Hobab Plastic Rooz

نحوه بسته‌ بندی صحیح ظروف شکستنی در اسباب کشی

یکی از بزرگترین نگرانی بسیاری از افراد نحوه بسته‌ بندی صحیح ظروف شکستنی در اسباب کشی است. ظروف شکستنی با هر اندازه ای که باشند، می‌ توانند در برابر لرزش‌ ها و ضربه ها بسیار آسیب پذیر باشند. به همین دلیل دغدغه بسیاری از خانم‌ ها در زمان اسباب کشی و جابجایی وسایل، نحوه صحیح بسته بندی وسایل شکستنی است. راه‌ های فراوانی وجود دارد که اگر از آنها پیروی کنید می‌ توانید ظروف شکستنی خود را به صورت صحیح بسته‌ بندی کرده و از هرگونه آسیب جلوگیری کنید. در ادامه این مطلب نحوه صحیح بسته‌ بندی ظروف شکستنی در زمان اسباب کشی را برای شما بیان کرده و به ارائه توضیحات تکمیلی بیشتر می‌ پردازیم.

از فوم های تکه تکه شده استفاده کنید. | نحوه بسته‌ بندی

یکی از ارزان‌ترین راه‌ ها برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی، استفاده از فوم‌ های تکه تکه شده است. شما می‌ توانید به راحتی در مغازه‌ های ابزار فروشی یا خرازی این فوم‌ ها را پیدا کرده و برای پیشگیری از شکستن ظروف خود از آنها استفاده کنید.

برای استفاده از این فوم‌ ها کافی است آنها را کف کارتون یا بین ظروف قرار داده و سپس درب کارتون را محکم ببندید. معمولاً برای قرار دادن ظروف کوچکتر در کارتن، استفاده از فوم‌ های تکه تکه شده به عنوان ضربه گیر بهترین گزینه به حساب می‌ آید. این فوم‌ ها به دلیل نرمی و انعطاف پذیری فراوانی که دارند می‌ توانند به خوبی از قسمت‌ های مختلف ظروف شکستنی شما محافظت کنند.

استفاده از روزنامه های باطله | نحوه بسته‌ بندی

یکی از متداول‌ترین راه‌ ها برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی، استفاده از روزنامه است. احتمالا تاکنون برای بسته‌ بندی ظروف خود و جابجایی آن‌ها از روزنامه‌ استفاده کرده باشید. این محصولات در اندازه و ابعاد مختلف وجود دارند و شما می توانید برای تمامی ظروف کوچک و بزرگ، از آنها استفاده کنید.

روزنامه‌ ها به گونه‌ای هستند که از لب پر شدن یا ترک خوردگی ظروف به خوبی محافظت کرده و شما می‌ توانید با خیال راحت ظروف خود را به مکان مورد نظر حمل کنید. این محصولات معمولاً با قیمت بسیار ناچیز در بازار عرضه می‌ شوند و شما می‌ توانید انبوهی از آنها را برای حفاظت بیشتر از ظروف شکستنی خود تهیه نمایید.

استفاده از کیسه های هوای مخصوص

استفاده از کیسه‌ های هوا که با استفاده از پمپ‌ های مخصوص پر شده اند نیز یکی دیگر از مطمئن‌ترین راه‌ ها برای محافظت از ظروف شکستنی است. معمولاً برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی بزرگ استفاده از کیسه‌ های هوا رایج‌تر است زیرا می‌ تواند به خوبی از ظروف محافظت کرده و از به هم خوردن یا شکستگی آنها طی اسباب کشی جلوگیری کند. برای ظروفی که گرلان قیمت و حساس‌تر هستند، کیسه‌ های هوا کارآمدتر خواهند بود. کیسه های هوا را می توان در اندازه و ابعاد مختلف تهیه کرد و برای محافظت از انواع ظروف شکستنی مورد استفاده قرار داد.

استفاده از کیسه های هوای مخصوص

استفاده از تقسیم کننده ها داخل کارتن

از جمله بهترین ترفندها برای پیشگیری از شکستن ظروف و جلوگیری از به هم خوردن آن‌ها، استفاده از انواع تقسیم کننده‌ ها است. این تقسیم کننده ها از جنس مقوا و کارتن بوده و از شکستگی ظروف جلوگیری می‌ کنند. در حال حاضر برخی از کارتن‌ های بسته‌ بندی دارای تقسیم کننده نیز هستند و شما می‌ توانید از آنها به منظور بسته‌ بندی و حمل ظروف شکستنی در هنگام اسباب کشی استفاده کنید. این تقسیم کننده‌ ها به گونه‌ای هستند که فضای خالی برای حرکت ظروف باقی نمی‌گذارند به همین دلیل برای مسافت‌ های طولانی گزینه مناسبی به حساب می‌ آیند.

جمع بندی

آشنایی با نحوه بسته‌ بندی صحیح ظروف شکستنی در اسباب کشی و حفظ سلامت آن‌ها از مهم‌ترین نگرانی‌ بسیاری از افراد در زمان اسباب کشی است. برای پیشگیری از خسارات احتمالی و شکستگی ظروف در اندازه‌ های کوچک و بزرگ حتماً باید از کارتن‌ های مناسب و مرغوب استفاده کنید.

با رعایت نکات مهم و استفاده از انواع تجهیزات ایمنی و کارتن‌ های استاندارد می‌ توانید تمام ظروف شکستنی خود را در  سلامت کامل به مقصد برسانید. توجه داشته باشید رعایت نکات ایمنی و دقت به سالم بودن کارتن از مهمترین عواملی است که برای حفظ ظروف شکستنی و پیشگیری از ترک خوردگی یا شکستن آن‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.
همچنین شما برای بدست اوردن اطلاعاتی درباره ی نایلون ساده و نایلون حباب دار نیز می توانید به سایت حباب پلاستیک مراجعه نمایید.

Access

Search

Contact us

Central office:                    021-22822600-4

Direct sales phone :            021-22288782

Direct sales phone 2 :         021-22805765

Factory:                               021-65750640

Factory address: Shahryar- Basij Square- Kilometer 10 Rabat Karim- after Vahidiya gas station- Beke neighborhood- Golberg St.- Bubble Plastic Factory

Location