حباب پلاستیک روز

چرا باید در حمل کالاها از نایلون حبابدار استفاده کنیم؟

نایلون حبابدار

چرا باید در حمل کالاها از نایلون حبابدار استفاده کنیم؟

Rate this post

نایلون های بسته بندی در چندین نوع مختلف دسته بندی می شوند و این نایلون ها هر یک با ساختار و نیز شکلی متفاوت طراحی و تولید خواهند شد.

از انواع نایلون هایی که برای بسته بندی این روزها کاربرد فراوانی دارد نایلون حبابدار است. اما  چرا نایلون حبابدار را مورد استفاده قرار می دهند؟ نایلون حبابدار همانطور که از نامش نیز مشخص است از حباب هایی بر روی خود بهره گرفته می شود که تمامی آنها را از هوا پر کرده اند. این حباب ها می توانند، از هر گونه ضربه احتمالی که به بدنه محصول بسته بندی شده وارد شود جلوگیری کند.

 برخی از لوازم و محصولات هستند که بدنه آنها به ضربه حساس می باشد و این بدنه حساس احتمال دارد بر اثر کوچکترین ضربه آسیب ببیند که اگر از محصولات بسته بندی مناسبی استفاده خواهد شد در نتیجه میزان آسیب دیدگی آنها به حداقل می رسد. نایلون حبابدار در صورت برخورد اجسام با آنها حالتی ارتجاعی را بوجود می آورند و به همین دلیل دیگر شاهد آسیب دیدن محصول نمی باشیم.

 

نایلون حبابدار

 

انواع نایلون حبابدار دو و سه لایه و نیز حباب درشت و حباب ریز متناسب با  موارد مورد نیاز شما را از شرکت حباب پلاستیک درخواست کنید. شرکت حباب پلاستیک از تولید کنندگان و فروشندگان محصولات نایلونی می باشد که همواره به کیفیت و نیز قیمت محصولات خود توجه ویژه ای خواهد داشت.

انواع مختلف محافظ های حبابدار

محافظ‌های حبابدار در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. همچنین این محصولات را می‌توان، در اشکال مختلفی در بازار پیدا کرد.

اندازه حباب‌ها، بسته به اندازه جسم بسته بندی شده و نیز سطح محافظت مورد نیاز از محصول، در اندازه های مختلف وجود دارند. در بسته‌بندی محصولات می‌توان از چند لایه از محافظ استفاده نمود که از هر گونه شوک و لرزشی محصول را محافظت نماید. در حالی که استفاده از یک لایه، فقط می‌تواند به عنوان یک لایه محافظ سطح مورد استفاده قرار گیرد.

 فرآیند بارگیری، تخلیه و همچنین حمل و نقل ضرورت بسته بندی مناسب کالاها را افزایش می دهد. هر یک از این مراحل می‌تواند باعث صدمه زدن به کالاهای ارسالی گردد که خسارت جبران ناپذیری را برای صاحبان کالا به وجود می آورد.

امروزه شکل حبابها تغییر کرده است و با توجه به نیاز حبابهای با اشکال مختلف طراحی و نیز تولید خواهند شد.

 

نایلون حبابدار

 

موارد استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی ها

نایلون حبابدار یکی از مفیدترین لوازم بسته بندی می باشد. آیا شما در حال برنامه ریزی جهت جا به جایی و اسباب کشی هستید و تعداد زیادی از کالاهای خانگی و همچنین وسایل شخصی که باید بسته بندی و مرتب سازی گردد، دور شما را فراگرفته است؟

آیا شما برای چگونگی حمل و نقل آنها نگران هستید؟ به نظر می رسد که شما برای انجام این کار به کمک یک ارتش کوچک از دوستان و خانواده نیازمند هستید؟ هرچه افراد بیشتری در اطراف شما برای کمک وجود داشته باشند، البته بسته بندی شما سریع تر و سرگرم کننده تر خواهد بود.

در واقع یکی از مهمترین لوازم بسته بندی لوازم منزلتان رول های معروف یعنی نایلون بسته بندی حبابدار می باشد که، در هنگام بسته بندی کمک زیادی به شما می کنند. مواد نایلونی می تواند محافظت خوبی برای وسایل منزل در اسباب کشی باشد.

 نایلون حبابدار در هنگام حمل و نقل از خراب شدن وسایل و همچنین ظروف جلوگیری خواهد کرد. در واقع این نایلون ها هرگونه ضربه در هنگام جا به جایی را جذب می کنند و مانع تخریب اساس در اسباب کشی خواهند شد و شما کالاهای خود را ایمن و همچنین دست نخورده بعد از جا به جایی می یابید.

اما چه چیزی باعث می شود که بسته بندی با نایلون حبابدار بسیار ویژه دیده شود؟ چرا برای بسته بندی مواد شکننده و همچنین وسایل حساس ضروری خواهد بود؟ چگونه از بسته بندی نایلون های حبابدار در جهت بسته بندی صحیح استفاده نماییم؟ از کجا آنها را تهیه کنیم؟ راز بسته بندی کردن ایمن به وسیله ی نایلون حبابدار در ادامه کاملا بیان شده است.

 

نایلون حبابدار

 

مزایای استفاده از بسته بندی کردن از طریق نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یکی از کاربردی­ترین لوازم بسته بندی به حساب می آید. با نایلون خاص بسته بندی لوازم و همچنین اسباب خانه را به راحتی می توان ایمن نمود. اواخر دهه 1950، از بسته بندی نایلون های حبابدار در جهت محافظت وسایل ظریف هنگام حمل و نقل استفاده خواهد شد. دلایل درک آن دشوار نیست.

  • بالا بردن ایمنی

تولید نایلون حبابدار با چند ورقه پلاستیک به گونه ای خواهد بود که تعداد زیادی هوا در وسط حباب های ایجاد می شود و به دام می افتد تا الگویی منظم از حباب ها تشکیل گردد. نیم کره های پر از هوا، محافظت بسیار خوبی در برابر لرزش ایجاد خواهند کرد. در واقع با افتادن وسیله بر روی زمین، مانع شکستن وسایل خواهد شد.

اسباب و اثاثی که در این وسیله بسته بندی بسیار کارآمد پیچیده شده اند، از خراشیدن و خرد شدن و همچنین از گرد و غبار محافظت خواهند شد. روی هم رفته، بستن با نایلون بسته بندی حبابدار می تواند ایمنی ظریف ترین و همچنین حساس ترین لوازم شما را تضمین نماید.

 

 

  • بسته بندی راحت

استفاده از نایلون حبابدار بسیار آسان و راحت خواهد بود و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک وسیله را در آن قرار دهید و بپیچید. در واقع بسته بندی با نایلون های حبابدار می تواند بدون در نظر گرفتن شکل و همچنین اندازه وسایل شما، برای سطح هر جسم مناسب ترین گزینه باشد، بنابراین می توانید هر چیزی را در پلاستیک های پر از هوا قرار دهید و اهمیتی ندارد که چقدر این لوازم خانگی خاص از نظر شکل نامتعارف، بزرگ و یا کوچک باشند.

این نایلون ها در اشکال مختلف (ورق، کیف، پاکت) و همچنین اندازه (حباب بزرگ، حباب کوچک) یافت می شوند، بنابراین می توانید به راحتی نوع مورد نظر خود را انتخاب نمایید که مناسب ترین مورد برای نیازهای خاص شما خواهد بود. بسته بندی با پلاستیک حبابدار بسیار راحت و همچنین بی خطر می باشد و اثاثیه ای یافت نمی شود که با اطمینان نتوانید در این کاور حبابی قرار دهید.

  • صرفه جویی در هزینه و قابل استفاده مجدد

این نایلون حبابدار، بالشتک کاملی را برای ظروف و همچنین وسایل ایجاد خواهد کرد، بنابراین شما از امنیت وسایل خود اطمینان پیدا می کنید. البته استفاده از این نایلون ها سبب شده است که هزینه نهایی جا به جایی شما کاهش پیدا کند. علاوه بر این، پلاستیک حبابدار سبک وزن می باشد و وزن کلی محموله شما را افزایش نخواهد داد.

نکته آخر بدین صورت است که، به اندازه سایر لوازم دیگر گران نمی باشد و می توان چندین بار از آنها استفاده مجدد نمود. استفاده مجدد از نایلون حبابدار بدون خطر خواهد بود و نه تنها به پس انداز شما کمک خواهد کرد، بلکه به محیط شما نیز یاری می رساند. شما می توانید این نایلون ها را نگه دارید و مجدداً از وسایلی که در منزل استفاده نمی شوند، محافظت کنید.

کاهش وزن و همچنین ابعاد کالا بعد از بسته بندی از طریق نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار از محصولات بسته بندی سبک به­حساب می آیند و استفاده از مواد سبک در ساخت آنها و نیز پرشدن حباب ها با هوا باعث می شود تا وزن آنها تا حد زیادی کاهش پیدا کند. ابعاد نایلون حبابدار نیز به گونه ای نخواهد بود که فضای زیادی را اشغال نماید و این دو ویژگی یعنی وزن کم و نیز ابعاد کوچک باعث می شود تا وزن کلی محصول و ابعاد آن پس از بسته بندی تا حد زیادی کاهش یابد.

وزن کم و ابعاد کوچک محصول زمانی می­تواند یک ویژگی بزرگ به شمار آید که قصد جابجایی و حمل تعداد زیادی وسیله بسته بندی شده را داشته باشیم. وزن و ابعاد کلی محصولات ارسالی کاهش پیدا می کند و در صورت بروز ضربه نیز هیچ آسیبی متوجه آن نمی شود.

 

نایلون حبابدار

موارد استفاده از نایلون های حبابدار به چه صورت است؟

تقریباً برای بسته بندی و همچنین ایمنی همه لوازم و وسایلی که می خواهید آنها را جا به جا نمایید، می توان از نایلون حبابدار استفاده نمود. برای جلوگیری از شکستن ظروف حساس، در اطراف لوازم برقی همانند یخچال، برای حفظ اسباب بازی های کودکان ، هنگام بسته بندی قاب عکس ها و… استفاده خواهند شد. به طور کلی این نایلون ها برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • بسته بندی لوازم چوبی
  • پیچیدن انواع اسباب و وسایل خانگی
  • حفظ ایمنی لوازم برقی
  • بسته بندی وسایل صنعتی
  • بسته بندی انواع ظروف
  • بسته بندی وسایل شیشه ای

این نایلون ها ممکن است دو لایه، سه لایه یا پنج لایه باشند.

صرف هزینه کم برای تهیه نایلون حبابدار

برای پاسخ به این سوال که چرا از نایلون حبابدار مورد استفاده قرار می گیرد، باید به یک مسئله ی مهم باید اشاره کنیم که دلیل اصلی، کاربرد فراوان این نایلون شده است و آن هم کاهش هزینه ها است. هزینه بسیار کمی که با خرید نایلون حبابدار برای صنایع و همچنین تولید کنندگان بوجود می آید، می­تواند یک ویژگی برای آن به شمار آید. با خرید نایلون حبابدار دیگر نیازی نیست تا هزینه زیادی برای بسته بندی با دیگر محصولات پرداخت شود و با هزینه کمی بسته بندی محصولات خود را به پایان می رسانید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian