حباب پلاستیک روز

انواع نایلون و ضخامت های آنها

انواع نایلون و ضخامت های آنها

Rate this post

شما اگر می خواهید نایلون مناسب خود را خریداری کنید باید با انواع نایلون و ضخامت های آنها آشنایی بیشتری داشته باشید، تا از این طریق آشنایی خرید بهتری را بتوانید انجام دهید. نایلون یکی از انواع پلیمر می باشد که در بازار تولید می شوند، که در واقع باید بدانید این ماده در سال 1953 به صورت کاملا اتفاقی کشف شد. نایلون یکی از انواع مواد نرم به شمار می رود که شما باید برای استفاده از آن با انواع نایلون و ضخامت های آنها آشنایی داشته باشید. برای اینکه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود رد ادامه انواع نایلون و ضخامت های آنها را معرفی می کنیم.

معرفی انواع نایلون و ضخامت های آنها 

همانطوری که بیان کردیم نایلون ها به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارند، برخی از انواع نایلون و ضخامت های آنها عبارت می باشد از :

انواع نایلون و ضخامت های آنها

 نایلون گلخانه ای 

نایلون گلخانه ای در دسته بندی انواع نایلون و ضخامت های آنها قرار می گیرد و از آنجایی که هزینه کمتری نسبت به دیگر نایلون ها دارد از جمله محبوب ترین نایلون ها به شمار می رود که با آن می تواند گلخانه ساخت. ضخامت آنها تا حدودی زیاد است چرا که با آنها به خوبی گل ها و گیاهان محافظت می شوند. در واقع استفاده از آن به جای شیشه است و به همین دلیل باید بدانید تا حدودی ضخامت زیادی دارند. از آنجایی که وزن آنها بسیار کم است به جای اسکلت های فلزی هم از آنها استفاده می کنند. شما با خرید این نایلون ها و استفاده از آنها هزینه ساخت گلخانه خود را تا حد بسیار زیاد پایین می آورید.

نایلون پشت چسب دار 

یکی دیگر از انواع نایلون و ضخامت های آنها که شما باید با آن آشنایی داشته باشید نایلون یا سلفون پشت چسب دار می باشد. این نایلون ها در سطح خارجی خود قدرت چسبندگی دارند و به همین دلیل از آن در صنایع مختلف استفاده می کنند. ضخامت این نایلون بسیار کم است و تنها ویژگی آن است که از محصولات مختلف محافظت می کند، به عنوان مثال شما زمانی که وسیله برقی را خریداری می کنید می توانید این نایلو را بر روی آن مشاهده کنید.

انواع نایلون و ضخامت های آنها

 نایلون شیرینگ 

یکی از مهمترین نایلون هایی که در بسته بندی بسیاری از محصولات در سراسر دنیا از آن استفاده می شود نایلون شیرینگ است. اگر می خواهید در مورد انواع نایلون و ضخامت های آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید، باید بدانید که این نایلون در ضخامت های متنوعی تولید می شود و همچنین سایز آنها هم بسیار متنوع است. در بازار به این نایلون ها، نایلون کوچک شوند و نایلون حرارتی هم می گویند، چرا که صنایع بسیاری از آن استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به نیازی که از این نوع نایلون ها دارید ضخامت مورد نظر خود را سفارش دهید تا برایتان ضخامت آن را تغییر دهند.

 نایلون حبابدار 

یکی دیگر از انواع نایلون و ضخامت های آنها که بیشتر شما با آنها آشنایی دارید، نایلون  حبابدار می باشد. این نایلون ها از جمله بهترین نایلون های محافظت کننده هستند که با پوشش دهی محصولات از شکستگی و یا ضربه خوردن آنها جلوگیری می کند. برخی از محصولاتی که حساسیت بیشتری دارند را با این نایلون ها می توانید پوشش دهید تا شکسته نشوند و ضربه ای به آنها وارد نگردد.  شما روزانه شاید تعداد بسیاری از این نایلون ها را مشاهده کنید که در اطراف ظروف و یا وسایلی حساس پیچیده شده است، ضخامت آنها تا حدودی از نایلون های دیگر بیشتر است و به همین دلیل شاید وزن بیشتری هم داشته باشد.

انواع نایلون و ضخامت های آنها

 نایلکس

برای تولید نایلکس باید از مواد پلی اتیلن استفاده شود چرا که در بین انواع نایلون و ضخامت های آنها این نایلون بسیار نازک می باشد. با استفاده از این نایلون بسیاری از محصولات بزرگی را که در آشپزخانه و یا خانه وجود دارد را بسته بندی می کنند، البته باید بدانید برای محصولات کوچک مانند نان، کنسروها و … هم از آن استفاده می شود. بر این اساس استفاده از این نایلون بسیار صنعتی تر می باشد و به دلیل ضخامت بسیار کمی که دارد وزن فوق العاده ناچیزی را هم دارا می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian