حباب پلاستیک روز

چگونگی محافظت از محصولات چوبی با نایلون حبابدار

نایلون حباب دار

چگونگی محافظت از محصولات چوبی با نایلون حبابدار

Rate this post

چگونگی محافظت از محصولات چوبی با نایلون حبابدار

نایلون حبابدار با ساختار متفاوت تری نسبت به نایلون های دیگر همراه می باشد. سطح حبابدار این نایلون، یکی از نقاط تمایز آن به شمار می آید. با وجود این ظاهر و ساختار است که نایلون حبابدار، بهترین اثربخشی را از خود نشان داده و مراقب انواع محصولات، به ویژه محصولات چوبی خواهد بود.

نایلون حبابدار، مناسب جهت بسته بندی

امروزه روش های بسته بندی به کلی تغییر یافته و ابزارهای مختلفی برای این کار ابداع گردیده است. یکی از همین ابزارها که بسته بندی را به بهترین شکل ممکن میسر میسازد، نایلون حبابدار است. این نایلون به شدت مورد توجه قرار گرفته و بیشترین میزان کاربرد را به دنبال داشته است. سوال اینجاست که چرا از این نایلون برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می کنند؟ اصلا چرا این محصول تا این حد رواج یافته است؟ پاسخ این سوالات را در قسمت زیر ارائه داده ایم:

  • نایلون حبابدار ضمن بسته بندی محصولات مختلف، جلوی نفوذ رطوبت به آنها را هم می گیرد. با این وجود، امکان نگهداری و انبارداری انواع محصولات، حتی در نقاط مرطوب هم به خوبی فراهم خواهد گردید.
  • حتی این نایلون با ساختار خوب خود، جلوی نفوذ نور به محصولات را هم گرفته و مانع از تخریب ظاهر و کیفیت آنها خواهد شد.
  • با وجود عایقی خوب مثل نایلون حبابدار، حتی ذره ای غبار هم به محصولات مختلف نفوذ پیدا نخواهند کرد.
  • از همه مهمتر اینکه با وجود نایلون، همه محصولات در طی فرآیند جابجایی و حمل و نقل، از صدمات عمیق و سطحی مصون خواهند بود.
  • البته که چربی ها هم راهی برای نفوذ به محصولات پیدا نکرده و هیچ یک از عوامل چربی زا، اثری در آنها به جا نخواهند گذاشت.

بسته بندی محصولات چوبی با نایلون حبابدار

یکی از مهمترین انواع محصولات که هم زیبایی و هم کیفیت را با خود به همراه دارند، محصولات چوبی می باشند. این محصولات شامل انواع مبلمان، کالای خواب از قبیل تخت خواب، میز، صندلی و نیمکت و اکسسوری های چوبی می گردند. حال یکی از راه هایی که منجر به حفاظت کامل از این محصولات، در فرآیند جابجایی خواهد شد، بسته بندی است. بسته بندی محصولات چوبی، نیازمند توجه و وسواس بیشتر است. چرا که این محصولات نسبت به خط و خش و ضربه های سنگین، حساسیت نشان داده و ممکن است دچار صدمات جدی شوند. صدماتی که شاید جبران پذیر نباشند. حال یکی از ابزارهایی که برای بسته بندی این گروه از محصولات، مناسب خواهد بود، نایلون حبابدار است. این نایلون منجر به بسته بندی بهتر کالا و محصولات چوبی شده و در مسیرهای حمل و نقل، مراقبشان خواهد بود.

همه محصولات چوبی، از کوچک تا بزرگ، توسط نایلون به خوبی پوشش دهی شده و امنیت آنها در برابر فشار، ضربه و خط و خش، تضمین خواهد شد. پس تا وقتی محصولات چوبی خود را به این نایلون می سپارید، نیاز نیست نگران این باشید که به آنها صدمه وارد می شود. نایلون حبابدار، اصلا اجازه بروز چنین اتفاقی را نداده و تا مادامی که محصولات چوبی داخل آن پیچیده شده اند، کاملا مراقبشان خواهد بود.

نایلون حبابدار

کدام نوع از این نایلون، برای بسته بندی محصولات چوبی، گزینه مناسب تری محسوب می شود؟

نایلون فوق به نمونه های مختلف دسته بندی می شود. برای مثال می توان دو نایلون ریز و درشت را نام برد. سوال اینجاست که کدام یک از این نمونه ها، برای بسته بندی محصولات چوبی، گزینه بهتری خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم نایلون درشت حبابدار، گزینه بهتری جهت بسته بندی محصولات و فرآورده های چوبی به شمار می آید.

هر کدام از انواع نایلون های ریز و درشت، با اهداف خاصی تولید و عرضه گردیده اند. نایلون های درشت حبابدار به تناسب حباب های درشت تر و بزرگتری که دارند، برای بسته بندی محصولاتی با اندازه بزرگ، مناسب خواهند بود. برای مثال محصولات چوبی بزرگ از قبیل مبلمان و تخت خواب و تمامی لوازم چوبی خانگی، توسط نایلون حباب درشت بسته بندی می شوند. این نایلون، منجر به حفاظت صددرصدی این محصولات خواهد شد. البته محصولات چوبی کوچکتر، با نایلون ریز حبابدار هم قابل بسته بندی خواهند بود. چرا که اندازه آنها کوچکتر است.

نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی، مناسب برای بسته بندی محصولات چوبی

این نایلون نه تنها به نمونه هایی از قبیل نایلون ریز و درشت تقسیم می شود؛ بلکه انواع دیگری را هم شامل می گردد. نایلون های دو بعدی و سه بعدی، از انواع دیگر این محصول به شمار می آیند. کاربرد هر یک از این نایلون ها را برای محصولات چوبی، به تفکیک شرح داده ایم:

  1. نایلون دو بعدی حبابدار به منظور بسته بندی آن دسته از محصولات چوبی که سایز و ابعاد چندانی ندارند، استفاده می گردد. محصولاتی مثل قاب عکس چوبی توسط نایلون دو بعدی بسته بندی می شوند.
  2. همچنین نایلون سه بعدی حبابدار هم جهت بسته بندی نوعی از کالا و محصولات چوبی که دارای ابعاد و فرم مکعبی هستند، استفاده می شود. محصولاتی از قبیل تخت خواب چوبی، مبلمان، کمد چوبی، درب چوبی، کتابخانه و پارتیشن چوبی توسط این نایلون بسته بندی می شوند.

نایلون حبابدار

چگونگی محافظت از محصولات چوبی با نایلون حبابدار را مورد بررسی قرار می دهیم

در این بخش می خواهیم تا توضیحاتی را راجع به چگونگی محافظت از محصولات چوبی توسط نایلون حبابدار ارائه دهیم. نایلون فوق با پیچیده شدن دور قسمت های چوبی محصول و فیکس شدن توسط چسب، محافظت کامل و بی نقصی را از این محصولات می نماید. این نایلون که از حباب های زیاد برخوردار می باشد، از فشارهای وارده بر این محصولات کاسته و آنها و صدمات ناشی از فشار را به صفر می رساند.

در هر حال محصولات چوبی، در فرآیند حمل و نقل، در معرض آسیب های زیادی قرار دارند. این آسیب ها می توانند سطحی و یا عمیق باشند. اگر میزان آسیب ها سطحی باشد، شاید راهی برای از بین بردن آنها وجود داشته باشد. اما آسیب های عمیق به هیچ وجه جبران پذیر نیستند. در نتیجه ظاهر و کیفیت محصولات، افت پیدا کرده و چه بسا که قابلیت استفاده را هم نخواهند داشت. پس چه بهتر است که نایلون حبابدار به کمک این محصولات بیاید تا نگذارد هیچ آسیبی آنها را تهدید نماید. این نایلون، ضد ضربه بوده و این خاصیت عالی را مدیون ساختار حبابی خود میداند.

پس می توانید با خیال راحت، لوازم چوبی خود را جابجا کرده و اسباب کشی را به طرزی مطمئن انجام دهید. این نایلون در موقع اسباب کشی به یاری شما آمده و حتی کوچکترین خط و خش را روی محصولات نمی اندازد. پس نیاز نیست نگران از بین رفتن ظاهر زیبا و کیفیت محصولات چوبی خود باشید. حتی اگر آنها از ارتفاع به زمین بیفتند و یا به طور تصادفی با جایی برخورد نمایند، به لطف وجود نایلون، آسیب نخواهند دید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian