حباب پلاستیک روز

نایلون حبابدار جهت اسباب کشی

نایلون حبابدار جهت اسباب کشی

Rate this post

اگر از نایلون حبابدار جهت اسباب کشی چیزی نمی دانید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. با ما همراه باشید تا شما را با معنای این نایلون، خصوصیات آن و موارد مصرف آن، آشنا کنیم.

این نایلون مانند سایر گروه نایلون ها نوعی پلیمر می باشد که ماده تشکیل دهنده آن را مونومر گویند. این مونومرها با آرایش متفاوتی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. از انواع این آرایش ها می توان به آرایش جلو و عقب، پایین و بالا و چپ و راست اشاره کرد. پلیمر نایلون در واقع نوعی ماده شیمیایی مفید و کارآمد می باشد. پلیمر در طبیعت نیز وجود دارد. معمولا پلیمر از نفت خام حاصل شده اما ممکن است از سایر مواد مانند گاز نیز حاصل شود. همچنین پلیمر نایلون از مونومرهای نیتروژن تشکیل شده است. این پلیمر ویژگی ها منحصر به فردی دارد که کشف تصادفی آن باعث ایجاد سهولت و راحتی زیادی در امر بسته بندی به خصوص هنگام جابجایی و اسباب کشی شده است. زیرا در گذشته بسته بندی وسایل به صورت سنتی مشکلات زیادی را برای همگان ایجاد کرد اما با کشف این پدیده این مشکلات مرتفع گردید. در قسمت های این خصوصیات ویژه را با هم بررسی خواهیم کرد.

بررسی صفات مهم و کلیدی نایلون حبابدار جهت اسباب کشی

علت اینکه، بررسی صفات مهم و کلیدی نایلون حبابدار جهت اسباب کشی اهمیت دارد را می توان در این دانست که با اطلاع از آن ها می توان پی برد که چرا نایلون حبابدار برای اسباب کشی مناسب شده است. با ما همراه باشید.

  • مقاوم در برابر هرگونه ماده خارجی مضر
  • مقاوم در مقابل اشعه های نور خورشید
  • مقاوم در برابر نفوذ خیسی، نم و رطوبت
  • مقاوم در مقابل نفوذ چربی، گریس و روغن
  • عایق گیر حرارتی و صوتی
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی و گرما
  • مقاوم در برابر فرسایش و سایش
  • ضربه گیر بسیار قوی

نایلون حبابدار در مقابل تغییرات دمایی در محدوده خاصی حساس بوده و تغییر شکل می دهد. حباب های موجود در این نایلون، آن را به وسیله ای مناسب و محافظ برای بسته بندی وسایل و لوازم در اسباب کشی و انواع جابجایی چه دور و چه نزدیک، تبدیل کرده است.

 

موارد مصرف و یا استفاده نایلون حبابدار جهت اسباب کشی

موارد مصرف و یا استفاده نایلون حبابدار جهت اسباب کشی، همانطور که از نامش پیداست قطعا به منظور اسباب کشی می باشد. البته نه تنها در زمان  بردن وسایل از یک خانه به خانه دیگر بلکه منظور در هرگونه جابجایی که احتمال آسیب دیدگی وسایل و یا کالاهای مورد نظر ما مطرح باشد. نایلون حبابدار مخصوص اسباب کشی می تواند دو لایه با حباب های درشت و یا سه لایه با حباب های ریز و درشت باشد. در هنگام خرید نایلون حبابدار باید بدانید هر کدام چه مزایایی دارند و برای چه کاری استفاده می شوند. برای مثال نایلون حبابدار سه لایه با حباب درشت برای وسایل بزرگتر ولی نایلون حبابدار سه لایه با حباب ریز برای وسایل کوچکتر استفاده می شود. گرچه هر دو در امر بسته بندی و به هنگام جابجایی و یا اسباب کشی انتخاب می شوند.

نایلون حبابدار جهت اسباب کشی منزل

نایلون حبابدار جهت اسباب کشی منزل نوعی نایلون ضد ضربه یا دقیق تر بخواهیم بگوییم ضربه گیر شفاف می باشد که حباب های سطح آن از قدرت ضربه گیری بالایی برخوردارند. همان گونه که گفته شد نایلون حبابدار در مدل های 2 لایه و 3 لایه قابل عرضه می باشد البته اندازه حباب ها نیز می تواند متغیر باشد. این تنوع شامل 5 گروه در اندازه های 5، 10، 15، 20 و 25 میلی متر می باشد. همچنین دارای عرض متفاوت نیز می توانند باشد. این تنوع عرض نیز شامل محدوده 10 الی 200 سانتیمتر می باشد و نهایتا این که نایلون حبابدار مخصوص اسباب کشی در دو مدل رولی و کیسه ای قابل ارائه است. نایلون حبابدار مخصوص اسباب کشی جهت بسته بندی لوازم حساس به ضربه و فشار و همچنین لوازم خش پذیر مانند لوازم دکوری می باشد.

فواید استفاده از نایلون حبابدار جهت اسباب کشی

در این قسمت با هم به مرور فواید استفاده از نایلون حبابدار جهت اسباب کشی می پردازیم.

  • جلوگیری از انتقال هر گونه رطوبت، گرد و غبار، چربی و بالاخره هر گونه ماده خارجی مضر به دورن وسایل بسته بندی شده
  • جلوگیری از وارد آمدن هر گونه ضربه و فشار ناشی از اسباب کشی یا جابجایی
  • چیدمان مرتب و آراسته

امروزه شرکت های باربری متعددی وجود دارند که ادعا دارند خدمات ویژه ای را در امر خطیر اسباب کشی و بسته بندی ارائه می دهند. اما قطعا اولین سوال شما باید از آن ها این باشد که آیا از نایلون حبابدار مخصوص اسباب کشی استفاده می کنند یا خیر؟ اگر جوابشان منفی بود به سراغ شرکت دیگری بروید چون این مورد تاثیر بسیار زیادی در کیفیت اسباب کشی شما خواهد داشت. برای این کار شرکتی را انتخاب کنید که خدمات بسته بندی و جابجایی خود را با استفاده نایلون حبابدار مخصوص اسباب کشی ارائه می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian