حباب پلاستیک روز

پلاستیک حبابدار از کجا بخرم؟

فروش نایلون حبابدار

پلاستیک حبابدار از کجا بخرم؟

Rate this post

پلاستیک حبابدار محصولی ست برای حفظ کالا و وسایل مختلف از ضربه و حرارت یا سرما که در انواع و رنگ ها و کاربردهای مختلف تولید و عرضه می شوند. این نایلون ها به صورت ورقه ای یا پاکت ها و کیسه های آماده قابل دسترسی اند. خرید نایلون حبابدار به صورت اینترنتی نسبت به خرید حضوری به صرفه تر است.

پلاستیک حبابدار از کجا بخرم؟

پلاستیک حبابدار یا نایلون حبابدار یکی از محصولات و ابزارهایی است که برای بسته بندی کالاها به منظور جلوگیری از آسیب دیدن و ضربه خوردن و در معرض حرارت قرار گرفتن آن ها انجام می شود. پلاستیک حبابدار کاربردهای مختلفی دارد و تنها برای پیچاندن و بسته بندی بندی وسایل به آن نیاز ندارید. ممکن است بخواهید پنجره ها را با آن بپوشانید تا از ورود سرما جلوگیری کنید یا برای گیاهان خود فضا و پوششی ایجاد کنید که در معرض سرما و آسیب دیدگی نباشند. شاید حتی بخواهید برای پیک نیک رفتن کمی پلاستیک حبابدار هم با خودتان ببرید چرا که به عنوان یک عایق حرارتی  برای سرد نگه داشتن بطری های آب و نوشابه بسیار کارآمد هستند. در اینجا می خواهیم به بررسی این که برای خرید پلاستیک حبابدار باید به چه نکاتی توجه کنید و اینکه آن را از کجا و با چه قیمت هایی می توانید بخرید، می پردازیم.

خرید انواع پلاستیک حبابدار

حتما می دانید که پیش از خرید پلاستیک حبابدار باید به یک سری نکات توجه کنید. اول از همه باید ابعاد کالایی که می خواهید بسته بندی کنید را اندازه بگیرید تا در خرید پلاستیک حبابدار با مشکل مواجه نشوید چرا که این پلاستیک ها در انواع مختلفی تولید می شوند و تقریبا هر کدام کاربرد ویژه ای دارند. همچنین دانستن ابعاد وسیله یا کالای مورد نظر به شما کمک می کند که به اندازه خرید کنید و بیشتر یا کمتر از حد نیاز پلاستیک نخرید. مخصوصا اگر محصولاتی تولید و ارسال می کنید و به صورت عمده از پلاستیک حبابدار استفاده می نمایید محاسبه میزان نایلون مورد نیاز بسیار حائز اهمیت است.

نکته دیگر این که پلاستیک حبابدار انواع مختلفی دارد و باید در نظر داشته باشید که برای هر مدل وسیله، نایلون مخصوص آن را خریداری کنید. اگر تنها به منظور جلوگیری از خط و خش می خواهید از این پلاستیک ها استفاده کنید، نایلون هایی با ریزترین حباب ها برای شما مناسب اند. برای عایق کردن وسایل ظریف، نایلون حباب ریز و برای وسایل بزرگ نایلون حباب درشت مناسب است. اگر بخواهید پلاستیک حبابدار با کیفیت بیشتری از کالا های شما محافظت کند، پلاستیک حبابدار سه لایه برای شما مناسب است.

پس در ابتدا ابعاد وسایل مورد نظر برای بسته بندی را انتخاب کنید، سپس برای آن ها نایلون حبابدار پاکتی، سه بعدی یا ورقه ای تهیه نمایید. نایلون های ورقه ای را نیز می توانید به صورت کیسه تا کنید برش دهید و بچسبانید تا کمترین دور ریز نایلون را داشته باشید.

نایلون ورقه ای یا کیسه ای بخریم؟

یک نکته حائز اهمیت در خرید نایلون حبابدار این است اگر این نایلون ها را برای بسته بندی محصولات عمده، مانند محصولاتی با تیراژ بالا که در یک کارگاه تولید شده اند بخواهید، بهتر است پلاستیک حبابدار پاکتی یا کیسه ای در یک سایز و به تعداد کافی تهیه کنید. زیرا هم زمان بسیار کمتری را صرف بسته بندی خواهید کرد، هم نایلون کمتری را استفاده می شود.

 اما اگر می خواهید کاری مانند اسباب کشی انجام دهید که سایز و نوع کالاها با هم متفاوت است برای بسته بندی و عایق کردن آن ها از پلاستیک حبابدار ورقه ای که به صورت رول عرضه می شوند استفاده کنید. و فراموش نشود که بهترین شیوه بسته بندی با پلاستیک حبابدار ورقه ای ساختن کیسه برای کالاهاست. چرا که نایلون پیچ کردن وسایل همواره مقدار بالایی از پلاستیک را هدر می دهد.

سعی کنید که کیسه ها کاملا هم اندازه وسایل باشند و بعد از بسته بندی اگر فضای خالی باقی ماند حتما آن را با روزنامه باطله پر کنید.

 تولید انواع پلاستیک حبابدار

شرکت های تولید کننده پلاستیک حبابدار بسته به این که از چه دستگاه هایی و در چه ابعادی و از چه مواد اولیه ای برای تولید استفاده می کنند، ممکن است نایلون های متفاوتی را عرضه کنند. شرکت های تولید کننده نایلون باید پاسخ گوی انواع نیازهای مشتریان باشد. پلاستیک حبابدار را باید از شرکتی تهیه کنید که نایلون های دو لایه، سه لایه، ورقه ای، پاکتی و … را دارا باشد. در ابعاد مختلف آن ها را عرضه کنند.همچنین نایلون ها را از جنس و مواد با کیفیت و دوام بالا برای تولید پلاستیک حبابدار استفاده کند. برخی شرکت های تولید پلاستیک حبابدار به صورت سفارشی می توانند نایلون ورقه ای یا کیسه ای و… را در ابعاد دلخواه شما تولید کنند. یا ممکن است نایلون را بتوانید در رنگ های دلخواه سفارش دهید یا اینکه در گوشه پاکت نایلونی لوگویی که می خواهید را چاپ کنند. نکته مهم  این است که بتوانید شرکتی را پیدا کنید تا تمامی خدمات مربوط به تولید نایلون را اعم از سفارشی یا غیر سفارشی با قیمت مناسب و اطمینان و کیفیت تضمین شده به شما ارائه کند.

پلاستیک حبابدار را اینترنتی یا حضوری بخریم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از خدمات آنلاین رونق بسیاری پیدا کرده است و در زمینه خرید و فروش کالا نیز فروشگاه های بسیار بزرگ و معتبر اینترنتی به وجود آمده اند تا با ارائه کامل محصولات خود و توضیحات کافی درباره آن ها امکان بررسی  محصولات و خرید آنلاین آن ها را به شما می دهند. اما بهتر است خرید شما به صورت آنلاین و از فروشگاه های اینترنتی معتبر صورت بگیرد یا در بازار بچرخید و نمونه هایی از پلاستیک حبابدار را پیدا کنید؟

قطعا پاسخ ما به شما این است که آنلاین خرید کنید. فروشگاه های اینترنتی کامل ترین لیست را به شما برای خرید محصول مورد نظر، از جمله پلاستیک حبابدار ارائه می دهند. در فروشگاه های اینترنتی شما شاهد دسته بندی هایی اصولی از محصولات و همچنین ویژگی و مشخصات هر کدام از آن ها به علاوه عکس و قیمت محصولات خواهید بود. با این اطلاعات و لیست جامعی که در اختیار شما قرار می گیرد قادر خواهید بود که به راحتی و با یک جستجوی ساده در اینترنت محصول مورد نظر خود را بیابید و خریداری نمایید تا به صورت پستی برایتان ارسال شود. در خرید حضوری پلاستیک حبابدار ممکن است نتوانید به راحتی محصول دلخواه و مورد نیاز خود را پیدا کنید یا گاهی نیز به علت خستگی ناشی از جستجو و حضوری بودن خرید، تمرکز کافی برای انتخاب درست ندارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 2.3]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian