حباب پلاستیک روز

فروش نایلون های حبابدار و کاربرد آنها

نایلون بسته بندی حبابدار

فروش نایلون های حبابدار و کاربرد آنها

Rate this post

انواع نایلون در بازار یافت می شود که یکی از آنها نایلون حبابدار ضربه گیر است. نایلون حبابدار ضربه گیر دارای ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر نایلون ها می باشد.  بیشتر نایلون هایی که در صنایع به منظور بسته بندی استفاده می شوند همگی از سطحی صافی دارند ولی نایلون حبابدار ضربه گیر اینگونه نمی باشد و حباب های برجسته ایی روی پلاستیک وجود دارند، که در حقیقت همین حباب ها باعث جلوگیری از وارد شدن آسیب به محصول خواهد شد.

نایلون حبابدار

معرفی نایلون حبابدار

داخل حباب های پلاستیکی از هوا پرشده است و همین حباب ها باعث شده که نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم همانند بالش داشته باشد. کمتر کالایی را می توانید بیابید که با نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی نشده باشد.  مخصوصا در بسته بندی، کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی می شود.

هیچ کدام از نایلون های به کار رفته در صنایع مختلف از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه گیر برخوردار نمی باشند. فروش نایلون حبابدار ضربه گیر در سه نوع دو،‌ سه و پنچ لایه صورت می گیرد و هر چه تعداد لایه ها بیشتر می شود، مقاومت آن نیز افزایش پیدا می کند.

اندازه حباب های طراحی شده در فروش نایلون حبابدار ضربه گیر متفاوت می باشد. سایزهای استفاده شده در این نوع ضربه گیر بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلیمتر متغیر می باشد. نسبت به نوع استفاده خود نیز می توانید نایلون حبابدار ضربه گیر را به صورت برش خورده، پاکت، کیسه و کاور تهیه کنید.

نایلون حبابدار

کاربرد انواع نایلون حبابدار

از نایلون حبابدار ضربه گیر برای موارد مختلفی که در ادامه بیان می شود استفاده می شود.

  • بسته بندی محصولات چوبی همانند انواع مبلمان و دکوراسیون اداری.
  • در صنایع خودرو سازی و همچنین وابسته به صنعت خودرو سازی
  • صنایع تولید کننده انواع لوازم خانگی.
  • صنایع الکتریکی و همچنین الکترونیکی.
  • کلیه اتوبارها و صنوف مختلف که در حمل اثاثیه فعالیت دارند.
  • صنایع تولید انواع شیشه ها.
  • بسته بندی قطعات کامپیوتری.
  • کاربرد در کارگاه های کابینت سازی از این نوع ضربه گیر جهت حمل کابینت

 

نایلون بسته بندی حبابدار

انواع نایلون جهت بسته بندی و حمل و نقل محصولات تولیدی در یک کارخانه و یا حتی یک کارگاه تولیدی کوچک بکار گرفته می شود که یکی از پرکاربرد ترین آنها نایلون حبابدار می باشد. با فروش نایلون حبابدار  می توان به این کارخانجات کمک شایانی کرد.

نایلون حبابدار از لحاظ شکل ظاهری و نیز ساختار تفاوت زیادی با سایر نایلون ها خواهد داشت و ضریب ایمنی محصول را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد. نایلون حبابدار از جمله نایلون های شفاف و همچنین ضربه گیر می باشد که برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر و حتی شکستنی از آن استفاده می شود. نایلون حبابدار می تواند ضربه های ایجاد شده به محصول را تا حد زیادی دفع نماید و در نتیجه از شکستگی، خش دار شدن و نیز فرو رفتگی آنها جلوگیری کند. حباب هایی که بر روی نایلون حبابدار به کار گرفته شده اند ابعاد مختلفی نیز دارند و می توانند ابعادی کوچک و یا بزرگ نیز داشته باشند. از نایلون حبابدار با حباب های کوچک جهت بسته بندی محصولات کوچک و از نایلون با حباب های درشت برای بسته بندی محصولات به مراتب بزرگتر استفاده خواهد شد.

فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون های حبابدار در انواع مختلف

انواع نایلون حبابدار تولید و عرضه می شوند که از مهمترین آنها می توان به نایلون دو لایه حباب درشت، نایلون سه لایه حباب درشت و نایلون سه حباب ریز اشاره کرد. نایلون دو لایه حباب درشت از انواع نایلون حبابدار می باشد که دارای قطر و همچنین حباب های درشت تری هستند و می تواند از محصول به خوبی محافظت کند.

نایلون سه لایه حبابدار دارای ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار می باشد، زیرا یک لایه بیشتر  نیز دارد. نایلون سه لایه حباب ریز هم دارای ضریب ایمنی بالایی در حد و اندازه سه لایه حباب درشت است، با این تفاوت که از این نوع نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصولات به مراتب کوچکتر استفاده خواهد شد و فروش نایلون حبابدار در این زمینه انجام می شود.

خرید و فروش نایلون حبابدار

اولین نکته ای که باید در خرید و فروش نایلون حبابدار به آن دقت داشته باشید انتخاب مناسب­ترین نوع نایلون است. همانطور که بیان شد انواع نایلون حبابدار یافت می شود که هر یک برای بسته بندی نوع خاصی از محصولات استفاده می شود و باید توجه داشته باشید که اگر نایلون مناسب با محصول خود را خریداری نکنید، ضریب ایمنی محصول نیز به مراتب پایین تر می آید.

برای خرید فروش نایلون حبابدار به کیفیت آن نیز دقت داشته باشید. از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر استفاده خواهد شد که از این رو کیفیت آن بسیار اهمیت پیدا می کند و می تواند ایمنی محصول شما را بالا ببرد.

شرکت حباب پلاستیک یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش نایلون حبابدار می باشد که انواع نایلون را با قیمت بسیار مناسب و همچنین منصفانه عرضه خواهد کرد. از جمله روش های فروش نایلون حبابدار از طریق شرکت حباب پلاستیک بصورت اینترنتی و تلفنی می باشد و نیازی به مراجعه حضوری جهت تهیه نایلون مورد نیاز خود نمی باشد.

 شرکت ها و فروشگاه های زیادی نیز وجود دارند که در زمینه فروش نایلون حبابدار فعالیت خواهند کرد که شرکت حباب پلاستیک از قدمت و تجربه طولانی تری برخوردار می باشد و محصولات خود را به تمای شهرهای کشور عرضه خواهد کرد.

قیمت فروش نایلون های حبابدار

قیمت فروش نایلون حبابدار نسبت به نوع آن متفاوت می باشد. در مطالب بالا به انواع نایلون حبابدار اشاره شده است و باید به این موضوع دقت داشته باشید که هر یک از قیمت متفاوتی نیز برخوردار خواهند بود. قیمت نایلون حبابدار به کیفیت آن نیز بستگی خواهد داشت و هر چه نایلون کیفیت بالاتری داشته باشد در قیمت آن نیز تاثیر گذار می باشد.

 برخی از فروشندگان نیز وجود دارند که قیمت نایلون حبابدار را با اینکه محصولات بسیار بی کیفیتی وارد بازار می کنند، بسیار غیر منصفانه تعیین می کنند و  تنها به فکر کسب سود بیشتر می باشند. برای اینکه مناسب ترین و همچنین منصفانه ترین قیمت فروش نایلون حبابدار را بیابید، بهتر است ابتدا استعلام قیمتی از چندین فروشنده کسب نمایید و سپس خرید نهایی خود را از شرکت هایی که در این زمینه کار می کنند تهیه کنید که منصفانه ترین قیمت را به شما ارائه خواهند داد.

تهیه نایلون حبابدار ارزان

شرکت هایی که در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت دارند و نیاز زیادی به نایلون حبابدار خواهند داشت، معمولا سعی دارند تا فروشگاه هایی را برای خرید نایلون انتخاب نمایند که نازلترین قیمت ها را به فروش برساند.

نایلون حبابدار ارزان امروزه به یکی از خدماتی مبدل شده است که فروشندگان برای مشتریان خود در نظر خواهند داشت. البته بسیاری از افرادی که نایلون حبابدار ارزان را از فروشندگان خریداری می کنند نسبت به کیفیت پایین این نایلون ها ناراضی می باشند. شرکت حباب پلاستیک جهت عرضه و فروش نایلون حبابدار ارزان به کیفیت نایلون اهمیت ویژه ای می دهند و همین موضوع رضایت مشتریان این شرکت را کسب کرده است.

شرکت حباب پلاستیک از مجموعه های بزرگ در زمینه فروش نایلون حبابدار و همچنین به طور کلی انواع نایلون و پوشش های مناسب جهت بسته بندی می باشد و آمادگی خود را برای همکاری و نیز عرضه محصولات خود به کارخانجات تولیدی اعلام می کنند.

گروه تولیدی ما انواع نایلون حبابدار با بالاترین کیفیت را آن هم با قیمت مناسب عرضه می کند و می توانید با انتخاب این شرکت و همچنین خرید نایلون هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید و صرفه جویی زیادی داشته باشید.

نایلون های حبابدار از جمله نایلون هایی می باشند که در بسته بندی  کاربرد فراوانی خواهند داشت. نایلون حبابدار همانطور که از نامش مشخص است. حباب هایی بر روی خود دارند و این حباب ها نیز باعث حفاظت از کالا می شوند. حباب های تعبیه شده بر روی این نایلون ها می توانند از برخورد ضربه به کالا تا حد زیادی جلوگیری کنند و برای بسته بندی محصولات شکستنی تولید خواهند شد در کارخانجات  بسیار ایده آل هستند.

نایلون حبابدار علاوه بر اینکه در برابر ضربه محصول را حفاظت می کند بلکه در برابر آلودگی و همچنین خط و خش بخوبی محافظت خواهد کرد. نایلون های حبابدار در انواع مختلفی تولید خواهند شد که تفاوت آنها به  تعداد لایه های به کار رفته در ساخت آن و نیز سایز و ابعاد حباب ها مربوط می باشد. هر چه تعداد لایه های بیشتری برای ساخت نایلون استفاده شوند در نتیجه امکان ترکیدن حباب ها به حداقل خواهد رسید و حفاظت بهتری نیز از کالا خواهیم داشت.

نایلون حبابدار با حباب های بزرگ بهتر هستند یا با حباب های کوچک؟

برای خرید نایلون حبابدار نکته ای که باید به آن در کنار کیفیت دقت زیادی داشته باشید اندازه حباب های نایلون هستند. برای اینکه بتوانید نایلون با حباب های مناسب را تهیه نمایید باید به ابعاد کالا و یا هر وسیله ای که قصد بسته بندی آنرا دارید دقت داشته باشید.

نایلون های حبابدار همگی از یک سایز حباب برخوردار نمی باشند و این حباب ها در هر نایلون از یک سایز و ابعاد مشخصی برخوردار خواهند بود، نایلون های حبابداری که از حباب های کوچک برخوردار می باشند برای بسته بندی کالاهایی مناسب خواهند بود که سایز کوچکی نیز دارند و در صورت برخورد اجسام و همچنین ایجاد فشار می توانند ضربه وارد آمده را به خوبی تحمل نمایند.

اما در صورتیکه کالای مد نظر شما دارای ابعاد بزرگی باشد باید نایلون هایی را تهیه کنید که از حباب های بزرگتری داشته باشند تا بتوانند فشار و وزن وارد شده را به خوبی تحمل نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian