حباب پلاستیک روز

نایلون بسته بندی زیپ دار

نایلون بسته بندی زیپ دار

Rate this post

نایلون بسته بندی زیپ دار

نایلون های زیپ دار که با نام های کیسه های زیپ کیپ و زیپ پک شناخته می شود یکی از پرمصرف ترین نایلون های بسته بندی نایلون بسته بندی زیپ دار می باشد. این نوع بسته بندی با ارتقاع سطح فنی در نگهداشت محصولات و جلوگیری از رطوبت زدگی محصولات و حفظ عطر و طعم آنها و داشتن ظاهر شکیل تر برای غرفه آرایی مطلوبیت بیشتری نسبت به انواع دیگر نایلون های بسته بندی دارد.

از نایلون بسته بندی زیپ دار برای بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی , انواع شیرینی و شکلات , آجیل و خشکبار , انواع پودر ها و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید می توانید آن را با کیسه های بسته بندی زیپ دار بسته بندی کنید.

مزایای استفاده از نایلون زیپ دار

نایلون های بسته بندی زیپ دار این امکان را به مصرف کننده می دهد که کالاهایی که در چند مرحله مورد استفاده قرار می گیرد را حفظ نماید مانند : انواع چای , انواع حبوبات , آرد , پودر های شستشو و …

نفوذ ناپذیری

کیسه های بسته بندی زیپ دار به دلیل نفوذ ناپذیری و داشتن زیپ در بالای کیسه مانع از خارج شدن عطر و رطوبت محصول می شود بنابراین برای بسته بندی محصولاتی مانند : زعفران , چای , قهوه , سبزیجات خشک معطر و بسیاری از ادویه جات مناسب می باشد.

کیسه های بسته بندی زیپ دار دارای قابلیت محیط ایزوله برای محصول می باشد و مانع از ورود اکسیژن به داخل کیسه می شود و همچنین اجازه نمی دهد بو و طعم محصول به بیرون پخش شود.

کاهش هزینه های حمل و نقل

کیسه های بسته بندی زیپ دار هزینه حمل و نقل کمتری در مقایسه با انواع دیگر بسته بندی ها مانند حلبی , شیشه ای و مقوایی و … بدلیل داشتن وزن کمتر و راحتی در جابجایی دارد.

کاهش مصرف انرژی

این نوع کیسه ها بدلیل صرفه جویی در کاهش مصرف انرژی در مقایسه با سایر بسته بندی ها مانند بسته بندی شیشه ای و حلبی انرژی مصرفی کمتری برای آن صرف شده است.

افزایش ماندگاری محصول

کیسه های بسته بندی زیپ دار میتواند مدت زمان طولانی از محصول

می توانند تا دو برابرpe  محافطت کند زیرا به دلیل استفاده از لایه های

بیشتر از حالت عادی از محصول نگه داری کند.

کاربرد نایلون بسته بندی زیپ دار

این نوع کیسه ها به دلیل داشتن امکان استفاده متنوع و قابلیت تولید در ابعاد مختلف در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که عبارتند از :

  • صنایع غذایی
  • صنایع بهداشتی و شوینده ها
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع پزشکی
  • صنایع کشاورزی

و …

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian