حباب پلاستیک روز

آشنایی با بهترین لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی

لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی

آشنایی با بهترین لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی

1/5 - (1 امتیاز)

بهترین لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی کدامند؟ تاکنون هنگام اسباب کشی به این فکر کردید که بهترین وسایل و لوازم برای این کار کدام هستند؟ اهمیت لوازمی مانند کارتن جهت اسباب کشی تا این حد است که در صورت نبود آنها قطعاً شما نمی‌ توانید اسباب کشی را به درستی انجام دهید. کارتن‌ ها تنها لوازم مفید برای اسباب کشی نیستند و امروزه ما از انواع پلاستیک حباب‌ دار یا همان نایلون حباب‌ دار، نایلون ساده و غیره جهت اسباب کشی استفاده می‌ کنیم که می‌ توان با وجود چنین وسایلی امنیت لوازم جابجا شده را افزایش داد. در این مقاله بهترین لوازم بسته‌بندی برای جابجایی را معرفی می‌ کنیم.

آشنایی با بهترین لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی

هنگامی که قصد اسباب کشی و بسته‌ بندی وسایل مختلف را داریم، یکی از مهم‌ ترین نکات این است که چگونه این وسایل را بسته‌ بندی کنیم که سالم و بدون هیچ گونه مشکلی به مقصد برسند و اینکه کدام یک از لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی بهتر می‌ باشند. چون وسایل بسیار زیادی هنگام جابجایی وجود دارند که حساسیت آنها بالاست و احتمال آسیب دیدن و شکستگی آنها وجود دارد. به همین دلیل باید پیش از اقدام به اسباب کشی به طور دقیق و صحیحی این وسایل را بسته‌ بندی کنیم.

گفتیم که برای بسته‌ بندی کردن لوازم جهت جابجایی ما از وسایل بسیار زیادی استفاده می‌ کنیم که رایج‌ ترین و مهم‌ ترین آنها به شرح زیر هستند:

لوازم بسته‌ بندی برای جابجایی

کارتن‌ های اسباب کشی

اهمیت کارتن در روند اسباب کشی به حدی می‌ باشد که در واقع بدون آنها نمی‌ توان اسباب کشی را انجام داد، حال فرقی نمی‌ کند که هدف ما بسته‌ بندی کردن و جابجایی اثاثیه منزل باشد یا حتی مکان‌ هایی مانند محل کار به هر حال به کارتن‌ ها نیاز داریم.

پلاستیک حباب دار

امروزه پلاستیک‌ های حباب دار به‌ عنوان وسایلی بسیار ضروری و مهم جهت اسباب‌ کشی و پیشگیری کردن از آسیب‌ های وارد شده احتمالی به وسایل محسوب می‌ شوند، به‌ طوری‌ که توانسته‌ اند هر گونه آسیبی را تا حدود هشتاد درصد کاهش دهند. پلاستیک حباب دار مقاومت بسیار خوبی دارد و شما می‌ توانید ظروف مختلف شکستنی و حتی بسیاری از لوازم برقی و الکترونیکی را به‌ وسیله‌ این نوع پلاستیک‌ ها بسته‌ بندی کنید، بدون آن‌ که در طول جابه‌جایی دچار شکستگی یا افتادگی شوند.

کیسه محافظ حباب دار

کیسه محافظ حباب دار در واقع برگه‌ هایی می‌باشند که از جنس پلاستیک حباب دار هستند. تفاوت آن‌ها نیز با پلاستیک های حباب دار در سایزبندی متفاوتشان می‌باشد. این کیسه‌ها دارای مقاومت خوب و بالایی هستند و شما می‌توانید خرده ریزه های مختلف را به تعداد زیاد در داخل آن‌ها جای دهید. کیسه محافظ حباب دار به‌ عنوان یک محافظ خوب برای چنین وسایلی عمل کرده، بنابراین با خیال راحت می‌توانید وسایل مورد نظرتان را از مکانی به مکانی دیگر حمل کنید.

نایلون حباب دار

نایلون حباب دار به دو صورت با حباب‌های ریز و درشت تولید می‌شود که از بهترین لوازم جهت بسته‌بندی کالاهای مختلف در هنگام جابجایی و اسباب کشی محسوب می شوند. حباب‌هایی که بر روی این نایلون‌ها قرار گرفته است مانند یک عایق خوب عمل کرده و احتمال ضربه دیدن و هر گونه آسیبی را به کالای موردنظر به حداقل می‌رسانند. به‌ همین دلیل در حال‌ حاضر جزو بهترین لوازم و وسایل بسته‌بندی به حساب می‌آیند، به طوری‌ که در بیشتر صنایع مانند تولید لوازم خانگی از این نایلون ها به‌ عنوان یک کاور و محافظ جهت بسته‌بندی اجناسی مانند یخچال، لب تاپ، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون، لوازم الکتریکی و غیره استفاده می‌کنند. به‌ طوری‌ که اگر از چنین حباب‌هایی به‌ صورت درست و صحیح استفاده کنید، می‌توانید وسایل خود را به‌ آسانی جابجا کنید. علاوه‌ بر نوع حباب دار نایلون های ساده نیز جهت جابجا کردن کاربرد دارند و می‌توانید بسیاری از وسایل مانند محصولات غذایی و غیره را با انواع نایلون‌ها جابجا کنید. این نایلون ها نیز در اندازه‌های بزرگ و کوچک تولید می‌شوند که بسیاری از آن‌ها به‌ صورت دسته دار می‌باشند. حتی از کیسه دو بعدی یا کاور سه بعدی نیز می‌توانید جهت بسته‌بندی و پوشاندن محصولات مختلف استفاده کنید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله بهترین لوازم برای بسته‌بندی را بررسی کردیم. وسایل مختلفی مانند کارتن، نایلون حباب‌دار، پلاستیک حباب‌دار، انواع نایلون‌های ساده، کاور سه بعدی و یا کیسه دو بعدی وجود دارند که از آنها جهت پوشاندن و بسته‌بندی کردن محصولات مختلف استفاده می‌کنند که با یک بسته‌بندی صحیح می‌توانید محصول مورد نظر را به آسانی به مقصد برسانید، بدون اینکه آسیب ببیند. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با لوازم بسته‌بندی مانند پلاستیک حباب‌دار آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian