حباب پلاستیک روز

راهنمای خرید نایلون حبابدار

راهنمای خرید نایلون حبابدار

Rate this post

نایلون های حبابدار که گاهی به آن ها نایلون پفکی نیز گفته می شود برای حفاظت از انواع کالا و جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدگی آن ها استفاده می شود. برای خرید نایلون حبابدار باید به فاکتور های مختلفی مانند طول و عرض نایلون، تعداد لایه ها و شکل و قالب ساخت کلی آن توجه کنید.

نایلون حبابدار برای بسته بندی، نگهداری و حفاظت از کالاها به کار برده می شود. این نایلون ها از لایه ای نایلون ورقه ای و حباب هایی بر سطح آن تشکیل شده اند که این حباب های هوا باعث می شوند که محصول پیچیده شده با نایلون حبابدار در برابر ضربه، خط و خش و حتی حرارت عایق باشد و آسیب نبیند.

نایلون حبابدار دارای انواع مختلفی است و از منظر های گوناگونی دسته بندی می شوند. هر کدام حباب هایی با اندازه های متفاوت دارند. برخی از نایلون های حبابدار دو لایه و برخی از آن ها سه لایه هستند. همچنین نایلون های حبابدار از نظر شکل کلی به سه دسته نایلون پاکت، کیسه، و نایلون ورقه ای تقسیم می شوند در اینجا به بررسی انواع نایلون حبابدار و نکاتی که برای انتخاب مناسب ترین نایلون و خرید آن باید بدانید می پردازیم

نایلون حبابدار چند لایه بخریم؟

در ابتدا لازم است بدانید که نایلون حبابدار در دو نوع دولایه و سه لایه ساخته می شود که موارد استفاده از این دو نایلون تفاوتی با هم ندارد، یعنی برای اشیا و محصولات کوچک یا بزرگ می توانید از هر دو آن ها استفاده کنید. تنها تفاوتی که نایلون حبابدار دولایه و سه لایه با هم دارند این است که نایلون های سه لایه قدرت بیشتری برای محافظت از کالای شما دارند.

نایلون حبابدار دولایه به این صورت ساخته می شود که دو لایه نایلونی به همدیگر می چسبند و در بین این دو لایه هوا جریان دارد. سپس این ورقه دولایه به دور دستگاهی استوانه ای شکل با حفره های منظم پیچیده می شود و این حفره ها هوا را می مکند و حباب ها را ایجاد می کنند. این نایلون را نایلون حبابدار دولایه می نامند. حال اگر یک لایه نایلونی دیگر به سطح حباب ها کشیده شود نایلون سه لایه تولید می شود. پس تفاوت این دو نوع نایلون در لایه ای است که روی حباب ها را می پوشاند. چنانچه احساس می کنید کالای شما ممکن است در معرض ضربات نسبتا بیشتر یا بزرگ تری قرار بگیرد بهتر است نایلون حبابدار سه لایه را برای بسته بندی آن استفاده کنید.

 نایلون حباب درشت بگیریم یا حباب ریز؟

نایلون حبابدار از نظراندازه حباب نیز تقسیم بندی می شود. اندازه قطر حباب ها می تواند از چند میلی متر تا چندین سانتی متر متغیر باشد. نایلون هایی با حباب های خیلی ریز معمولا برای جلوگیری از ایجاد خط و خش استفاده می شوند و چندان جنبه و قابلیت ضربه گیر بودن را ندارند. این نایلون ها برای صفحات موبایل و قاب ها استفاده می شوند. اگر بخواهید برای اشیا ظریف نایلون حبابدار عایق تهیه کنید باید حباب های آن ریز باشند، اما نه این که ریز ترین اندازه حباب را انتخاب کنید، همانطور که گفتیم حباب های خیلی ریز که در حد چند میلی متر تا یک سانتی هستند برای جلوگیری از خط و خش استفاده می شوند بهتر است حباب ها را کمی بزرگتر از این انتخاب کنید، به گونه ای که بتواند تمام پیچ و خم های کالای ظریف شما را پوشش دهد.

برای وسایل بزرگتر و سنگین تر حتما نایلون های حباب درشت را خریداری کنید، تا بتواند به خوبی از وارد شدن ضربه به آن جلوگیری به عمل آورد.

نایلون دو بعدی یا سه بعدی؟

اگر وسیله ای که برای بسته بندی یا محافظت با نایلون حبابدار انتخاب کرده اید، مکعبی شکل است، از نایلون حبابدار سه بعدی استفاده کنید. منظور از نایلون سه بعدی، این است که نایلون به گونه ای تا خورده است که به شکل یک مکعب در اندازه های مختلف در می آید. و می توانید بدون زحمت خاصی برای بسته بندی و برش و چسب زدن، محصول یا وسیله خود را با نایلون حبابدار سه بعدی بسته بندی کنید.

نایلون های دو بعدی نیز ممکن است به صورت ورقه ای یا پاکتی عرضه شوند. نایلون های ورقه ای معمولا به صورت رول درآمده اند و با خرید رول کامل یا میزانی که نایلون احتیاج دارید، ورقه ای نایلون خواهید داشت که به صورت منظم و از سمت حباب ها باید به دور کالای خود بپیچید و لبه های آن را چسب بزنید یا اینکه در اندازه دلخواهتان با آن پاکت نایلونی درست کنید.

نایلون حبابدار پاکتی نیز تولید شده است تا کار شما را راحت کند و برای اشیا تخت و صاف مانند قاب های ظریف کاربرد دارد. دقت کنید که کیسه ها و پاکت های دو بعدی و سه بعدی ممکن است پس از آن که اشیا را در آن قرار دادید، کمی فضای اضافه داشته باشند، مخصوصا در گوشه های پک. به منظور عایق کردن درست وسایل باید این فضاهای خالی را با کاغذ باطله و مچاله شده پر نمایید.

اهمیت طول و عرض نایلون حبابدار

در هنگام خرید نایلون حبابدار باید دقت کنید که از قبل ابعاد محصول یا وسیله خود را اندازه بگیرید تا بتوانید به میزان کافی و نه کم و نه زیاد برای آن نایلون تهیه کنید. نایلون اضافه قطعا به ضرر محیط زیست و خودتان می باشد چرا که هزینه بیشتری باید برای آن بپردازید و اندازه کوچک نایلون نیز باعث می شود دوباره برای خرید نایلون حبابدار اقدام کنید و حتی ممکن است به علت سهل انگاری از خرید مجدد نایلون خودداری کنید و وسایل خود را به طور ناقص و نادرست بسته بندی نمایید.

اندازه نایلون حبابدار زمانی بیشترین اهمیت را پیدا می کند که بخواهید نایلون های سه بعدی یا پاکتی تهیه کنید چرا که اگر کمی کوچک تر از حد لازم باشند، به طور کلی نایلون را بی کاربرد می کنند و بزرگ بودن بیش از حد هم باعث می شود که علاوه بر هزینه بیشتر، به خاطر لق بودن زیاد بسته بندی کالا به طور دقیق و درست عایق کاری نشود.

در هنگام خرید نایلون های ورقه ای نیز باید دقت کنید که هم طول نایلون را از پیش تعیین کنید هم عرض آن را. اینکه برای خرید نایلون حبابدار مراجعه کنید و تنها طول نایلون مورد نیازتان را بدانید امکان خطا را بالا می برد چرا که رول های نایلون حبابدار با اندازه پهنای متفاوت می باشد که شرکت حباب پلاتیک روز از عرض 20 سانت تا 2 متر به صورت دولا و 4 متر به صورت تک لا با ضخامت دلخواه مشتریان از 50 میکرون به بالا تولید میکند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian