حباب پلاستیک روز

نایلون حبابدار

پلاستیک حباب دار

نایلون حبابدار

Rate this post

 

انواع نایلون حباب دار

در این مقاله میخواهیم به چگونگی  تولید کیسه های حباب دار و فرایند های مربوطه بپردازیم

نایلون حباب دار از درون کاملا لطیف و صاف می باشد  ولی از بیرون دارای پوسته ای حبابی شکل  میباشد که برای بسته بندی کالاهای  حساس و یا شکستنی و هر نوع کالایی  که نیاز به جابجائی دارد شامل لوازم  خانگی، صنعتی، سبک، سنگین، و ….. با قابلیت ضربه گیری عالی و کاهش صدمات در حمل و نقل کالا مورد  استفاده قرار میگیرد. این کالا از مواد پلی اتیلن تولید می شود.
نایلون های حبابدار در نوع های  مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند  که در زیر به آنها اشاره می نماییم.

پلاستیک حباب دار 2 بعدی ( معمولی )

از این کیسه حباب دار برای بسته بندی تقریباً تمامی کالاهای غیر مکعبی شکل استفاده می شود. همانند: قطعات الکترونیکی، درب آسانسور، درب ضد سرقت، ظروف چینی و بلور، شیر آلات بهداشتی، ( چراغ ، آینه ، داشبورد ، سپر و … )

پلاستیک حباب دار 3 بعدی

این کیسه برای بسته بندی انواع کالایی با اشکال مکعبی مورد استفاده قرار میگیرد. مانند : یخچال فریزر ، کمپرسورهای اسکرو، مبلمان اداری و منازل

پلاستیک حباب دار با ویژگی عایق الکتریسیته ساکن

جهت بسته بندی کالاهای ظریف ، و یا شکستنی و هر نوع کالا که احتیاج  به جابجائی دارد اعم از خانگی، صنعتی، سبک، سنگین،و ….. با قابلیت ضربه گیری عالی و کاهش صدمات در حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به نوع مصرف جهت کالاهای شکستنی و حساس از حباب پلاستیک کوچکتر و برای کالاهائی که از حساسیت کمتر و مقاومت بیشتر نیاز دارند از حباب پلاستیک بزرگتر استفاده می شود.
علاوه بر موارد ذکر شده برای کاربرد، این کالا با وجود لایه متالایز توانایی انعکاس گرما را داشته و می تواند به عنوان پشم شیشه در سوله کارخانجات استفاده شود هم چنین با وجود آلومینیوم برای وسایلی که دارای حرارت غیر مستقیم می باشند مانند آبگرمکن به عنوان عایق حرارتی کاربرد داشته و نقش بسزایی را در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian