حباب پلاستیک روز

مشاغل استفاده کننده از نایلون حبابدار در بسته بندی ها

نایلون حباب دار

مشاغل استفاده کننده از نایلون حبابدار در بسته بندی ها

Rate this post

فهرست مطالب

مشاغل استفاده کننده از نایلون حبابدار در بسته بندی ها

نایلون حباب دار از آن نایلون‌هایی است که تقریباً در تمام مشاغل از آن‌ها برای بسته بندی استفاده می‌شود. استفاده از انواع نایلون حبابدار باعث شده که تولید آن در کشور روزبه‌روز افزایش پیدا کند. به همین دلیل انتخاب نایلون مناسب برای بسته‌بندی‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از نایلون ضعیف باعث می‌شود که بسته بندی به‌خوبی انجام نشود و کالاها و اقلام بسته‌بندی‌شده به‌آسانی آسیب ببینند.

معرفی نایلون حباب دار

نایلون حبابدار که با نام نایلون ضربه‌گیر نیز شناخته می‌شود یکی از پرمصرف‌ترین مدل‌های نایلون بسته بندی در دنیا است. از این نایلون برای بسته‌بندی و محافظت قطعات در صنایع و حتی صنف‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین یکی از محبوب‌ترین نایلون‌ها در امر حمل بار و حتی اسباب‌کشی، نایلون‌های ضربه‌گیر هستند.

استفاده از نایلون های حبابدار در بسته بندی

استفاده از نایلون حبابدار در تمامی صنایع و کارخانجات به شدت رواج پیدا کرده است. فرقی نمی‌کند که شما تولیدکننده لوازم‌خانگی باشید و یا تولیدکننده قطعات خودرو، تولیدکننده لوازم برقی کوچک باشید و یا تولیدکننده محصولات چوبی، استفاده از این نایلون به‌خوبی در تمام صنایع افزایش پیدا کرده است. استفاده از نایلون در صنایعی که با تولید قطعات فلزی سروکار دارند نیز به شدت رواج پیدا کرده است به همین دلیل نایلون‌های حبابدار یکی از پرمصرف‌ترین مدل‌های نایلون در دنیا و ایران شناخته می‌شوند.

دلیل استفاده روزافزون از این نایلون‌ها هزینه‌های پایین آن و عدم نیاز به نیروی کار ماهر برای بسته بندی است. همچنین فرایند بسته بندی با این نایلون‌ها سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر است. درنتیجه شرکت‌های زیادی اقدام به استفاده از نایلون‌های حبابدار برای بسته بندی محصولات خودکرده‌اند.

 معرفی مشاغل استفاده کننده از نایلون حبابدار در بسته بندی ها

 با توجه به موارد اعلام شده در بالا برخی از مشاغلی که از نایلون حبابدار استفاده می‌نمایند شامل مشاغل زیر هستند:

تولیدکننده و فروشنده شیشه و بسته بندی آن‌ها با نایلون حباب دار

فرقی نمی‌کند شیشه معمولی باشد یا یک مدل شیشه خاص، یکی از مواردی که برای بسته بندی شیشه استفاده می‌شود نایلون حبابدار است. نایلون‌های حبابدار به‌خوبی می‌تواند شیشه‌ها را در برابر خط و خش محافظت کند. البته مشکل اصلی شیشه‌ها قابلیت شکستن آسان آن‌ها است، بااین‌حال برای بسته بندی شیشه‌های مخصوص مانند شیشه‌های درب قفسه‌ها، کابینت‌ها، میزها و موارد دیگر از نایلون‌های حبابدار استفاده می‌شود.

 

نایلون حبابدار

تولیدکننده و فروشنده بلورجات و بسته بندی کالاها

استفاده از نایلون حبابدار در صنف بلورجات امری بدیهی است. برای بسته بندی ظروف بلوری تولیدشده، بهترین نایلون ممکن همین نایلون‌های حبابدار هستند. حتی می‌توان به راحتی ظروف بلوری و انواع کریستال را در داخل این نایلون‌ها قرار داد. با این کار دیگر مشکلی برای بارگیری این ظروف به شدت شکستنی وجود نخواهد داشت. صنف بلورجات و فروشنده‌های ظروف بلوری به‌خوبی با نایلون‌های حبابدار و انواع آن‌ها آشنایی دارند و یکی از پرمصرف‌ترین صنف‌ها در این زمینه هستند.

تولیدکننده قطعات یدک خودرو و بسته بندی آن‌ها با نایلون حبابدار

قطعات یدکی خودرو یکی از کالاهایی است که باید همواره از لحاظ ظاهری و کارایی در سالم‌ترین حالت ممکن باشند. به همین دلیل برای بارگیری و بسته بندی آن‌ها از نایلون حبابدار استفاده می‌شود. استفاده از نایلون‌های حبابدار باعث می‌شود که شما بتوانید قطعات در ابعاد مختلف را به راحتی بسته بندی کنید. فرقی نمی‌کند که قطعه از جنس پلاستیک باشد و یا از جنس فلز، با استفاده از این نوع نایلون‌ها شما به راحتی می‌توانید قطعات را بسته بندی کرده و برای مشتری ارسال نمایید. حتی می‌توان قطعات بدنه خودرو را نیز با استفاده از نایلون‌های حبابدار بسته بندی کرده و برای مشتریان ارسال کرد.

تولیدکننده لوازم‌خانگی و بسته بندی لوام خانگی با نایلون حبابدار

تولیدکننده‌های لوازم‌خانگی یکی دیگر از مشاغلی هستند که از نایلون حبابدار برای بسته بندی کالاهای خود استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که کالای خانگی به عنوان اقلام دکوری استفاده شوند یا اینکه جزو کالاهای مورد استفاده در آشپزخانه باشند. استفاده از نایلون‌های حبابدار در این بخش به شدت افزایش داشته است. به نحوی که برای بسته بندی بهتر و آسان‌تر، کالاها در داخل نایلون‌های حبابدار قرار می‌گیرند و سپس در بسته‌بندی‌های کارتنی قرار داده می‌شوند. دلیل این امر ظرافت بالا در لوازم‌خانگی است که امکان آسیب دیدن آن‌ها را چند برابر می‌کند.

تولیدکننده و فروشنده چینی و ظروف آشپزخانه

یکی دیگر از مشاغلی که از نایلون حبابدار در فرآیند بسته بندی خود استفاده می‌کنند، تولیدکنندگان ظروف چینی آشپزخانه هستند. ظروف چینی از قدیم به عنوان یکی از کالاهای اساسی در آشپزخانه‌ها مورد استفاده بوده است. برای محافظت این ظروف از شکستگی و آسیب دیدن، آن‌ها را در بین نایلون‌های حبابدار قرار می‌دهند. حتی در بین ظروف چینی مانند بشقاب‌های چینی هم از نایلون‌های حبابدار استفاده می‌شود تا این ظروف کمترین تماس را با یکدیگر داشته باشند. به‌این‌ترتیب این نوع ظروف بدون شکستگی و آسیب به دست مشتریان نهایی خواهند رسید.

مشاغل استفاده کننده از نایلون حبابدار

تولیدکننده و فروشنده قطعات الکترونیک و الکتریکی و بسته بندی آن‌ها با نایلون حباب دار

یکی از صنایعی که به‌خوبی از نایلون حبابدار برای بسته بندی استفاده می‌کنند، صنایع مربوط به تولید قطعات الکترونیکی و الکتریکی هستند. این نوع صنایع برای محافظت از کالاهای خود در برابر آسیب و خراش از نایلون‌های حباب دار استفاده می‌کند. برخی قطعات الکترونیکی نیز در نوع خاصی از نایلون‌های حباب دار بسته بندی می‌شوند که خاصیت دفع الکتریسیته ساکن را دارا هستند. این نوع نایلون‌ها در واقع الکتریسیته را جذب کرده و مانع از آسیب دیدن قطعات حساس الکترونیک می‌شوند.

تولیدکننده و فروشنده لوازم جانبی و اصلی رایانه

قطعات رایانه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار هستند. با اینکه برخی از قطعات مانند پردازنده‌ها در کارتن‌های مخصوص قرار می‌گیرند، اما برخی قطعات حساس‌تر مانند مادربردها و کارت‌های گرافیک قبل از اینکه در داخل کارتن قرار بگیرند، در داخل نایلون حبابدار قرار می‌گیرند. حتی برخی قطعات دیگر مانند هارددیسک‌ها، رم‌ها و برخی قطعات حساس نیز در داخل نایلون‌های حبابدار قرار می‌گیرند. با این کار امکان آسیب دیدن و حتی نشستن گردوغبار روی این قطعات به مقدار قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند. صنایع تولیدکننده قطعات رایانه یکی از مصرف‌ترین صنایع در زمینه بسته بندی قطعات با استفاده از نایلون حبابدار در دنیا هستند.

مشاغل استفاده کننده از نایلون حبابدار در بسته بندی ها

تولیدکننده و فروشنده یخچال، گاز، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی

استفاده از نایلون حبابدار مخصوص لوازم‌خانگی بزرگ چند سال است که به شدت رواج پیدا کرده است. یخچال‌ها، ماشین‌های لباسشویی و ماشین‌های ظرف‌شویی عمده محصولاتی هستند که در آن‌ها از نایلون حباب دار استفاده می‌شود. نایلون‌های حباب دار استفاده‌شده در این کالاها عموماً دارای حباب‌های بزرگ هستند. همین امر باعث می‌شود که صدمه دیدن این کالاها به شدت کاهش پیدا کند. در سال‌های اخیر نیز گازهای صفحه‌ای (گازهای رومیزی) به شدت در خانه‌ها استفاده‌شده‌اند. یکی از موارد مهم در بسته بندی این نوع اجاق‌گازها، استفاده از نایلون حبابدار است به نحوی که در حمل‌ونقل آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. نایلون‌های حباب دار استفاده‌شده در این صنایع از نوع نایلون‌های چندلایه با حباب‌های بزرگ هستند که به‌خوبی وظیفه محافظت از اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی و غیره را فراهم می‌کنند.

تولیدکننده و فروشنده انواع آینه و شمعدان و اقلام دکوری

یکی دیگر از مشاغلی که بشدت از نایلون حباب دار استفاده می‌کنند صنایع تولیدکننده آینه و شمعدان و اقلام دکوری هستند. این صنایع برای اینکه هزینه بالایی برای تولید انواع مختلف کارتن پرداخت نکنند، (به علت تنوع بالا در اقلام تولیدشده) اقدام به بسته بندی محصولات خود با نایلون حبابدار می‌کنند. استفاده از نایلون‌های حبابدار به قدری در این صنایع رشد داشته که بدون استفاده از نایلون‌های حباب دار امکان بسته بندی اقلام دکوری و آینه و شمعدان‌ها وجود ندارد. راحتی در فرآیند بسته بندی و اطمینان از آسیب ندیدن اقلام باعث شده که شرکت‌های تولیدکننده و فروشنده این نوع کالاها به دفعات از نایلون‌های حبابدار برای بسته بندی استفاده نمایند. همچنین فرایند بارگیری سریع و آسان با استفاده از نایلون‌های حبابدار نیز در این زمینه مزید بر علت شده است.

تولیدکننده و فروشنده لوازم فلزی استیل و استفاده از نایلون حبابدار

شرکت‌های تولیدکننده لوازم استیل مانند انواع اجاق‌گازهای رستورانی برای بسته و ارسال کالاهای از نایلون حبابدار استفاده می‌کنند. استیل یکی از زیباترین مدل‌های فلز در دنیا است که به شدت آسیب‌پذیر بوده به راحتی خط می‌افتد. همچنین به‌آسانی دچار فرورفتگی و ضربه خوردگی می‌شود. به همین دلیل شرکت‌هایی که کالاهای استیل مانند یخچال‌های ویترینی، اجاق‌گازهای رستورانی، میزهای رستوران و میزهای سلف‌سرویس رستورانی تولید می‌کنند، برای بسته بندی و ارسال کالاهای خود از نایلون‌های حبابدار استفاده می‌کنند. استفاده از نایلون حبابدار به قدری در این صنعت رشد داشته که حتی برای ارسال کالاها خود به خارج کشور نیز قبل از پالت بندی کالاها، آن‌ها را به‌خوبی با نایلون‌های حبابدار بسته بندی می‌کنند تا آسیبی به دستگاه‌ها و لوازم وارد نشود. آسانی بسته بندی با نایلون‌های حبابدار و مقاوم بودن‌ها یکی از عواملی است که استفاده از این نایلون‌ها را به شدت رواج داده است.

باربری‌ها و استفاده از نایلون حباب دار

یکی از بزرگ‌ترین مشاغلی که از نایلون حبابدار استفاده می‌کنند باربری‌های بین‌شهری هستند. این گروه بزرگ برای بسته بندی انواع مختلف کالاها از کتاب و لوازم‌تحریر گرفته تا لوازم شکستنی و غیره از نایلون‌های حبابدار استفاده می‌کنند. با این کار به راحتی می‌توانند ایمنی را در حین حمل بار برای کالاهای مختلف به ارمغان بیاورند. همچنین استفاده از نایلون باعث می‌شود که در حین ارسال بار مشکلی از لحاظ نفوذ آب و گردوغبار به داخل کالاها جود نداشته باشند. حتی اگر سری به ترمینال‌های مسافربری و یا حتی فرودگاه‌ها بزنید، برای بسته بندی کالاها و بارهای مسافران از نایلون‌های حبابدار استفاده می‌شود. مقدار استفاده از نایلون‌های حبابدار در این بخش‌ها به قدری بالا است که به تنهایی بخش عمده‌ای از نایلون‌های تولیدشده در کشور را مصرف می‌کنند.

استفاده از نایلون حبابدار در باربری

صنف حمل‌ونقل اثاثیه منزل و استفاده از نایلون حبابدار

در سال‌های اخیر صنف حمل بار و اثاثیه منزل به جای پتوها، اقدام به استفاده از نایلون‌های حبابدار برای بسته بندی لوازم خانه می‌کنند. در گذشته شرکت‌های حمل بار و اثاثیه منزل از پتوها برای ایجاد ایمنی در هنگام جمع‌آوری اثاثیه منزل استفاده می‌کردند. بااین‌حال همواره برخی از لوازم شکستنی منزل و یا حتی مبلمان منزل در حین جابه‌جایی آسیب می‌دیدند. در سال‌های اخیر این شرکت‌ها اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل با نایلون حبابدار کرده‌اند. به نحوی که تمامی اثاثیه منزل شامل فرش، مبل، یخچال، تلویزیون‌ها و غیره با کمک نایلون‌های حبابدار بسته‌بندی‌شده و سپس به ماشین‌های حمل بار برده می‌شوند. در این حالت درصد ایمنی و سالم بودن وسایل مقدار قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian