حباب پلاستیک روز

کاربرد نایلون حبابدار متالایز

کاربرد نایلون حبابدار متالایز

Rate this post

کاربرد نایلون حبابدار متالایز

هدر رفت انرژی در بسیاری از کشورها به عنوان یک معضل شناخته می شود. این معضل با استفاده از الیاف نایلونی مانند نایلون حبابدار متالایز به راحتی قابل حل شدن است. این نایلون با ضربه پذیری بالا و عایق حرارت، صدا و نور بودن کالای مناسبی برای استفاده در منازل یا کارخانه ها است.

هدر رفت بالای انرژی در بیشتر نقاط دنیا دیده می شود و این مسئله موجب شده تا مسئولان دولتی بسیاری از کشورها برای حل این مشکل تلاش کنند. این مسئله تا آنجا پیش رفته که به عنوان یک معضل شناخته شده است. راه حل های خوبی هم ارائه شده اند که از میان آن ها می توان به استفاده از نایلون حبابدار متالایز اشاره کرد.

اهمیت نایلون ها در دنیای امروزی

بسیاری از وسایلی که ما روزانه از آن ها استفاده میکنیم از الیاف نایلونی یا از خانواده آن ساخته شده اند. یک گیتاریست را در نظر بگیرید که با گیتار خود شروع به نواختن می کند و موسیقی دلنشینی را به گوش ما می رساند، او از وسیله ای استفاده می کند که دارای سیم های نایلونی است.

این فقط یک مثال کوچک از کاربرد نایلون ها است، کاربرد نایلون ها در زندگی ما به مراتب بیشتر از نواختن موسیقی است. نایلون ها می توانند مشکلات بزرگی مانند هدر رفت انرژی را به راحتی حل کنند.

نایلون حبابدار متالایز چیست؟

بر خلاف ظاهر نایلون ها که معمولا ظاهری شفاف و ضخامتی کم دارند، دارای مقاومت خوبی نیز هستند و از آن ها برای حمل و نقل کالاهایمان یا جلوگیری از خروج انرژی در منازل استفاده می کنیم.

نایلون حبابدار که بدلیل ضربه پذیری بالا از آن برای موارد حمل و نقل تجهیزات خانگی یا وسایل حساس به ضربه استفاده می شود، از اهمیت و محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

اما حمل و نقل و یا محافطت از وسایل تنها یک وجه از کارایی های این نوع نایلون است که شاید خیلی از مردم آن را نمی دانند. با اضافه کردن لایه سلفونی متالایز یا اندود شده به نایلون حبابدار که معمولا چند لایه است، نایلون حبابدار متالایز ساخته می شود.

لایه سلفونی متالایز که تقریبا نقره ای رنگ است و بدلیل عایق حرارت بودن، کاربرد آن در صعنت غذا و محصولات خوراکی بیشتر است مانند بسته های کیک یا بستنی که در همه جا می توان آن را یافت، از این نوع سلفون ساخته شده اند.

کاربرد نایلون حبابدار متالایز

با این تعریف نایلون حبابدار متالایز که از چند لایه نایلون حبابدار و سلفون متالایز به آن ساخته شده است؛ علاوه بر داشتن مقاومت بسیار بالا در ضربه پذیر بودن، عایق حرارت، نور و صدا نیز است که آن را برای موارد تاسیساتی و ساختمانی بسیار مناسب کرده است.

نمونه نایلون حبابدار متالایز یا اندود شده

طبق نظر کارشناسان بیشتر هدر رفت انرژی از سقف، کف، دیوارها و پنجره های منازل یا تاسیسات صنعتی و کارخانه ها صورت می گیرد. این هدر رفت انرژی به جز اتلاف انرژی از طریق لوله های انتقال حرارت است. حال تصور کنید قبل از اینکه از انرژی بهره مند شوید آن را از دست می دهید و باید هزینه چیزی را که استفاده نکرده اید بپردازید.

تفاوت نایلون حبابدار متالایز با پشم شیشه

برای جلوگیری از این نوع هدر رفت انرژی افراد معمولا از الیافی مانند پشم شیشه استفاده می کنند اما پشم شیشه با داشتن معایبی مانند مقاومت کم در برابر رطوبت و نفوذ آب، ایجاد مشکلات پزشکی برای افراد مورد خوبی نیست و از طرفی نایلون حبابدار متالایز این مشکلات را ندارد.

نایلون حبابدار متالایز علاوه بر مقاوم بودن در برابر رطوبت و بسیار مقرون به صرفه بودن نسبت به پشم شیشه جایگزین بسیار مناسبی است.

نمونه کاربرد نایلون حبابدار متالایز برای پوشاندن کانال های هوا

الیاف پشم شیشه قابلیت چاپ پذیری را ندارند ولی نایلون حبابدار متالایز و هم لایه سلفونی آن قابلیت چاپ پذیری بالا و با کیفیتی را دارند که می توانند لوگوی مورد نظر مشتریان را بر خود حمل کنند.

نایلون حبابدار متالایز می تواند در ابعاد مختلفی تولید شود، علاوه بر آن حباب های هوای آن نیز می توانند در قطر های متفاوتی و به دلخواه مصرف کننده تغییر کنند.

سبک بودن، قابلیت نصب آسان، چاپ پذیری بالا، نایلون حبابدار متالایز را به یک کالای پر مصرف و محبوب در میان انواع نایلون ها تبدیل کرده است. استفاده آن در تاسیسات صنعتی یا در منازل باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه ها را در پی دارد.

با تمامی ویژگی هایی که ذکر شد نایلون حبابدار متالایز با داشتن بیشترین کاربرد و کمترین هزینه قابلیت این را دارد تا نیازهای امروزی مصرف کنندگان را برآورده سازد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian