حباب پلاستیک روز

استفاده نایلون در صنایع مختلف و معرفی آنها

استفاده نایلون در صنایع مختلف و معرفی آنها

Rate this post

استفاده نایلون در صنایع مختلف 

استفاده نایلون در صنایع مختلف بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها در صنعت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مواردی که از نایلون استفاده می شود صنایع بسته بندی است، در واقع استفاده از آن کاربردهای بسیار مختلفی دارد و شما در بسیاری از صنایع می توانید از آنها استفاده کنید. استفاده نایلون در صنایع مختلف بیشتر به دلیل محافظت کردن از محصولات در برابر آلودگی ها، گرد و خاک و … می باشد. استفاده کردن از نایلون ها موجب می شود که اجناس و محصولات شما صحیح و سالم بماند. برای اینکه شما با استفاده نایلون در صنایع مختلف آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

موارد استفاده نایلون در صنایع مختلف 

همانطوری که بیان کردیم استفاده نایلون در صنایع مختلف برای حفاظت از محصولات و اجناس می باشد، که باید بدانید در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، این صنایع عبارتند از :

1. نایلون حبابدار کیسه ای 

امروزه برای استفاده نایلون در صنایع مختلف بسیار رایج شده است و برای بسته بندی بسیاری از محصولات از این نایلون ها استفاده می کنند. یکی از انواع آنها نایلون حبابدار کیسه ای می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. استفاده کردن از نوع کیسه ای آن فواید بسیاری دارد و سرعت بسته بندی با این نایلون بسیار بیشتر است، چرا که نوع ورقه ای آن تا حدودی زمان بیشتری می برد. شما برای استفاده از نوع نایلون ورقه ای باید از منگنه و چسب استفاده کنید و آن را به دور محصولات بپیچانید. اما استفاده از نوع نایلون کیسه ای بسیار آسان است و شما می توانید محصولات خود را درون کیسه قرار دهید.

استفاده نایلون در صنایع مختلف

2. نایلون شفاف 

استفاده نایلون در صنایع مختلف و نایلون شفاف در صنعت بسیار پرکاربرد است، یکی از ویژگی های مهم این نایلون کدر بودن آن می باشد، که در حقیقت این نایلون یکی از کیسه های نایلونی جدید می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که نایلون شفافیت بسیاری ندارد، ولی در واقع نسبت به نایلون های دیگری که شبیه آن هستند بسیار شفاف تر می باشد.

3. نایلون تبلیغاتی 

استفاده نایلون در صنایع مختلف برای تبلیغات یکی از مهمترین موارد مورد استفاده از نایلون ها می باشد. شما می توانید نام برند و محصولات خود را بر روی این نایلون ها چاپ کنید تا برند و محصولات شما شناخته شود. حروف و نوشته هایی که در این نایلون ها نوشته می شود با روش های مختلفی می باشد که هر یک از این روش ها ویژگی های متنوعی دارد.

4. نایلون آبیاری 

همانطوری که از نام این نایلون مشخص است استفاده نایلون در صنایع مختلف را به خوبی نشان می دهد، چرا که از آن بیشتر در صنایع کشاورزی و آبیاری استفاده می شود. البته باید بدانید استفاده از آن تنها به این مورد خلاصه نمی شود، چرا که در بسیاری از موارد دیگر مانند ساخت و ساز ساختمان ها هم استفاده می شود و کاربردهای وسیعی دارد.

استفاده نایلون در صنایع مختلف

5. نایلون قابل بازیافت 

برای تولید این نایلون و استفاده نایلون در صنایع مختلف از مواد خاصی استفاده می شود که نوع آن درجه 1 است، تا از این طریق آنها به راحتی بازیافت شوند. این نوع نایلون در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که قابلیت بازیافت دارد آن را یک بار دیگر می توانید مورد استفاده قرار دهید. آنها را با دستگاه های مخصوصی خرد می کنند و سپس نایلون دیگری را از آنها تولید می نمایند.

6. نایلون بسته بندی قند و شکر 

استفاده نایلون در صنایع مختلف و صنعت تولید قند و شکر بسیار اهمیت دارد، چرا که این نایلون ها باید در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید شوند و قدرت محافظتی آنها باید بیشتر از نایلون های طبیعی باشد، بر همین اساس در هنگام تولید آنها دقت و ظرافت بسیاری به کار می رود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian