حباب پلاستیک روز

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

Rate this post

تا حالا در مورد نایلون ضربه گیر دو لایه چیزی شنیده اید؟ اگر جواب شما منفی است با ما همراه باشید. قطعا اولین چیزی که به ذهن شما می رسد این است که این محصول یک نایلون حبابدار دو لایه است که ضد ضربه می باشد. اما  بهتر است اطلاعات مختصری راجع به نایلون نیز کسب کنیم.

نایلون محصولی است که در فوریه سال 1935 به طور تصادفی در یک موسسه علمی کشف شد. این محصول که تحولاتی عظیم در دنیای فناوری ایجاد کرد، نوعی پلیمر است که از جنس پلی اتیلن می باشد. نام انگلیسی این پلیمر LDPEL می باشد. در توضیحات پلیمر باید گفت زنجیره ای از واحد های تکرار شونده یا مونومرها هستند که در کنار هم به صورت های مختلفی قرار گرفته اند و نهایتا در کنار هم تشکیل یک پلیمر را می دهند. این ماده شیمیایی که بسیار کارآمد نیز می باشد به وفور در طبیعت یافت می شود. بیشتر آن ها هم از ترکیبات نفت خام حاصل می شوند. پس تا به اینجای متوجه شدید که نایلون حبابدار دو لایه، نوعی پلیمر کارآمد می باشد. حال بهتر است به سراغ بررسی ویژگی های این نایلون که ضد ضربه است، برویم.

نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

بررسی ویژگی های نایلون حبابدار دو لایه

در این قسمت یه بررسی ویژگی های نایلون حبابدار دو لایه می پردازیم. نایلون حبابدار در سه مدل تولید می شود: دو لایه حباب درشت، دو لایه حباب درشت و دو لایه حباب ریز هر کدام بنا بر سفارش مشتری و کالای مورد استفاده تولید می شوند. حتما پس از این همه توضیحات می پرسید که کاربرد نایلون حبابدار چیست؟ بله، درست حدس زدید! از آنجایی که ضد ضربه می باشد، برای بسته بندی مناسب است. اما به غیر از این ویژگی چه خصوصیاتی دارد که آن را برای بسته بندی مناسب کرده است؟

  • مقاوم در برابر ضربه ناشی از جابجایی
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و آب
  • مقاوم در برابر نفوذ نور آفتاب
  • مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و ذرات معلق
  • مقاوم در مقابل انتقال کثیفی و آلودگی
  • حساس به تغییرات دمایی
  • تغییر شکل در دمای بین 160 تا 220 درجه سانتیگراد
  • دارای درخشندگی
  • دارای شفافیت
  • قابل ارائه در رنگ های مختلف
  • قابلا ارائه در عرض ها و ضخامت های مختلف
  • قابل ارائه در چند لایه
  • عایق مناسب حرارتی و صوتی
  • قیمت مناسب

از آنجایی که نایلون حبابدار دو لایه دارای حباب هایی در سطح خود می باشد، برای بسته بندی گزینه بسیار مناسبی است.

نایلون حبابدار ضربه گیر

بررسی موارد استفاده نایلون حبابدار دو لایه

در این قسمت به بررسی موارد استفاده نایلون حبابدار دو لایه می پردازیم. علاوه بر امر مهم بسته بندی، برای تمدد اعصاب و کسب آرامش نیز گزینه مناسبی می باشد. بله، درست شنیدید! حتما دوران کودکی تان را به خاطر دارید که به محض دیدن تکه کوچکی از نایلون حبابدار، سریع آن را برمیداشتید و سعی می کردید با لذت خاصی حباب های موجود در سطح آن را بترکانید. از نظر روانشناسان این کار باعث آرامش و دوری از رهایی و استرس می شود. پس هر زمان که استرس به سراغتان آمد، سریع به ترکاندن حباب های موجود در نایلون حبابدار دو لایه بپردازید! از دیگر کاربردهای جالب نایلون حبابدار می توان به استفاده در منزل و یا در کنار پنجره ها به عنوان عایق حرارتی و انرژی استفاده کرد و از تلف شدن انرژی جلوگیری کرد. برای جلوگیری از پلاسیده شدن و چروکیده شدن میوه ها نیز می توان لایه ای از نایلون حبابدار را دور آن ها پیچید و در یخچال قرار داد و هزاران هزار مورد دیگر. البته نباید از کاربرد اصلی این نایلون، یعنی استفاده از آن در اسباب کشی غافل شد!

نایلون ضربه گیر

نکات مهم در هنگام خرید نایلون حبابدار دو لایه

در این قسمت به بیان و بررسی نکات مهم در هنگام خرید نایلون حبابدار دو لایه می پردازیم. نایلون حبابدار دو لایه با حباب های درشت و قطر بیشتر، می تواند محصول را به خوبی محافظت کند. اگرچه نایلون حبابدار سه لایه با حباب های درشت به مراتب ضریب ایمنی بیشتری به علت داشتن یک لایه بیشتر، دارد. به علاوه نایلون حبابدار سه لایه با حباب ریز هم علاوه بر ایمنی بالا در بسته بندی وسایل کوچک تر استفاده می شود. حال به بررسی نکات مهم هنگام خرید این محصول می پردازیم:

  • انتخاب نوع مناسب؛ از آنجایی که سه مدل برای این نایلون موجود می باشد، شما باید با توجه به نوع بسته بندی که می خواهید انجام دهید، اقدام به انتخاب کنید تا دچار اشتباه نشوید و محصولاتتان هنگام جابجایی چه در فواصل نزدیک چه در فواصل دور آسیب نبیند.
  • انتخاب کیفیت مناسب؛ باید در هنگام خرید نایلون حبابدار دو لایه به کیفیت آن نیز توجه کنید. زیرا ممکن است به علت نداشتن کیفیت مناسب نتواند ویژگی ها محافظتی خود را به خوبی به معرض نمایش بگذارد.
  • انتخاب قیمت مناسب؛ قطعا شرکت های مختلفی این محصول یعنی نایلون حبابدار دو لایه را ارائه می دهند، اما شما با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده نهایتا به قیمت نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا عامل بسیار مهمی در تصمیم گیری شما می باشد. برای این کار بهتر است از چند شرکت قیمت را استعلام بگیرید تا نهایتا به قیمت مناسب و منصفانه ای برسید.

امیدواریم توانسته باشیم شما را با نایلون حبابدار دو لایه و کاربرد آن به خصوص در بسته بندی آشنا کرده باشیم.

نایلون ضربه گیر دو لایه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian