Hobab Plastic Rooz

استفاده از پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر

امروزه از پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر استفاده گسترده ای می شود. کارخانه ها و واحدهای تولیدی زیادی در کشور ما وجود دارد که هر کدام محصولات زیادی را تولید و روانه بازار می کنند. این محصولات باید به خوبی بسته بندی شوند تا به طور کاملا سالم به دست مصرف کنندگان برسد. محبوب ترین انواع بسته بندی لوازم التحریر سلفون، نایلون و سایر پلاستیک های انعطاف پذیر است که علاوه بر دوام و کارایی بالا، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز دارند. برای اطلاع از قیمت پلاستیک حباب دار و نوع و کیفیت آن‌ها به سایت حباب پلاستیک روز مراجعه کنید.

کاربرد پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر

در برخی از فروشگاه ها ، بسته بندی لوازم التحریر، به طور معمول در قالب بسته بندی به مشتریان ارائه می شود، که اغلب برای جلوه دادن ظاهر محصول از نمونه های چاپ شده استفاده می کنند. هر محصول دارای گروهی از مشتریان هدف است که می توانید با انتخاب نوع بسته بندی مناسب، روابط نزدیک تری با آنها ایجاد کنید.

کاربرد پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر یکی از انواع بسته بندی است که مزیت های فراوان دارد. کیسه های سلفون درب چسب دار در اندازه های مختلف موجود هستند و می توانند مداد، خودکار، کلاسور، تراش، دفتر، دفترچه یادداشت و غیره را در خود جای دهند.

پلاستیک جلد کتاب یکی دیگر از انواع نایلون بسته بندی است که در بازار لوازم التحریر یافت می شود. جلد کتاب های پلاستیکی در رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است و برای دانش آموزان و تمامی کسانی که می خواهند کتاب های خود را تمیز نگه دارند قابل استفاده است. امروزه به جای روش های قدیمی، این گونه چسب های نایلونی نیز وارد بازار شده است. به جای برش دادن نایلون و چسباندن آن به کتاب یا دفترچه با نوار چسب، کافی است نایلون چسبنده را به اندازه لازم برش دهید و جلد چسبنده آن را بردارید و به دفتر یا کتاب خود وصل کنید. خرید پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر در سایت حباب پلاستیک روز به صورت اینترنتی انجام می شود.

بشتر بخوانید: استفاده مجدد از نایلون حباب دار

بسته بندی لوازم التحریر با پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر به روش های زیر انجام می شود:

  • تولید کننده انواع بسته بندی ثابت بر اساس مواد اولیه پلیمری انعطاف پذیر
  • تولید انواع لب چسب دار، صدفی، زیپی، رگال دار، ساده، چسب روکش و غیره
  • تولید مواد مختلفی مانند پلی اتیلن، سلفون (OPP-BOPP-CPP)، ترسبافون، پلی استر
  • قابل ساخت بر اساس نیاز مشتری بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت
  • چاپ فلکسو و هلیوگراور با تضمین شناسایی کوچکترین جزئیات
  • امکان چاپ از 1 تا 12 رنگ فول اچ دی( هلیوگراور، فلکسو و سیلک )
  • تولید با کیفیت ترین متریال اولیه پتروشیمی از گرید 1 تا درجه 3

پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر

هزینه بسته بندی لوازم التحریر با پلاستیک حباب دار

هزینه پلاستیک حباب دار در تولید لوازم التحریر با توجه به نوع محصول، تعداد رنگ چاپ، سفارشات ویژه و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی اعلام می شود. قیمت فوم پلاستیک با توجه به اندازه و کیفیت آن متفاوت است، به عنوان مثال قیمت فوم پلاستیکی بزرگ با فوم کوچک متفاوت است. همانطور که می دانید ضخامت فوم ها و لایه ها با یکدیگر فرق دارند و همین خصوصیات قیمت پلاستیک حبابدار را از بقیه نایلون ها متمایز می کند. به علاوه نوع مواد اولیه به کار رفته در آن باعث تفاوت قیمت می شود. به طور کلی قیمت هر متر فوم محافظ به این مشخصات و شرکت تامین کننده بستگی دارد. تفاوت قیمت انواع پلاستیک حباب دار به عوامل زیادی مانند کیفیت پلاستیک،  فوم نایلونی سخت یا کوچک، عرض، طول و ضخامت پلاستیک بستگی دارد.

سخن آخر

هنگام خرید پلاستیک جباب دار در تولید لوازم التحریر، ابعاد لوازمی که می خواهید بسته بندی کنید را در نظر بگیرید تا با مشکل روبرو نشوید. اگر می خواهید پلاستیک حباب دار با کیفیت و مرغوب بخرید می توانید به سایت حباب پلاستیک روز مراجعه و به راحتی محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. علاوه بر این، شما می توانید ابعاد مناسب و ظاهردلخواه محصول را انتخاب کنید. امیدواریم با خواندن مطالب این مقاله انتخاب درستی در خرید پلاستیک حباب دار، داشته باشید.

 

Access

Search

Contact us

Central office:                    021-22822600-4

Direct sales phone :            021-22288782

Direct sales phone 2 :         021-22805765

Factory:                               021-65750640

Factory address: Shahryar- Basij Square- Kilometer 10 Rabat Karim- after Vahidiya gas station- Beke neighborhood- Golberg St.- Bubble Plastic Factory

Location