حباب پلاستیک روز

کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی

کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی

Rate this post

کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی

آیا تا به حال چیزی راجع به نایلون بسته بندی حبابدار شنیده اید؟ با همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم در این مورد را به شما بدهیم.

کیسه حبابدار در واقع همان نایلون حبابدار است که در سطح خود تعداد زیادی حباب دارد. بله! همان نایلون محبوب دوران کودکی همه ما که با ترکاندن حباب ها روی آن، کلی لذت می بردیم. این حباب ها در واقع مانع بسیار قوی در برابر ضربات و فشارهای وارده ناشی از جابجایی می باشند. اگر این نایلون حباب دار از دو یا سه طرف دوخته و بسته شود، به شکل یک کیسه در می آید که آماده هر گونه بسته بندی است و در واقع به کیسه حبابدار تبدیل می شود که قابلیت این را دارد که خیلی راحت و آسان اجناسی را داخل  قرار دهیم. حال باید ببینیم چند نوع از این کیسه ها موجود است؟ در واقع با توجه به نوع دوخت این کیسه ها می توان سه مدل برای آن ها در نظر گرفت:

  • کیسه یک سر دوخت
  • کیسه دو سر دوخت
  • کیسه سه بعدی یا مکعبی شکل

در قسمت بعدی به کاربرد این نوع کیسه ها که در 8 رنگ با کیفیت HD قابل تولید هستند، خواهیم پرداخت.

 

کاربرد کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی

آیا راجع به کاربرد کیسه حبابدار چیزی می دانید؟ اگر چیزی نمیدانید هم ما به شما خواهیم گفت. از موارد مصرف این نوع کیسه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی مبل
  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی درب های ضد سرقت
  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی قطعات صنعتی

به طور کلی می توان گفت کیسه های حبابدار در دو نوع کلی اند: دو بعدی و سه بعدی یا مکعبی

از نوع دو بعدی برای کالاهای غیر مکعبی شکل استفاده می شود مانند ظروف چینی، بلورجات، شیرآلات، قاب عکس، تابلو فرش، لوازم یدکی خودرو و … استفاده می شود.

از نوع سه بعدی یا مکعبی برای کالاهایی که دارای شکل منظم و مکعبی می باشند، استفاده می شود مانند اجاق گاز، یخچال فریزر، کمد، کتابخانه، مبلمان، تخت خواب و …

اما مزایای استفاده از این کیسه ها چیست؟ این مورد را در قسمت های بعدی توضیح خواهیم داد.

مزایای استفاده از کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی

آیا تا به حال به مزایای استفاده از کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی فکر کرده اید؟ قطعا با توجه به هر نوع کالایی که مشتری استفاده می کند، این خصوصیات نیز متفاوت می باشد اما به طور کلی از مهم ترین و اصلی ترین مزایا استفاده از این کیسه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق بالای حرارتی و صوتی
  • مانع کثیف شدن یا خراب شدن یا از بین رفتن محصول
  • مانع بسیار قوی برای ضربه و صدمات وارده ناشی از جابجایی
  • و نهایتا حمل و نقل راحت و بسته بندی آسان

توضیحات لازم در مورد انواع کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی

در این قسمت توضیحات لازم در مورد انواع کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی را ارائه خواهیم داد.

  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی مبل:

امروزه استفاده از مبلمان تقریبا در بیشتر منازل ما ایرانیان، رواج یافته است. مبلمان جلوه بسیار زیبایی به منزل شما می دهد و در واقع یکی از ارکان اصلی دکوراسیون و یا چیدمان هر خانه ای است. اما با همه این ها، این وسیله کاربردی حساس بوده و ممکن است در هنگام جابجایی به خصوص اسباب کشی دچار صدماتی شود. اما استفاده از این کیسه ها این گونه صدمات را به حداقل می رساند و باعث می شود مبل شما پس از هر جابجایی نو به نظر برسد.

  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی درب های ضد سرقت:

به منظور بسته بندی قطعات الکترونیکی و یا مهم و همچنین وسایلی که در صورت وارد آمدن ضربه، خسارت زیادی خواهند دید، استفاده می شود.

  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی قطعات صنعتی

این مورد نیز در صنعت به دلیل محافظت محصول در مقابل نفوذ گرد و غبار و ضربه کاربرد دارد. همچنین بین این قطعات فاصله ایجاد می کند و مانع از سایش و نهایتا فرسایش قطعات می شود.

از دیگر موارد استفاده این کیسه ها می توان به زیراندازی نرم جهت تفریح و مسافرت، پوشش استخر و حوض خانه ها، پوشش آلاچیق و سقف در فصول مختلف سال اشاره کرد. همچنین یه عنوان عایقی برای دیواره های گلخانه و در نتیجه جلوگیری از هدر شدن انرژی به خصوص در فصل سرما و همچنین عایق موقت لوله ها و کانال های آب می باشد. امیدواریم به خوبی شما را با کاربرد این کیسه ها آشنا کرده باشیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian