیاز به مراقبت خاصی نداشته و نگرانی از بابت این وسایل نیز وجود نخواهد داشت.

کاربرد نایلون دو لایه حبابدار در صنایع مبل سازی چیست؟

در این بخش می خواهیم تا توضیحات بیشتری را راجع به کاربرد نایلون دو لایه حبابدار در صنایع مبل سازی ارائه دهیم. این نایلون به طور کامل دور مبلمان پیچیده شده و تمام درزهای خالی آن با چسب پر خواهند شد. این کار منجر به پوشش دهی کامل مبل ها شده و دیگر درزی باقی نمی ماند که باعث تهدید این وسایل گردد. چرا که درزها منجر به نفوذ عوامل تخریب کننده به داخل مبلمان شده و ممکن است تاثیرات بد و غیر قابل جبرانی را در آنها به جا بگذارند.

البته بسته بندی کامل مبلمان، مانع از بروز این پیشامدها شده و از این طریق به حفظ ارزش واقعی مبلمان نیز کمک خواهد کرد. با نگاهی به همه این موارد در می یابیم که نایلون فوق دارای درجات بالایی از اهمیت بوده و تاثیرات مشهودی را به دنبال داشته است. حالا نه تنها صنایع مبل سازی به کمک این محصول توانسته اند حمل و نقل محصولات خود را با خاطری آسوده و مطمئن انجام دهند، بلکه خیلی از صنایع دیگر نیز از این نایلون مستفیض گردیده اند. در نهایت نایلون حبابدار منجر به رونق بسته بندی شده و امنیت محصولات را تضمین نموده است.

تضمین سلامت محصول با نایلون حبابدار
نایلون حبابدار

اینستاگرام حباب پلاستیک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian