حباب پلاستیک روز

تفاوت نایلون حبابدار ۲ لایه و ۳ لایه

نایلون حبابدار

تفاوت نایلون حبابدار ۲ لایه و ۳ لایه

Rate this post

تفاوت نایلون حبابدار ۲ لایه و ۳ لایه

نایلون حبابدار یکی از بهترین انواع نایلون به شمار می آید که در صنایع بسته بندی مورد توجه قرار گرفته و منجر به بسته بندی و عایق بندی محصولات مختلف به بهترین شکل ممکن خواهد شد. این نایلون نه تنها محصولات را بسته بندی می کند، بلکه آنها را از آسیب ها نیز دور نگه می دارد.

نایلون حبابدار چیست؟

حتما تا به حال با نایلون حبابدار برخورد داشته و آن را از نزدیک دیده اید. این نایلون دارای حباب هایی است که با هوا پر شده اند. وجود این حباب ها روی نایلون منجر به افزایش لطافت و نرمی شده و ویژگی های ظاهری و ساختاری آن را بهبود بخشیده اند.

لازم است بدانید با توجه به حباب هایی که روی این محصول را پوشانده اند، قدرت ضربه گیری نایلون افزایش پیدا کرده و به همین دلیل از آن به عنوان نایلون بسته بندی استفاده می نمایند؛ چرا که محصول فوق منجر به جلوگیری از وارد آمدن ضربه های سبک و سنگین روی اشیاء و اقلام بسته بندی، شده و مانند یک عایق ضخیم و مقاوم، از آنها مراقبت می نماید تا تغییری در ظاهر و کیفیت محصولات به وجود نیاید. با این وجود می توان نایلون مورد نظر را از اهمیت بالایی برخوردار دانست.

دسته بندی انواع نایلون حبابدار بر اساس تعداد لایه

نایلون حبابدار که امروزه در صنایع بسته بندی رواج پیدا کرده و اهمیت بسزایی را به خود اختصاص داده است، به نمونه های مختلفی دسته بندی می شود. در این بخش می خواهیم تا انواع این محصول بر اساس تعداد لایه را دسته بندی کرده و نام ببریم که عبارتند از:

  1. نایلون دو لایه حبابدار
  2. نایلون سه لایه حبابدار

تفاوت نایلون دو لایه و سه لایه در چیست؟

نایلون دو لایه حبابدار و نایلون سه لایه از نمونه های رایج این محصول به شمار می آیند که مصارف انبوهی را در صنایع بسته بندی پیدا کرده و توجهات ویژه ای را به خود معطوف داشته اند. در ادامه می خواهیم تا به مقایسه این دو محصول پرداخته و وجوه تمایز آنها را مورد بررسی قرار دهیم که عبارتند از:

  • نایلون دو لایه حبابدار متشکل از دو لایه فیلم نایلون پلی اتیلن به اضافه یک لایه حباب در بخش پایین و یک لایه فیلم پلاستیکی در بخش زیر می باشد.
  • نایلون سه لایه حبابدار هم متشکل از سه لایه فیلم نایلون پلی اتیلن به اضافه یک لایه حباب در بخش پایین و یک لایه فیلم پلاستیکی در بخش زیر است.
  • نایلون سه لایه حبابدار با وجود برخورداری از یک لایه بیشتر، ضخامت بالاتری پیدا کرده و لذا قدرت ضربه گیری آن هم افزایش یافته است.
  • نایلون دو لایه هم دارای ضخامت کافی می باشد، اما ضخامت آن در مقایسه با نایلون سه لایه، نسبتا کمتر است.
  • نایلون سه لایه در مقایسه با نایلون دو لایه، منجر به افزایش امنیت محصول بسته بندی شده گردیده و از این رو برای بسته بندی کالاهای مهم و حساس انتخاب می شود.
  • در حقیقت نایلون سه لایه حبابدار به عنوان محافظ بهتر عمل کرده و مراقبت بیشتری را از محصولات مختلف می نماید.

 

انواع نایلون حبابدار

 

آشنایی با انواع دیگر نایلون حبابدار

نایلون حبابدار نه تنها به نمونه هایی مانند نایلون دو لایه و نایلون سه لایه تقسیم می گردد، بلکه انواع دیگری را هم شامل گردیده که در بخش زیر به آنها اشاره کرده و مشخصات هر یک را ذکر خواهیم کرد:

  1. نایلون دو بعدی

محصولاتی که دارای اندازه کوچکتر بوده و از لحاظ درجه اهمیت، در مراتب کمتر قرار دارند، با این نایلون، بسته بندی می شوند؛ مانند انواع تابلو، لوازم الکترونیکی و یدکی و ظروف آشپزخانه از جمله ظروف شکستنی.

  1. نایلون سه بعدی

این نایلون از ویژگی های بهتری برخوردار بوده و از همین رو برای بسته بندی کالاهای مهم که از حالت مکعبی برخوردار می باشند، انتخاب می شود. برای مثال کالاهای خانگی از قبیل یخچال فریزر، گاز، کمد، مبلمان، تخت خواب و مشابه آنها را با این نایلون بسته بندی کرده و مانع از آسیب رسانی به این اقلام می شوند.

 

کاربردهای نایلون حبابدار را میدانید؟

نایلون حبابدار که تبدیل به یکی از مهمترین انواع نایلون شده و در صنایع بسته بندی به جایگاه ویژه ای دست یافته است، دارای کاربردهای گسترده ای در هر یک از صنایع می باشد که در ادامه راجع به کاربردهای این محصول صحبت خواهیم کرد:

  • در صنایع ساخت قطعات کامپیوتر مورد توجه قرار گرفته و منجر به بسته بندی صحیح این قطعات و حفاظت از آنها خواهد شد.
  • در صنایع ساخت کابینت نیز رواج یافته و به منظور بسته بندی انواع کابینت و محافظت آنها از صدمه و آسیب استفاده می گردد.

 

کاربرد نایلون حبابدار

 

  • در حوزه های حمل و نقل نیز مورد استفاده قرار گرفته و برای حمل و نقل و جابجایی انواع اثاثیه و لوازم منزل در نظر گرفته می شود.
  • صنایع ساخت مبلمان و دکوراسیون منزل نیز به استفاده از این محصول پرداخته اند.
  • صنایع خودروسازی از دیگر صنایعی هستند که با تکیه بر نایلون حبابدار، امور بسته بندی را انجام می دهند.
  • صنایع ساخت شیشه، صنایع الکترونیکی و صنایع ساخت لوازم خانگی هم به نایلون مورد نظر برای بسته بندی کالاهای خود نیاز پیدا می کنند.

 

مهمترین مزایای نایلون حبابدار

نایلون حبابدار نه تنها در امور بسته بندی به یاری افراد آمده و محصولات مختلف را بسته بندی می نماید، بلکه دارای مزایای قابل توجهی نیز بوده که لازم است شما هم با این مزایا از محصول آشنا شوید:

  1. نحوه استفاده از این نایلون، بسیار راحت بوده و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که آن را به دور محصولات مورد نظر بپیچید و برای این کار فقط به چسب نیاز دارید، نه هیچ ابزار دیگر.
  2. این نایلون با برخورداری از ویژگی های ممتاز قادر است تا انواع اقلام ریز و درشت را به خوبی بسته بندی کرده و محدودیتی از این نظر ندارد.
  3. بسته بندی محصولات با استفاده از این نایلون، بسیار مقرون به صرفه تر از بسته بندی محصولات توسط ابزارهای دیگر بوده و از این رو این محصول، مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

نایلون حبابدار ریز

 

4- با توجه به برخورداری از حباب های توپر، فشار وارده بر محصولات و کالاهای مختلف را سریعا از بین برده و اجازه نمی دهد این فشار، تاثیر منفی بر روی آنها داشته باشد.

5- وزن کم نایلون هم از دیگر مزایای این محصول به شمار آمده و بنابراین وزن اضافی بر روی محصولات بسته بندی ایجاد نخواهد کرد.

6- از همه مهمتر اینکه نایلون مورد نظر قابلیت بازیافت داشته و پس از استفاده، مجددا وارد چرخه بازیافت و تولید خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian