حباب پلاستیک روز

نایلون ضربه گیر

نایلون ضربه گیر

Rate this post

نایلون ضربه گیر نوعی از انواع گوناگون نایلون می باشد که شفاف و دارای حباب هایی بادی روی آن است و ضربه گیر و سبک می باشد که خاصیت ضربه گیری این نایلون به لطف حباب هایش است. سایز این حباب ها از 6 میلی متر(0.6 سانتی متر) تا 26 میلی متر(2.6 سانتی متر) متغیر است . معمولا از حباب هایی با اندازه 10 میلی متر استفاده می شود و از جنس پلی اتیلن می باشد.

 

از این نوع نایلون برای بسته بندی و نگهداری وسایلی که خاصیت شکنندگی دارند استفاده می شود. نایلون حبابدار می تواند به عنوان ضربه گیری عالی برای کاهش صدمات ناشی از جابه جایی استفاده می شود. این نایلون ها علاوه بر خاصیت ضربه گیری خاصیت خنثی سازی شوک های الکتریکی برای قطعات الکترونیک را دارا می باشد.

یکی از استفاده های دیگر به غیر از عایق بندی و ضربه گیری، کنترل استرس است که به وسیله  ترکاندن حباب ها باعث کاهش استرس می شود!

یکی از اولین استفاده های گسترده از این نایلون ها در سال 1960 برای جابه جایی کامپیوترهای جدید IBM1401 و فرستادنشان برای خریداران بود. جالب است که بدانید نایلون های حبابدار ابتدا برای استفاده به عنوان کاغذ دیواری ساخته شدند ولی هیچکس دوست نداشت دیوارهای خانه خود را مانند پیله درست کند!

 

انواع نایلون حبابدار انواع مختلفی دارند که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

نایلون حبابدار دو بعدی

در بین عموم مردم استفاده از نایلون های حبابدار دو بعدی بیشترین استفاده را دارد زیرا میتوان از آنها برای بسته بندی هرنوع جنسی مثل ظروف شیشه ای ، لوازم هوشمند ، صندلی ، تابلو ها ، قطعات الکترونیک و ….. استفاده نمود.

 

نایلون حبابدار سه بعدی

در کل از نایلون های سه بعدی برای بسته بندی کردن انواع لوازم و ابزار های مکعبی شکل استفاده می شود. این مدل نایلون به علت داشتن حجم مکعبی شکل گزینه آسان تری برای بسته بندی اجسام بزرگ و مکعبی است و کار را برای مصرف کننده راحت تر می کند و بهترین گزینه برای کالاهایی مانند انواع لوازم برقی آشپزخانه ، یخچال ، گاز و یا انواع مختلف وسایل منزل مانند : تخت خواب ، مبلمان ، کمد و ابزارها و وسایل صنعتی می باشد.

 

سه لایه حباب درشت

این نوع نایلون های حبابدار به این علت که از یک لایه بیشتر از جنس دولایه برخوردار می باشد کارایی بهتری دارد و باعث خواهد شد که مقاومت حباب های روی سطح نایلون بالاتر برود و به علت درشت بودن حباب هایش نسبت به نسخه های عادی مقاومت بالاتری نسبت به فشار و ضربه دارد. این نوع نایلون بهترین گزینه جهت بسته بندی کردن کالاهای بزرگ و مکعبی شکل می باشد.

سه لایه حباب درشت

سه لایه حباب ریز

این نوع محصول به دلیل داشتن حبابهای ریز و داشتن یک لایه اضافه تر نسبت به نایلون های دولایه سطح کارایی مناسبی را نسبت به نایلون های دولایه ارائه می کند. لایه سوم باعث می شود که حبابهای سطح نایلون بر اثر فشار نترکند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian