حباب پلاستیک روز

نایلون چاپ خورده چیست

نایلون چاپ خورده چیست

Rate this post

نایلون چاپ خورده

این روزها در بازار رقابت به بالاترین حد خود رسیده است و اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید و بفهمید که مشتریان شما برای خرید کردن دیگر فروشگاه شما را برای خرید کردن انتخاب نمی کنند شما باید فکری برای بهتر شدن فروش خود کنید بنابراین تبلیغات یکی از بهترین راه ها برای بهتر شدن فروش محصولات می باشد از این رو هر شرکت یا فروشگاهی برای تبلیغ کردن از هرراهی که بتواند استفاده میکند تا فروشش بهتر شود و توسعه پیدا کند. تبلیغ یکی از راه های استفاده از نایلون می باشد شاید تابحال دقت کرده باشید که وقتی از فروشگاهی خرید می کنید روی نایلونی که وسایل شما در آن است اسم و برند آن فروشگاه روی آن نایلون چاپ شده است.

همه ما از معایب بد نایلون که تجزیه ناپذیر بودن آن است خبر داریم و می دانیم که خیلی سال طول میکشد تا از محیط زیست تجزیه شده و از بین برود بنابراین دانشمندان و دوست داران محیط زیست استفاده از نایلون را منع می کنند اما با توجه به قیمت و کاربرد وسیع آن نمی توان مصرف آن را کم کرد.

نایلون چاب خورده

 

امروزه از نایلون ها تقریبا در همه جای دنیا استفاده می شود اگر شما هم از جایی خرید کرده باشید وسایل شما را درون نایلون می گذارند بجز اغلب فروشگاه هایی که از کیسه های پارچه ای استفاده می کنند حال برای زیباتر شدن نایلون و شکل و شمایل بهتر آن و زیاد شدن تنوع آن از نایلون های چاپ خورده استفاده می کنند.

نایلون های چاپی انواع مختلفی دارند اما دو نوع مهم آن نایلون با طرح عمومی و نایلون با طرح اختصاصی می باشد نایلون با طرح های عمومی که اکثر ما آن ها را دیده ایم نایلون هایی هستند که برای تبلیغ نیستند و فقط روی آنها ایموجی یا طرح لبخند چاپ شده است و خیلی نمی توان به عنوان تبلیغ برای برند استفاده کرد اما طرح اختصاصی نایلون ها طرح هایی هستند که از آنها برای تبلیغ برند استفاده می شود.

برای چاپ نایلون راه های مختلفی وجود دارد که عبارتند از چاپ سیلک یا همان روش سنتی و دستی توسط شابلون انجام می شود.

از این روش بیشتر برای سفارش های پایین استفاده می شود که معمولا برای حدود 200 کیلو می باشد.

روش دیگر چاپ بر روی نایلون چاپ فلسکو می باشد که روشی کاملا

اتوماتیک می باشد و زمان کمتری برای چاپ صرف میشود برخلاف چاپ سیلک که زمان بیشتری را صرف چاپ صرف می کند.

روش های دیگری نیز وجود دارد که که میتوان به آن ها اشاره کرد چاپ هلیوگراور می باشد که بسیار شبیه به چاپ فلسکو است و تنها تفاوت آن در مقدار سفارش می باشد که در این روش امکان چاپ بیشتر وجود دارد و هزینه آن نیز گرانتر از چاپ فلسکو می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian