حباب پلاستیک روز

مقایسه بازار خرید و فروش نایلون حبابدار در ایران

فروش نایلون حبابدار

مقایسه بازار خرید و فروش نایلون حبابدار در ایران

Rate this post

مقایسه بازار خرید و فروش نایلون حبابدار در ایران

نایلون حبابدار یا همان نایلون ضربه گیر یکی از پرمصرف‌ترین نایلون‌ها در بازار است. از این نایلون برای بسته‌بندی‌های مختلف استفاده می شود. فرقی نمی‌کند که یک قطعه کوچک بخواهد بسته‌بندی شود یا یک قطعه بزرگ، استفاده از نایلون حباب دار برای ضربه ندیدن و آسیب ندیدن امری واجب و ضروری است. حتی در بسته‌ بندی‌های کارتنی، برای محافظت بیشتر از نایلون حباب دار استفاده می‌کنند.

بررسی بازار خرید و فروش نایلون حباب دار در ایران

بازار خرید و فروش نایلون حباب دار در ایران به صورت کلی به شرکت‌های بسته‌بندی و حمل بار وابسته است. به همین دلیل نیز بر اساس نیاز این شرکت‌ها تولید نایلون حباب دار در اندازه و مدل‌های مختلف انجام می شود. نکته قابل توجه این است که در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در زمینه تولید نایلون حباب دار در ایران فعالیت می‌کنند.
در نتیجه می‌توان نایلون خوب و با کیفیت را به راحتی در بازار ایران پیدا کرد. البته باید در هنگام خرید نایلون حبابدار به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است برخی از افراد سودجو و فرصت طلب، اقدام به تولید نایلون حباب دار ارزان قیمت و بی‌کیفیت کنند. این نوع نایلون‌ها آسیب‌پذیری وسایل و کالاها را به شدت افزایش می‌دهند چرا که از استاندارد و کیفیت پایینی برخوردار هستند.

معرفی نایلون حبابدار

نایلون حبابدار که با نام نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود یکی از پرمصرف‌ترین مدل‌های نایلون بسته بندی در دنیا است. از این نایلون برای بسته‌بندی و محافظت قطعات در صنایع مختلف استفاده می شود. همچنین یکی از محبوب‌ترین نایلون‌ها در امر حمل بار و حتی اسباب‌کشی، نایلون حباب دار است. این نایلون به دلیل محافظت بالایی که ایجاد می‌کند امروزه به شدت توسط شرکت‌های باربری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع نایلون حباب دار

نایلون‌های حبابدار دارای انواع مختلفی می‌باشند. عمده مصرف نایلون حباب دار به صورت زیر است:

  • نایلون حباب دار کیسه‌ای معمولی: از این نوع نایلون برای بسته‌بندی انواع کالاها مانند ظروف شکستنی، قاب عکس، صندلی، لوازم یدکی خودرو و غیره استفاده می شود.
  • نایلون حباب دار کیسه‌ای 3 بعدی: از این نایلون برای بسته‌بندی انواع، لوازم برقی آشپزخانه، تخت خواب، مبل‌ها و کمدها استفاده می شود.
  • نایلون دو لایه حباب درشت: از این نایلون برای محافظت کالاهای شکستنی در باربری‌ها استفاده می شود.
  • نایلون سه لایه حباب درشت: این نایلون مقاومت بالاتری را دارد. از این نایلون برای بسته‌بندی کالاهای بزرگ استفاده می شود.
  • نایلون حباب دار پفکی: این نایلون یکی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های نایلون حباب دار است. این محصول دارای استحکام و استقامت بالایی است. اندازه حباب‌های هوا در این محصول از 2 الی 20 سانتی‌متر متغیر است. به همین دلیل می‌توانند فشار وارد را تا حد بالایی کاهش دهند.
  • نایلون حباب دار پاکتی: از این نوع نایلون در شرکت‌های پستی برای ارسال کارها استفاده می شود. همچنین این نوع نایلون برای قطعات حساس الکترونیکی بیشترین استفاده را دارد.
  • نایلون حباب دار برش خورده: نایلون حباب دار برش خورده برای قرار گیری در بین قطعات بیشترین استفاده را دارد. معمولاً در بین قطعات و لوازم خانگی شکستنی از این نایلون استفاده می شود. می‌توان آن را در قطعات و ابعاد مختلف تهیه کرد و یا برش داد.

بازار خرید و فروش نایلون حبابدار

مزایای استفاده از نایلون حباب دار

استفاده و خرید و فروش نایلون حباب دار در سال‌های اخیر شد بالایی داشته است. دلیل این امر هم مزیت‌های بالای این نایلون است. برخی از این مزایا عبارتند از :

  • صرفه‌جویی در زمان بسته‌بندی محصول و کالا
  • کاهش دور ریزهای نایلون و قابلیت استفاده مجدد از نایلون در موارد دیگر
  • قابلیت بازیافت نایلون و استفاده از آن در صنایع پلاستیکی دیگر
  • کاهش مصرف چسب برای بسته‌بندی محصولات
  • کاهش مصرف کارتن و کاغذ برای بسته‌بندی محصولات
  • کاهش تعداد نیروی کار برای بسته‌بندی محصولات
  • استقبال بیشتر مصرف‌کننده‌ها و کاربران از این نایلون
  • امکان ایجاد امنیت و ایمنی بیشتر در هنگام حمل بار
  • افزایش رضایت نهایی کاربر و مصرف‌کننده
  • کاهش هزینه‌های باربری و بسته‌بندی

استفاده از نایلون حبابدار

استفاده از نایلون حبابدار در تمامی صنایع و کارخانجات به شدت رواج پیدا کرده است. فرقی نمی‌کند که شما تولید کننده لوازم خانگی باشید و یا تولید کننده قطعات خودرو، تولید کننده لوازم برقی کوچک باشید و یا تولید کننده محصولات چوبی، استفاده از این نایلون به خوبی در تمام صنایع افزایش پیدا کرده است. دلیل این امر کاهش هزینه‌ها و مزایای بالای استفاده از نایلون حباب دار است. همین امر سبب شده در بخش‌های مختلف از این نایلون استفاده شود.

برخی از صنایعی که از نایلون حباب دار استفاده می‌کنند عبارت‌اند از:

  • صنایع خودروسازی و صنایع مربوط به قطعات و لوازم جانبی خودرو
  • صنایع تولید کننده لوازم خانگی برقی
  • صنایع تولید کننده لوازم آشپزخانه
  • صنایع تولیدی قطعات الکتریکی و الکترونیکی
  • صنایع تولید شیشه و بلورجات
  • صنایع تولید ظروف شکستنی و چینی
  • صنایع تولیدی محصولات و کالاهای چوبی
  • صنایع تولید قطعات رایانه
  • تمامی صنوف مربوط به حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • صنف مربوط به تولید کابینت
  • و ده‌ها صنف و کارگاه تولیدی دیگر

بازار خرید نایلون حبابدار و ضربه گیر

تولید نایلون حبابدار در ایران

خرید و فروش نایلون حباب دار در ایران از رونق بالایی برخوردار است. نایلون حباب دار در ایران با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک ساخته می شود. همین امر سبب شده که شما به راحتی بتوانید در ابعاد و سایزهای مختلف نایلون حباب دار را پیدا کنید.

در ایران نایلون حباب دار در سه نوع دو لایه، سه لایه و پنج لایه تولید می شود. همچنین اندازه حباب‌ها بر اساس نوع سفارش مشتری می‌تواند متفاوت باشد. به این نکته باید توجه داشته باشید که هر چه تعداد لایه‌ها افزایش پیدا کند ضخامت نایلون بیشتر شده و در نتیجه استقامت آن افزایش پیدا می‌کند.

امروزه شرکت های زیادی در ایران در زمینه خرید و فروش نایلون حباب دار و تولید نایلون حباب دار فعالیت می‌کنند. در هنگام خرید و فروش نایلون حباب دار باید به سابقه شرکت تولید کننده و مجموعه‌ای که از آن خرید می‌کنید توجه ویژه داشته باشید. شرکت‌های فرعی زیادی در ایران وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کند. همین امر باعث شده است که شرکت‌های تولید کننده و اصلی به صورت مستقیم با مشتریان خود در تماس و ارتباط باشند.

شرایط خرید و فروش نایلون حباب دار

شرایط خرید و فروش نایلون حباب دار در ایران تابع قیمت مواد اولیه است. فروش نایلون حباب دار می‌تواند به صورت تلفنی و حتی اینترنت نیز انجام شود. در واقع شما در صورتی که از شرکت‌های تولید کننده اصلی این نایلون خرید خود را انجام دهید نیازی به مراجعه حضوری به دفتر اصلی ندارید و می توانید به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش خود کنید .

برای اینکه بتوانید در هنگام خرید، نایلون مناسب را تهیه کنید، باید نوع بار و وزن تقریبی آن را بدانید. شما می‌توانید در هنگام خرید با اعلام نوع بار و وزن‌ آن، نایلون مناسب را تهیه نمایید. این کار باعث می شود که در هزینه‌های شما صرفه‌جویی قابل توجهی انجام شود.

نحوه خرید نایلون حباب دار

در هنگام خرید و فروش نایلون حباب دار باید به نوع نایلون و کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. دقت داشته باشید که نایلون‌های حبابدار همگی از یک سایز و اندازه مشخص پیروی نمی‌کنند. شما حتی می‌توانید بر اساس نوع سفارش خود، نایلون سفارشی را دریافت نمایید.

 در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که نایلون‌هایی که حباب کوچک‌تری دارند برای بسته‌بندی وسایل و کالاهای ظریف‌تر و سبک‌تر استفاده می‌شوند. نایلون‌هایی که حباب‌های بزرگ‌تری دارند برای استفاده در کالاها و وسایل بزرگ‌تر و سنگین‌تر مناسب می‌باشند.

خرید نایون حبابدار

مراکز خرید و فروش نایلون حباب دار

خرید و فروش نایلون حباب دار مانند نایلون‌های دیگر نیست که به راحتی در هر شهر یا محله‌ای بتوانید آن را از فروشگاه‌های مختلف خریداری نمایید. در واقع مراکز فروش نایلون حباب دار که به صورت تخصصی انواع مختلف این نایلون را تولید و به فروش می‌رسانند، محدود هستند.

مراکز اصلی خرید و فروش نایلون حباب دار در ایران در داخل تهران می‌باشند. شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر این مراکز و با استفاده از سایت‌های اینترنتی نسبت به خرید نایلون حباب دار خود اقدام نمایید. همچنین در صورتی که در هنگام خرید سؤالی داشته باشید کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای به صورت آنلاین و یا تلفنی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

 فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید بهتر با قیمت مناسب‌ باید از دفتر اصلی اقدام به تهیه نایلون مد نظر خود نمایید.

قیمت نایلون حباب دار

خرید و فروش نایلون حباب دار در سراسر ایران به راحتی انجام می شود. مهم‌ترین مسئله، بحث قیمت این نایلون است. نایلون حبابدار در صورتی که از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار باشد دارای قیمت مناسبی خواهد بود. برخی از تولید کننده‌ها و یا فروشنده‌ها از مواد اولیه نامرغوب در تولید نایلون خود استفاده می‌کنند. همین امر سبب می شود که قیمت آن‌ها نسبت به قیمت اصلی بازار تفاوت قابل توجهی داشته و ارزان تر باشد.

 بهتر است برای دریافت قیمت نایلون حباب دار به دفاتر اصلی کارخانجات و فروشنده‌های اصلی حباب پلاستیک مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید قیمت‌های مناسب‌تری را پیدا کرده و نایلون با کیفیتی را خریداری نمایید. در هنگام خرید و فروش نایلون حباب دار بررسی کیفیت جنس نایلون حباب دار اهمیت دارد. کیفیت بالای این محصول می‌تواند امنیت و ایمنی کالاها و خدمات شما را در هنگام بسته‌بندی تضمین کند.

 به این نکته توجه داشته باشید که نایلون حباب دار ارزان محصول شرکت‌های متفرقه است. این نوع نایلون‌ها از کیفیت پایینی برخوردار بوده و اغلب حباب‌های آن‌ها خالی و فاقد هوای لازم است. همین امر سبب می شود که فرایند بسته‌بندی به خوبی انجام نشده و یا کالاها در خطر آسیب دیدن قرار بگیرند. همین امر باعث نارضایتی مشتریان نهایی می شود.

قیمت نایلون حباب دار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian