حباب پلاستیک روز

کیسه دو بعدی

کیسه دو بعدی

کیسه دو بعدی

معرفی محصول:

کیسه دو بعدی یکی از محصولات بسته‌ بندی است که در شرکت حباب پلاستیک روز با استفاده از نایلون ساده و یا نایلون حبابدار تولید می‌شود. این کیسه‌ها به دلیل ساختار دو بعدی خود، برای بسته‌بندی انواع محصولات صنعتی و غیر صنعتی مختلف استفاده می‌شوند. جهت سفارش نایلون شیرینگ و کاور سه بعدی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

استفاده از کیسه دوبعدی:

کیسه دو بعدی تولید شده در شرکت حباب پلاستیک روز، برای بسته بندی محصولات مختلفی از جمله لوازم خانگی، لوازم دارویی و محصولات صنعتی و تولیدی استفاده می‌شود. ویژگی‌های محافظتی و قابلیت حمل و نقل این کیسه‌ها، آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسته‌بندی محصولات مختلف تبدیل کرده است.

کیسه دوبعدی نایلون حبابدار و ساده:

کیسه دوبعدی تولید شده در شرکت حباب پلاستیک روز، با استفاده از دو نوع نایلون ساده و حبابدار تهیه می‌شوند. نایلون ساده برای بسته‌بندی عموم محصولات مناسب بوده و نایلون حبابدار برای بسته‌بندی محصولات حساس و یا آسیب‌پذیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیسه دوبعدی نایلون حبابدار و ساده در ابعاد مختلف قابل ارائه است. کافیست ابعاد مورد نظر خود را اعلام فرمایید تا برآورد هزینه انجام شود.

ویژگی‌های کیسه دوبعدی:

کیسه‌های دوبعدی تولیدی، به دلیل وزن کم، مقاومت بالا، قابلیت چاپ لوگو و متن، و قابلیت بازیافت، انتخاب مناسبی برای بسته‌بندی و محافظت از محصولات مختلف محسوب می‌شوند. علاوه بر این، قابلیت ساختار زیبا و شخصی‌سازی محصولات نیز امکان پذیر است.

از موارد مصرف دقیق‌تر در مورد کیسه دوبعدی نایلون ساده می‌توان به بسته بندی قطعات خودرو، قطعات ماشین آلات صنعتی، بسته بندی اجسام بزرگ مانند صندلی و بسیاری از زمینه‌های دیگر اشاره کرد.

موارد مصرف کیسه دوبعدی، نایلون حبابدار برای کالاهایی است که حساسیت بیشتری در برابر ضربه دارند. مانند قطعات شیشه‌ای و آینه، چینی آلات و ظروف آشپزخانه.

امکان چاپ روی کیسه های دو بعدی:

با چاپ لوگو، نام شرکت یا نوشته دلخواه روی انواع کیسه‌های دو بعدی، می‌توانید از آنها علاوه بر بسته‌ بندی محصول خود، به عنوان ابزاری برای برندسازی و بازاریابی برای شرکت و محصول خود داشته باشید.

کیسه دو بعدی

نتیجه‌گیری:

کیسه‌های دو بعدی تولید شده از نایلون ساده و حبابدار، تولید شده توسط شرکت حباب پلاستیک روز، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و امکاناتی که ارائه می‌دهند، به گزینه‌ی ایده‌آلی برای بسته‌بندی محصولات مختلف تبدیل شده‌اند.

نحوه ارائه کیسه دوبعدی نایلون حبابدار و کیسه دوبعدی نایلون ساده

شرکت حباب پلاستیک روز با به‌کارگیری از دستگاه‌های بروز قادر به ارائه نایلون حبابدار با 3 سایز حباب ریز، درشت و متوسط در دو نوع دولایه و سه‌لایه به‌صورت بی‌رنگ (شفاف) و رنگی است. در صورت سفارش کیسه دو‌بعدی نایلون حبابدار، این محصول به‌صورت دوخته شده ارائه می‌شود.

نحوه سفارش کیسه دوبعدی

برای ثبت سفارش این محصول نیاز است ابعاد کالای موردنظر خود، سایز حباب و نوع نایلون (دولایه یا سه‌لایه) آن را اعلام فرمایید. پس از اعلام این موارد نمونه‌ای از کاور موردنظر آماده می‌شود. پس از تأیید نمونه سفارش به مقدار موردنیاز دریافت می‌شود و تولید آن آغاز می‌شود.

قیمت کیسه دوبعدی

به دلیل متغیر بودن قیمت مواد اولیه که از طریق بورس کالا کشف می‌شود، قیمت به‌ازای هر کیلو کیسه دو‌بعدی نایلون حبابدار، روزانه اعلام می‌شود. برای اطلاع از قیمت کیسه دوبعدی به‌ازای هر کیلو با شماره‌تلفن‌های 3-22822600-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. جهت سفارش به سایت حباب پلاستیک مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian