حباب پلاستیک روز

نکات مهم در خرید نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار

نکات مهم در خرید نایلون حبابدار

Rate this post

منظور از نایلون های حبابدار آن دسته از نایلون هایی می باشد که روی آن ها حباب هایی قرار دارد که این حباب ها را از هوا پر کرده اند. نایلون حبابدار با توجه به عوامل متعددی و بر اساس آن ها دسته بندی خواهند شد و همچنین انواع متعددی دارند که مشتری بنابر نیاز خود و نیز سایر شرایط آن نایلونی که برای کاربری او مورد استفاده قرار می گیرد، را خریداری خواهد کرد. یکی از این دسته بندی ها که بر اساس مواد تشکیل دهنده دسته بندی شده است، نایلون حبابدار درجه یک و نایلون حبابدار درجه دو می باشد.

نایلون حبابدار درجه دو که معمولا با برچسب آبی مشخص می شود و مواد آن نیز درجه دو می باشند. کارخانه های تولیدی، نایلون حبابدار درجه دو را در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید خواهند کرد که سایز آن ها به ترتیب ۲۰،۱۰ و ۳۰ سانتی متر می باشد و عرض نایلون های حباب دار درجه دو از ۱۰ الی ۲۰۰ سانتی متر می باشد که در لایه های مختلف تولید و در بازار عرضه می شود.
نایلون حباب دار درجه دو معمولا با تعداد لایه های مختلف از ۲ الی ۶ لایه تولید خواهند شد و با تفاوت چندانی نسبت به نایلون های حبابدار درجه یک تولید نمی شوند و همان کارایی آن ها را خواهند داشت، مواد درجه دو ترکیبی از مواد نو و مواد گرانولی می باشد که کارایی و متراژ همان نایلون های درجه یک را دارند.

از جمله مواد تشکیل دهنده نایلون حبابدار از نوع درجه دو عبارتند از:

• گرانول بازیافتی پلی اتیلن
• انواع مواد آلی و پلیمری
و همانطور که بیان شده، تفاوت آن با انواع دیگر نایلون حبابدار، رنگی بودن زمینه ی نایلون حبابدار درجه دو است، که مشخصه بارز آن چسب آبی روی رول نایلون خواهد بود. البته باید گفت که این نوع نایلون در موارد متعددی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و با کمترین هزینه می تواند محصولات شما را مورد محافظت قرار دهد و با خاصیت ضربه گیری که ایجاد می کند اگر در بسته بندی محصولات حساس مانند، قطعات کامپیوتری از آن استفاده شود از آسیب رساندن به اجسام جلوگیری خواهد کرد.

نایلون حبابدار دو بعدی

ویژگی های مربوط به نایلون حبابدار دو بعدی
نایلون ها در انواع متعددی تولید خواهند شد که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آن ها نایلون حبابدار می باشد و در سایز و ضخامت متفاوت به صورت دو بعدی یا سه بعدی تولید می شوند.
نایلون حباب دار درجه یک و نایلون حباب دار درجه دو از نظر کیفیت، تفاوت چندانی با هم ندارند و هرکدام کارایی یکسانی خواهند داشت و تنها ۳۰ درصد نایلون حباب دار درجه دو از مواد گرانیتی می باشد. در ادامه با ویژگی های نایلون حبابدار دو بعدی بیشتر آشنا خواهید شد.

• معمولا نایلون حبابدار دو بعدی با طول ۹۰ الی ۱۰۰ متر تولید می شود.
• می توان قطر حباب های نایلون دو بعدی از قطر ۱۰ الی ۳۰ میلی متر را تغییر داد.
• نایلون را می توانید به صورت رول، برش خورده، پاکت، کیسه و کاور سفارش دهید.
• می توان بر روی نایلون، لوگو و تصاویر چاپ کرد.
• یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت نایلون حبابدار دو بعدی در دسترس بودن به صورت شفاف و رنگی می باشد.
• اضافه بر این محافظ حبابدار از خاصیت لمینت پذیری بروی سلفون متالایز و همچنین کاغذ برخوردار می باشد.

نایلون حبابدار

 

نایلون حباب دار سه بعدی

نایلون های حبابدار به صورت های مختلف تولید می شوند، شما می توانید نایلون حباب دار درجه دو را به صورت رول و نیز به صورت برش خورده خریداری کنید. یکی از انواع برش خورده نایلون حبابدار، نایلون یا کاور سه بعدی می باشد.
نایلون های حبابدار سه بعدی در بسته بندی اجناس بزرگ و همچنین پرحجم کاربرد زیادی خواهند داشت و یکی از سریع ترین روش ها جهت بسته بندی انواع کالاهای بزرگ و حساس همانند: مبلمان، یخچال، آبگرمکن، جلوی داشبورد خودرو، سپر خودرو، میز و صندلی ها، پالت های ام دی اف، و همچنین مبلمان اداری می باشند.

تفاوت بین نایلون درجه‌ ۱ و ۲

نایلون های درجه یک از مواد اولیه نو و همچنین نایلون های درجه دو از مواد گرانولی یا همان مواد اولیه ضایعاتی ساخته می شوند که از طریق بازیافت پلاستیک‌ های دیگر تولید می شوند. خرید نایلون درجه ‌یک و دو به تفاوت کاربردهای آن‌ ها مرتبط است.
برای مثال، جهت تولید کیسه ‌زباله اغلب از مواد اولیه دست ‌دوم استفاده خواهد شد چرا که اساسا نیازی به مواد اولیه نو و همچنین با کیفیت برای تولید پلاستیک زباله نمی باشد. اما در تولید کیسه فریزر حتما باید مواد درجه ‌یک و با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد. اما چگونه اطمینان پیدا کنیم که نایلونی خریداری شده از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شده است؟ در این قسمت شما را با معیارهای تشخیص کیفیت نایلون آشنا خواهیم کرد.
• به یاد داشته باشید که یکی از شاخصه‌ های تشخیص کیفیت نایلون رنگ آن می باشد. نایلون ‌های کدر نایلون ‌های درجه دو به حساب می آیند.
• دومین روش برای تشخیص کیفیت نایلون‌ ها بوی این محصولات می باشد. پلاستیک هایی که بوی نامطبوعی دارند در واقع همان نایلون ‌های درجه دو می باشند.
• از روش‌ های دیگر برای تشخیص تفاوت نایلون درجه‌ یک و دو، در نظر گرفتن مقاومت و همچنین کشسانی نایلون خواهد بود. پلاستیک ‌هایی که به ‌راحتی پاره شوند، پلاستیک ‌هایی هستند که از مواد درجه ‌دو یا سه تولید می شوند.
• یکی از راه‌ های دیگر در جهت تشخیص کیفیت نایلون ‌ها این است که نایلون را در زیر نور خورشید قرار دهید و دانه‌ های روی نایلون را مشاهده کنید. اگر نایلون از نوع درجه ‌یک باشد، شما نباید دانه ‌های ریزی را ببینید.

 

نایلون حباب دار

 

بسته بندی کالا با نایلون های حبابدار درجه دو

همانطور که بیان شد نایلون حبابدار درجه یک و درجه دو کاربرد یکسانی خواهند داشت و هر دو به یک منظور مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین کاربرد نایلون های حبابدار استفاده از آن در بسته بندی انواع مختلف محصولات و لوازم حساس و همچنین کالاهای غیر مکعب شکل از جمله؛ قطعه های الکترونیکی، ظروف شکستنی و همچنین بلوری، درب های آسانسور، قاب عکس، شیرآلات صنعتی، لوازم یدکی، تابلو فرش، درب های ضد سرقت و… استفاده می شود.
از نایلون حبابدار به دو روش برای بسته بندی کالاها می توان استفاده کرد.
• بسته بندی به روش دورپیچی و همچنین چسب زدن که هزینه ی زیادی را متحمل فرد خواهد کرد و ضایعات زیاد و وقت گیری نیز دارد.
• کیسه های حبابدار که در جهت بسته بندی محصول نایلون حبابدار از سه طرف دوخته خواهد شد و طرف دیگر باز می باشد که کاربرد آن این است که کالا را درون کیسه قرار دهند.

نکات خرید نایلون حبابدار

• انتخاب مناسب ترین نوع نایلون حبابدار
اولین نکته ای که باید در خرید نایلون حبابدار به آن دقت داشته باشید انتخاب مناسب ترین نوع نایلون می باشد. در بازار انواع نایلون حبابدار یافت می شود که هر یک برای بسته بندی نوع خاصی از محصولات از آن استفاده می شود و باید توجه کنید که اگر نایلون مناسب با محصول خود را خریداری نکنید، ضریب ایمنی محصول نیز به مراتب پایین تر می آید. برای خرید نایلون حبابدار به کیفیت آن حتما دقت کنید. از نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصولات آسیب پذیر استفاده خواهد شد که از این رو کیفیت آن بسیار با اهمیت است و می تواند ایمنی محصول شما را بالاتر ببرد.

پر مصرف ترین سایز نایلون حباب دار برای ضربه گیری و همچنین بسته بندی کلیه اجناس محافظ مقرون به صرفه و خوب کالاهای چوبی، مبلمان، قطعات برق و الکتریکی، حمل و نقل، قطعات خودروسازی، بلور و چینی، لوازم خانگی (کولر،بخاری،آبگرمکن و ..)، مبلمان اداری و موارد دیگر، قابلیت تولید به صورت رول، پاکت و شیت (ورق) در ابعاد سفارشی می باشد.
موارد مورد مصرف در تهیه این نوع جنس پلی اتیلن درجه یک سبک می باشد که با استحکام بالا وزن پایینی خواهد داشت و ضربه گیری شفاف و عاری از هر گونه ناخالصی را بوجود می آورد. تمامی رولهای تولید شده در این نوع محصول بدون لبه ضخیم کنار رول خواهد بود.

 

نایلون حباب دار

 

• توجه به طول و عرض نایلون حبابدار
در هنگام خرید نایلون حبابدار باید دقت نمایید که از قبل ابعاد محصول یا وسیله خود را اندازه گرفته تا بتوانید به مقدار کافی و نه کم و نه زیاد برای آن نایلون تهیه نمایید. نایلون اضافه قطعا به ضرر محیط زیست و همچنین خودتان خواهد بود چرا که هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت کنید و اندازه کوچک نایلون نیز سبب می شود دوباره نیاز به خرید نایلون حبابدار پیدا کنید و حتی ممکن است به علت سهل انگاری از خرید مجدد نایلون خودداری نمایید و وسایل خود را به طور ناقص و همچنین نادرست بسته بندی کنید.
اندازه نایلون حبابدار زمانی بیشترین اهمیت را پیدا خواهند کرد که بخواهید نایلون های سه بعدی یا پاکتی را خریداری کنید چرا که اگر کمی کوچک تر از مقدار مورد نیازتان باشد، به طور کلی نایلون را بی کاربرد خواهد کرد و بزرگ بودن بیش از حد نایلون، باعث می شود که علاوه بر هزینه بیشتر، به خاطر لق بودن زیاد بسته بندی کالا به طور دقیق و نیز به درستی عایق کاری نشود.
در هنگام خرید نایلون های ورقه ای نیز باید دقت فرمایید که طول و عرض نایلون را از پیش تعیین کنید. در موقع مراجعه جهت خرید نایلون حبابدار داشتن مقدار طول نایلون مورد نیازتان، امکان خطا را بیشتر می کند، چرا که رول های نایلون حبابدار با اندازه پهنای متفاوت تولید می شوند. که شرکت حباب پلاستیک از عرض 20 سانت تا 2 متر و به صورت دولا و 4 متر به صورت تک لا همچنین با ضخامت دلخواه مشتریان از 50 میکرون به بالا تولید خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian