Hobab Plastic Rooz

بررسی خواص پلاستیک حباب دار

در این مقاله قصد بررسی خواص پلاستیک حباب دار را داریم. پلاستیک را می‌توان به عنوان یکی از موثرترین و ضروری ترین محصولات معرفی کرد. در صنعت بسته بندی از پلاستیک های مختلفی برای پوشش دهی محصولات مختلف است فاده می شود. یکی از انواع مهم این محصول پلاستیک حباب دار است. اگر تا به حال از این پلاستیک ها در بسته بندی مواد و ظروف منزل خود استفاده نکرده‌اید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. شرکت حباب پلاستیک پس از ده سال فعالیت برای ارتقای کیفیت اقدام به واردات ماشین آلات خارجی کرد که هم اکنون بزرگترین ماشین آلات ساخت این محصول را در اختیار دارد.

خواص پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار اولین بار توسط یک مهندس آمریکایی به نام آلفرد فیلدینگ در سال 1957 اختراع شد و برای عایق کاری کولر گازی استفاده گردید. این محصول به دلیل وزن سبک، استحکام، دوام، عایق حرارتی و خاصیت جذب ضربه، در بسته بندی محصولات با کارایی بالا، کاربرد فراوانی دارد. در زیر به بررسی خواص اصلی پلاستیک حباب دار می پردازیم.

  • ضربه گیر و محافظت خوب در برابر آسیب ناشی از جابجایی
  • عایق حرارت و عایق صوتی خوب
  • مانع نفوذ رطوبت و نور
  • مانع نفوذ چربی و گرد و غبار
  • امنیت و راحتی
  • امن برای محیط زیست
  • بسته بندی حباب دار پفکی

نایلون خاصیت ضربه گیری دارد و این خاصیت و ویژگی مدیون وجود حباب های ایجاد شده در سطح آن است.

در واقع همین ویژگی دلیل اصلی محبوبیت و استفاده گسترده از پلاستیک حباب دار در صنعت بسته بندی است.

کاربردهای منحصر به فرد پلاستیک حباب دار

از جمله کاربردهای جالب و خاص نایلون حباب دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیسه خواب با لایه حباب دار

چند لایه پلاستیک حباب دار به کیسه خواب خود اضافه کنید و احساس راحتی و نرمی خواهید کرد. همچنین به گرم نگه داشتن شما کمک می کند.

بسته بندی وسایل گران قیمت خانه با پلاستیک حباب دار

یکی دیگر از کاربردهای پلاستیک حباب دار در منزل، بسته بندی سریع، ارزان و ایمن وسایلی مانند مبل، میز، کمد و غیره است. پلاستیک های حباب دار به دلیل وجود حباب های حاوی گاز بهترین انتخاب برای محافظت از مبلمان و وسایل چوبی در هنگام جابجایی و حمل و نقل هستند.

همانطور که می دانید جدا از هزینه حمل اثاثیه منزل، بسته بندی وسایل منزل نیز برای افراد گران تمام می شود اما خوشبختانه با اختراع و کشف پلاستیک حباب دار این مشکل برطرف شده و می توانید از آن استفاده کنید. با بهترین مواد بسته بندی، نایلون حباب دار، با قیمت بسیار پایین مبلمان و بقیه وسایل خود را با امنیت کامل جابه جا کنید.

 

خواص پلاستیک حباب دار

 

فرمان ماشین حباب دار

برای رفع استرس ناشی از رانندگی و ترافیک می توانید روی فرمان ماشین را با پلاستیک حباب دار بپوشانید. چون همانند دوران بچگی ترکاندن حباب ها، مخصوصا پشت چراغ قرمز به شما آرامش می دهد.

لباس نایلونی حباب دار

اگر به دنبال یک لباس خاص مخصوص هالووین هستید، لباس از پلاستیک جباب دار مناسب شما است.

عایق پنجره حباب دار

برای کسانی که بسیار اقتصادی و صرفه جو هستند، علاوه بر استفاده از پنجره دوجداره، این کار به شدت توصیه می شود. زیرا هزینه های گرمایشی شما را به خصوص در فصل زمستان کاهش می دهد، همچنین از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

انواع پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار از نایلون با هوای پر شده در داخل فوم تشکیل شده است که می تواند انواع ضربه و استرس را تحمل کند. نقش اصلی این پلاستیک ها جلوگیری از تماس مستقیم با تجهیزات است. انواع پلاستیک حباب دار عبارتند از:

  • پلاستیک های حباب دار استاندارد
  • پلاستیک حباب دار دارای فوم
  • پلاستیک حباب دار دارای چسب
  • پلاستیک حباب دار آنتی استاتیک
  • پلاستیک حباب دار دو لایه ضربه گیر

سخن آخر

پلاستیک حباب دار جزء مهمی از نایلون های صنعتی هستند، در صنایع مختلف تولید می شوند و دارای حساسیت بالایی هستند. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد خواص پلاستیک حباب دار و کاربردهای گسترده این ماده در مکان های مختلف را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از این کیسه های پلاستیکی به بهترین و کاربردی ترین شکل استفاده کنید. برای خرید و اطلاع ازقیمت انواع پلاستیک حباب دار می توانید به سایت شرکت حباب پلاستیک روز مراجعه کنید.

 

 

Access

Search

Contact us

Central office:                    021-22822600-4

Direct sales phone :            021-22288782

Direct sales phone 2 :         021-22805765

Factory:                               021-65750640

Factory address: Shahryar- Basij Square- Kilometer 10 Rabat Karim- after Vahidiya gas station- Beke neighborhood- Golberg St.- Bubble Plastic Factory

Location