Hobab Plastic Rooz

بسته بندی صحیح لباس‌ها در هنگام اسباب کشی

نکات و ترفندهای زیادی جهت بسته بندی صحیح لباس‌ها در هنگام اسباب کشی وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنید می‌ توانید با خیال راحت لباس‌ های خود را بسته‌ بندی و جابجا نمایید. دقت داشته باشید که عدم رعایت نکات مهم هنگام بسته‌ بندی لباس‌ها باعث آسیب رسیدن به آنها یا کثیف شدن لباس های شما می‌ شود. در ادامه مطلب،به ارائه نکات کلیدی در مورد بسته‌بندی صحیح لباس‌ها در زمان اسباب کشی می پردازیم.  شما می توانید برای حفظ لباس ها و جابجایی راحت تر، از آن‌ها ایده بگیرید.

لباس ها را بر اساس اولویت بسته بندی کنید.

در هنگام بسته‌ بندی لباس‌ ها برای اسباب کشی بهتر است آن‌ها را بر اساس اولویت قرار دهید، مثلاً در فصول سرد سال در ابتدا لباس‌ های خنک و تابستانه را قرار داده و سپس روی آنها لباس‌ های کاموایی و گرم را بچینید تا در صورت نیاز بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، لباس‌هایی که کمتر استفاده می‌ کنید را در ته جعبه چیده و لباس‌ های ضروری را روی آن قرار دهید این کار از صرف وقت و انرژی زیاد برای یافتن لباس‌ مورد نظر جلوگیری می کند. رعایت اولویت لباس‌ ها در زمان بسته‌ بندی مخصوصاً برای لباس‌ های کودکان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نباید از آن چشم پوشی کنید.

هنگام بسته‌ بندی لباس‌ ها به نوع آن‌ها توجه کنید.

نحوه بسته‌ بندی لباس‌ ها بر اساس نوع آن‌ها در اسباب کشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همانطور که می‌ دانید لباس‌ ها دارای انواع گوناگونی مانند لباس‌ های زیر، لباس‌ های فصل، لباس‌های راحتی، کفش و غیره هستند که شما باید آن‌ها را جدا بسته بندی کرده و از کنار هم قرار دادن آنها خودداری کنید زیرا ممکن است در زمان جابجایی و حمل و نقل به آنها آسیب وارد شود.

توجه داشته باشید هر کدام از لباس‌ ها را بر اساس جنس و نوع استفاده در کاورهای مناسب و مخصوصی قرار داده و آنها را درون جعبه‌ های مناسب و محکم بچینید تا به آنها آسیبی وارد نشود.

هنگام بسته‌ بندی لباس‌ ها به نوع آن‌ها توجه کنید.

از کارتن های رگال دار استفاده کنید. | بسته بندی صحیح لباس‌ها

اگر قصد اسباب کشی به مسافت‌ های دور را دارید به منظور جلوگیری از چروک شدن لباس بهتر است از کارتن‌ های رگال‌ دار استفاده کنید. این کارتن ها به صورت جعبه‌ های مستطیل شکل هستند که میله‌ های آویزان برای جلوگیری از  چین و چروک لباس دارند.

برای بسته‌ بندی صحیح لباس‌ ها در هنگام اسباب کشی مخصوصا لباس‌ های حساس یا گران قیمت، کارتن‌ های رگال می‌ تواند بهترین گزینه باشند. این کارتن‌ ها جنسی محکم و مقاوم داشته و وارد شدن ضربه یا قرار گرفتن در کنار اشیای دیگر باعث کاهش کیفیت آنها یا حتی وارد شدن آسیب به لباس نمی‌ شود.

از کاور لباس یا وکیوم استفاده کنید. | بسته بندی صحیح لباس‌ها

برای کاهش حجم لباس ها و محافظت هرچه بیشتر آن‌ها در زمان اسباب کشی، استفاده از کاور لباس یا وکیوم یک انتخاب ایده آل است، برای محافظت لباس ها از گرد و غبار فقط استفاده از کارتن کافی نیست و گاهی بهتر است از کاور و وکیوم های باکیفیت جهت حفظ لباس ها استفاده شود.

وکیوم ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان هوای اضافه آن‌ها را خارج کرد و آن‌ها را با وزن و حجم کمتری جابجا نمود. استفاده از کاور لباس یا وکیوم کمک می‌ کند تا تمامی لباس‌های خود را در هر اندازه و با هر جنسی، با خیال راحت به خانه جدید منتقل کنید. بدون اینکه آسیبی به آن‌ها در طی مسیر وارد شود‌.

جمع بندی

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند بسته‌ بندی صحیح لباس‌ ها در هنگام اسباب کشی کار سختی است، بهتر است بدانید در صورت رعایت نکات صحیح و استفاده از کارتن و تجهیزات مناسب می‌ توانید به آسانی انواع لباس‌ ها را بسته‌ بندی و برای اسباب کشی آماده کنید.

اگر بسته‌ بندی لباس‌ ها به صورت اصولی انجام شود از هرگونه آسیب رسیدن لباس یا کثیف شدن در امان می مانند. علاوه بر این شما می‌ توانید به آسانی لباس‌ های خود را بسته‌ بندی کرده و آنها را از خطراتی مانند پاره شدن محافظت کنید. توصیه می شود به منظور بسته‌بندی صحیح لبلس ها، از تجهیزات و لوازم با کیفیت و مرغوب استفاده کرده و درب آن‌ها را محکم ببندید.در نظر داشته باشید شما برابی تهیه کاور سه بعدی و همچنین کیسه دو بعدی نیز می توانید به سایت حباب پلاستیک مراجعه نمایید.

Access

Search

Contact us

Central office:                    021-22822600-4

Direct sales phone :            021-22288782

Direct sales phone 2 :         021-22805765

Factory:                               021-65750640

Factory address: Shahryar- Basij Square- Kilometer 10 Rabat Karim- after Vahidiya gas station- Beke neighborhood- Golberg St.- Bubble Plastic Factory

Location