حباب پلاستیک روز

بسته بندی حباب دار

نایلون حبابدار

بسته بندی حباب دار

Rate this post

بسته بندی حباب دار  بهترین ابزار برای اسباب کشی و یا بسته بندی وسایل خود به خاطر کمتر آسیب دیدن  وسایل می باشد از نایلون های روکش دار با ضربه گیری بالا استفاده کنید

استفاده کردن از پلاستیک ضربه گیر حباب دار را به شما حتما پیشنهاد می کنیم، این نوع پلاستیک از یک لایه نایلون با حباب های پر از هوا تشکیل شده است که باعث شوک می شود واز وسیله یا  محصول شما که به آن پیچیده اید محافظت می کند.

 

نایلون حبابدار

 انواع  پلاستیک ضربه گیر و تاریخچه نایلون حبابی

در سال 1957، مهندسان آمریکایی آلفرد فیلدینگ و مارک شاوانز کاغذ دیواری بافت سه بعدی تولید کرد که پس از مهر و موم کردن دو پرده دوش با حباب های هوا به دام افتاده بود، اما آن دو متوجه شدند که پوشش سه بعدی دیوار آنها به گونه ای است که آنها انتظار داشتند محبوبیت نداشته باشد. آنها در نهایت روش  ها را تغییر دادند و آن را به صورت عایق گلخانه به بازار عرضه کردند – اما این نیز محبوبمد نظر آنها را نداشت.

تقریباً 3 سال گذشت تا یک بازاریاب به استفاده بهتر از این محصول دست یافت . این ماده کمک بزرگی برای محافظت از رایانه های اخیراً طراحی شده IBM در هنگام حمل و نقل است. آی‌بی‌ام بعد  از نمایش ویژگی‌های حفاظتی خود، نصب شد و از Bubble Wrap برای محافظت از محموله‌های مهم و  گرانبها استفاده کرد.

کارایی نایلون حباب دار چیست؟

این نوع نایلون در مواردی که نیاز به محافظت از کشستن یا جابه جایی بدون آسیب محصول در برابر عوامل خارجی وجود دارد استفاده می شود. به احتمال زیاد مبلمانی یا وسایل حساسی  را دیده اید که از این نوع نایلون برای محافظت از حمل و نقل و جلوگیری از خط و خش استفاده می کنند.

به طور کلی استفاده از نایلون حبابی بسیار زیاد است و نمی توان همه آنها را نام برد

1* بسته بندی انواع مصنوعات چوبی مثل مبلمان میز کنسول ، دکوراسیون، مبل و …

2* لوازم خانگی مثل یخچال گاز لوازم برقی آشپزخانه

3* الکترونیک

4* پکیج های صنعتی

5* کلاس های برش شیشه و محصولات شیشه ای

و ….

 

 

نایلون حبابدار

مزیت های  استفاده از روکش حباب دار

کاربردهای اصلی حباب دار عبارتند از:

1* یکی از بهترین عایق های حرارتی و صوتی

2* بسته بندی و حمل و نقل آسان تر

3* از آلودگی یا آسیب دیدن محصول جلوگیری کنید

4* ضربه گیر برای جابجایی تجهیزات یا محصولات

و….

بسته‌بندی حباب‌دار در حال حاظر اشکال مختلفی وجود دارد و تقریباً در هر جایی که لوازم اداری و بسته‌بندی فروخته می‌شود، پیدا می‌شود.

بعضی از بهترین پلاستیک های حباب دار فرمت های آن عبارتند از:

  • پاکت حباب
  • رول بسته بندی حباب دار
  • انواع کیسه های حباب دار
  • نایلون موجدار معمولی یا دو بعدی

از این نوع نایلون می شود برای بسته بندی تمامی کالاها و لوازم  استفاده کرد.

 کالاهایی مانند ظروف شکستنی، قاب عکس، صندلی، تخته، لوازم یدکی، لوازم الکترونیکی ، لوازم خیلی حساس

و …

نایلون حبابی ۳ بعدی

این نوع نایلون بر خلاف کیسه های دوبعدی برای بسته بندی کالاهایی که شکل مکعبی دارند کارایی دارد  از وسایلی مثل لوازم آشپزخانه مانند یخچال، گاز و یا انواع لوازم خانگی مانند: تخت، مبلمان، کمد و ابزار و لوازم صنعتی که به شکل مکعبی هستند استفاده می شود.

انواع نایلون روکش دار

دو لایه حباب بزرگ

این مدل نایلون به خاطر  داشتن قطر و حباب بیشتر نسبت به حباب های کوچک، کارایی بهتری برای حفاظت از محصول در هنگام جابجایی و حمل کالاهای شکستنی دارد.

سه لایه حباب بزرگ

این  مدل نایلون حباب دار به دلیل داشتن یک لایه بیشتر از نوع دولایه کارایی خیلی  بهتری دارد و سبب افزایش مقاومت حباب در سطح نایلون خواهد شد. این نوع  سه لایه حباب بزرگ بهترین محصول برای بسته بندی کالاهای بزرگتر می باشد.

سه لایه حباب ریز

این مدل محصول به دلیل داشتن حباب های ریز و لایه اضافی روی سطح، عملکرد خوبی نسبت به نایلون های دولایه دارد. لایه سوم از ترکیدن حباب های سطح نایلونی تحت فشار جلوگیری می کند.

 

نایلون حبابدار

مواد بسته بندی برای اقلام شکننده:

 این رول حباب دار با قرار دادن محصولات شما و جذب هرگونه ضربه، لرزش، خط و خش به عنوان محافظ و بالشتک اضافی عمل می کند.

ایده آل برای ذخیره سازی، جابجایی و حمل و نقل:

محافظت از اقلام شکننده و ظریف شما مثل ظروف، وسایل کلکسیونی، شیشه. این بسته بندی را می توان برای بسته بندی لبه های مبلمان برای جلوگیری از خراشیدگی در هنگام جابجایی / حمل و نقل استفاده کرد. برای محافظت از وسایل الکترونیکی و لوازم کوچک نیز هست.

روکش حباب‌دار سوراخ دار در هر 25 سانتی‌متر:

 این روکش حباب‌دار بسته‌بندی با پارگی قبل  از برش متقاطع آسان است که به آسانی و انعطاف‌پذیری کار شما را سریع‌تر  تمام می‌کند. بدون نیاز به قیچی، به سادگی پاره کنید و در صورت نیاز استفاده کنید.

رول حباب دار برای خانواده ها بسیار ضروری است، به همان میزان  که تنها دلیلی که هنگام فکر کردن به جابجایی به ذهنتان خطور می کند یک رول نایلون حباب دار است، مطمئناً کاربردهای زیادی در دور بر  خانه دارد.

هنگام جابجایی وسایل شکننده را با خیال راحت بسته بندی کنید.

هنگامی که در حال حرکت هستید، یک رول از رول حباب‌دار به کارتان می‌آید و باید از شکستن یا ترک خوردن شیشه‌ها، شیشه‌ها، بطری‌ها یا چینی‌های بسیار  ظریف خود جلوگیری کنید. کیسه های هوا به عنوان یک بالشتک عمل می کنند تا از شکستن آنها به خصوص در زمان حرکت غیرمنتظره که احتمال دارد در اثر ضربه شکسته شوند، محافظت می کند.

محافظت کردن از سطوح در برابر خط و خش و آسیب .

زمان نگهداری وسایل در جعبه ابزار خود، سطح را با پوشش حباب دار بپوشانید تا از سطح در برابر خراش محافظت بشود. این در مورد کشوها و طبقه های شما نیز صدق می کند که باید از آنها در برابر خراش محافظت کنید، به خصوص در جایی که کارد و چنگال و جواهرات را نگهداری می کنید.

پلاستیک های حباب دار کمک می کند تا چیزها آسیب نبینند

وسایلی مانند کفش، کیف و کیف دستی در صورت نگهداری و عدم استفاده طولانی مدت شکل اولیه خود را از دست می دهند. پوشش حباب دار را جدا کنید و آن را در کفش یا کیف دستی خود قرار بگذارید و به حفظ شکل ظاهری  آنها کمک کنید.

انبار سرامیک.

سرامیک ها زمانی که در کنار هم قرار می گیرند، به ویژه زمانی که روی هم چیده می شوند، بر روی یکدیگر قرار می گیرند. یک رول از بسته بندی حباب دار را برش دهید و قبل از چیدن روی هر صفحه سرامیکی قرار دهید.

روکش حباب دار مبلمان و وسایل چوبی شما را از گرد و غبار محافظت می کند

مبلمان خود را با روکش حباب دار بپوشانید، مخصوصاً زمانی که برای مدت زمان  طولانی سفر می کنید تا از گرد و غبار و کثیفی در امان بمانند.

 

نایلون‌های حبابدار در ایران

پوشش حباب دار گیاهان و درختان در محیط های باز را از یخ زدگی محافظت می کند

گیاهان کوچک و ضعیف  در شرایط آب و هوایی سخت، به ویژه باد و باران زیاد، عملکرد خوبی ندارند. یک ورقه حباب بند را روی گیاه به صورت کامل بپیچید تا باد و باران آنها را از بین نبرد. روکش حباب دار با به دام انداختن گرما در حفره های هوا و آزاد کردن آهسته آن به نگه داشتن میزان دمای مطلوب کمک می کند. پوشاندن گلخانه ها با روکش های حبابدار نیز بسیار  به صرفه و روشی موثر برای به دام انداختن نور، گرما و رطوبت است که می تواند بعداً توسط نهال ها استفاده شود.

در فصل های بسیار  سرد به عنوان یک عایق عمل می کند.

بعضی وقت ها  به مخصوصا در فصول سرد یا در شب، سرما حتی پس از روشن کردن بخاری یا شوفاژ یا خوردن یک لیوان بزرگ چای  داغ از بین نمی رود. یک ورق حباب بند، که روی پنجره شما قرار می گیرد و محکم با چسب یا چسب ثابت می شود، می تواند به نگه داری  گرما در داخل خانه و حفظ دمای گرم کمک کند.

کاغذ حباب دار  دمای غذا را حفظ می کند

یک تکه کاغذ حباب دار می تواند به حفظ دمای قهوه یا غذای  شما کمک کند تا زمان خوردن  غذا برسد.  البته می‌توانید کیسه‌های خرید قابل استفاده مجدد خود را با پوشش حباب‌دار بپوشانید وبعد  از خرید از ماست یخ زده لذت ببرید.

بسته بندی حباب دار به تازه نگه داشتن میوه ها در یخچال خیلی کمک  می کنند

میوه هایی مانند  خیار گلابی، توت فرنگی و تمشک مستعد کبودی هستند به خصوص زمانی که به کشوهای پلاستیکی یخچال برخورد کنند. کشوها را با یک ورقه کوچک حباب دار  بپیچید و میوه ها را روی ورق قرار دهید تا به تازگی و زیبایی آن ها بمانند.

حباب بند راحتی بیشتری را در طول کمپینگ اضافه می کند

پوشاندن کیسه خواب با پوشش حبابدار به نگه داشتن گرمای اضافی کمک می کند و  البته  کمک می کند کیسه خواب کمی راحت تر از زمانی که روی سطح خالی استفاده می شود، باشد.

زانوهای خود را صاف کنید

وقتی باغبانی می کنید یا زمان  زانو زدن، یک تکه نایلون حباب دار قرار دهید تا تمیز کنید یا کارهای دیگری را انجام دهید که ممکن است نیاز به زانو زدن داشته باشد. این به محافظت از زانوهای شما در برابر خراشیدن کمک می کند.

برای حفاظت از دست‌هایتان، دسته‌هایتان را با پد بپوشانید

اصطحکاک یا برخورد  ممکن است باعث ایجاد تاول و پینه در دستان شما شود. گاهی اوقات دستگیره ها، به خصوص  آنهایی که مرتباً با آنها کار می کنند، ممکن است  سبب  ایجاد پینه دردناک شوند. دسته ها را با یک تکه ورق حباب دار و مقداری نوار چسب بزنید.

لبه های خط با پوشش حباب دار برای محافظت از کودکانی که تازه راه رفتن را یاد گرفته اند

مبلمان احتمال دارد  دارای لبه های خشن به خصوص در زیر آنها یا روی لبه ها باشد. لبه ها را با پوشش حباب دار ردیف کنید و از این بچه  در برابر کبودی و آسیب دیدن محافظت کنید. می‌توانید درهای بلند را هم ردیف کنید تا از حوادثی که بچه‌های کوچک سعی می‌کنند انگشتان خود را داخل فضاها قرار دهند، جلوگیری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian