حباب پلاستیک روز

نایلون حبابدار در بسته بندی محصولات تزیینی

نایلون حبابدار فوم دار

نایلون حبابدار در بسته بندی محصولات تزیینی

Rate this post

اهمیت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار دارای اهمیت بسزایی است، به این دلیل که این محصول به منظور بسته بندی محصولات و مهمتر از آن به منظور محافظت از وسایل مختلف انتخاب می گردد. این نایلون با ساختار حبابی و مستحکم خود، باعث حفاظت همه جانبه از یک محصول شده و جلوی وارد آمدن ضربات سنگین تا سبک به آن را می گیرد. به دنبال این موضوع، از وارد آمدن خسارات کم تا زیاد به محصول نیز گرفته شده و در این بین، تولیدکنندگان متضرر نخواهند شد. بنابراین می توانیم دریابیم نایلون مورد نظر دارای چه نقش موثری بوده و بی جهت نیست که این محصول در سالهای اخیر، به شدت مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است.

 

بسته بندی محصولات تزیینی توسط این نایلون

نایلون حبابدار نه تنها با بسته بندی لوازم بزرگ از قبیل لوازم خانگی مثل تلویزیون، یخچال، مبلمان و غیره، مانع از صدمه رسانی به آنها خواهد شد؛ بلکه برای بسته بندی محصولات ظریف از جمله محصولات تزیینی هم استفاده شده و به طور کلی برای بسته بندی محصولات ظریف هم انتخاب می گردد.

محصولات تزیینی مختلف از جمله ظروف تزیینی، مجسمه های تزیینی، دیوارکوب، گلدان تزیینی و هر نوع محصول دیگری که در این رده قرار گرفته باشد، توسط نایلون فوق به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده و از هر نوع آسیب ریز و درشت در امان خواهند بود. واقعیت این است که محصولات تزیینی با توجه به ساختار ظریف تری که نسبت به محصولات دیگر دارند، نسبت به ضربه حساس تر بوده و به همین دلیل توسط نایلون عایق بندی می شوند تا دیگر هیچ نوع ضربه ای آنها را تهدید نکند. در نتیجه سلامت آنها به کلی حفظ خواهد شد.

نایلون حبابدار چگونه برای بسته بندی محصولات تزیینی استفاده می شود؟ نحوه استفاده از آن

در این بخش می خواهیم تا توضیحاتی را راجع به نحوه بسته بندی محصولات تزیینی توسط این نایلون عنوان نماییم. در این باره لازم است بگوییم برای بسته بندی این محصولات توسط نایلون فوق باید روی حبابدار نایلون را به طرف لوازم تزیینی بگذارید. یعنی حباب ها باید به سمت این لوازم قرار گیرند نه پشت به آن. این کار منجر به عایق بندی صحیح این محصولات شده و به عنوان یک عایق ضد ضربه برای آنها عمل خواهد کرد.

بسته بندی لوازم تزیینی با نایلون حبابدار

در حقیقت با این کار، اگر ضرباتی هم به لوازم مورد نظر وارد گردند، به خوبی دفع شده و اصلا تاثیری بر روی آنها نخواهند گذاشت. این نکته مهم را لازم است به خاطر داشته باشید که بسته بندی محصولات تزیینی، به نحوی که حباب ها پشت به آنها قرار گیرند، کاملا اشتباه بوده و بنابراین خاصیت ضربه گیری نایلون از بین خواهد رفت. ضمن اینکه با این کار، نایلون، تاثیر خود در حفاظت از کالاهای تزیینی را هم از دست می دهد. پس اگر این کار را انجام دادید و متوجه صدماتی در بخش های مختلف محصولات تزیینی شدید، نباید تعجب کرده و تقصیر را روی نایلون بیندازید، چرا که اینجا کسی جز شما مقصر نیست.

البته نکات دیگری هم وجود دارند که لازم است تا درباره آنها هم صحبت کنیم. نکته دوم این است که قبل از بسته بندی لوازم تزیینی توسط نایلون حبابدار، حتما اول آن را با کاغذ یا روزنامه پوشانده و سپس اقدام به استفاده از نایلون برای این لوازم نمایید؛ چون ممکن است لوازم مورد نظر در معرض گرما قرار گرفته و گرما هم منجر به آب شدن نایلون و چسبیدن آن به محصول گردد. در این صورت شما هم باید آسیب های ظاهری وارده بر محصول را هم قبول کرده و راهی جز این نخواهید داشت.

نکته سوم اینکه به هنگام بسته بندی لوازم تزیینی توسط نایلون، اجازه ندهید هیچ فضای خالی باقی بماند. تا حد امکان از چسب برای چسباندن گوشه های باز نایلون استفاده کنید. همچنین اگر متوجه فضای خالی زیاد داخل نایلون شدید، آن را با کاغذ مچاله پر کنید تا دیگر جایی برای تکان خوردن محصول و آسیب رسیدن به آن در طی مسیر حمل و نقل باقی نماند.

نایلون حبابدار رولی

نایلون حبابدار چطور باعث محافظت از لوازم تزیینی می شود؟

این محصول دارای حباب های پر شده از هوا می باشد که هر کدام از این حباب ها به عنوان یک عایق حرارتی مناسب عمل کرده و از انتقال حرارت به محصولات بسته بندی شده جلوگیری می نمایند. همچنین این نایلون ها با برخورداری از ساختار حبابی خود، ضربات مکرر را دفع کرده و در تمام مسیر جابجایی و حمل و نقل، مراقب محصولات تزیینی خواهند بود تا مبادا کوچکترین ضربه، آنها را تهدید کرده و خللی در ظاهر و کیفیت آنها ایجاد نماید. در ضمن نایلون فوق منجر به ممانعت از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل محصولات شده و در مجموع مانند یک سپر مقاوم در برابر آنها ظاهر می گردد.

معرفی انواع نایلون حبابدار برای بسته بندی

این محصول دارای تنوع زیادی بوده و انواع مختلفی را شامل می گردد. در ادامه می خواهیم تا به معرفی برخی از انواع این محصول که مناسب جهت بسته بندی برای اقلام و وسایل ظریف و یا لوازم تزیینی می باشند، بپردازیم:

  • نایلون فوم دار

این محصول یکی از بهترین انواع نایلون محسوب می شود که با ساختار فومی خود، مراقبت کاملی را از محصولات مختلف، به ویژه محصولات ظریف و تزیینی می نماید. اگر قرار بر این باشد که هر یک از محصولات از جمله لوازم تزیینی به مدت زمان زیادی در معرض تابش نور قرار گیرند، این نایلون، ضرورت پیدا کرده و برای بسته بندی این اقلام، انتخاب خواهند شد.

نایلون حبابدار پاکتی

  • نایلون استاندارد

این نوع نایلون در دو شکل نایلون پاکتی و نایلون رولی مشاهده شده که نوع پاکتی آن با قیمت نسبتا بیشتری همراه بوده و مدل رولی آن، ارزان تر می باشد. همچنین باید بگوییم محصول فوق، بهترین گزینه جهت بسته بندی ظروف تزیینی و همینطور ظروف شکستنی به شمار آمده و اجازه وارد آمدن هیچ آسیبی را به آنها نمی دهد.

  • نایلون قابل بازیافت

همانطور که از نام این محصول پیداست، از پلاستیک های بازیافتی تولید شده و پس از اتمام دوره مصرف، به چرخه بازیافت و تولید برگشته و برای ساخت نایلون های جدیدتر انتخاب می گردد. پس یک محصول مقرون به صرفه به شمار آمده که در سال های آتی، استفاده از آن فراگیرتر خواهد شد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian