حباب پلاستیک روز

بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار

بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار

بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار

Rate this post

بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار چه نوع پلاستیکی است؟ پلاستیک‌ ها چه ویژگی‌ هایی دارند و فواید استفاده از آنها چیست؟ با وجودی که نایلون‌ های پلاستیکی از نو نایلون ساده و یا نایلون حباب‌ دار ساده به نظر می‌ رسند، اما نقش بسیار مهمی را جهت حفظ کردن وسایل مختلف ایفا می‌ کنند و در انواع مختلف جهت بسته‌بندی محصولات شکستنی به کار برده می‌شوند که باید هنگام خرید پلاستیک حباب‌دار دقت کنیم. یعنی وقتی وسیله‌ های مختلف از جمله اجناس شکستنی را با پلاستیک‌ های محافظ‌ دار یا حباب‌ دار بسته‌ بندی می‌ کنیم. در واقع آنها را از خطر شکستن، خراشیدگی و غیره حفظ کرده‌ایم. این حباب‌ ها در انواع مختلفی تولید می‌ شوند. در این مقاله بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار، قیمت نایلون و خرید نایلون را معرفی می‌کنیم.

 

بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار

آشنایی با بهترین پلاستیک حباب‌دار موجود در بازار

برای اینکه بتوانیم ضربه گیر مناسبی را برای وسایل خودمان پیدا کنیم، ابتدا باید با ویژگی‌ های بابل رپ خوب آگهی داشته باشیم. ویژگی‌ هایی که یک پلاستیک حباب‌ دار خوب از آن برخوردار است و ما می‌ توانیم آن را به عنوان بهترین پلاستیک حباب‌دار موجود در بازار بشناسیم، عبارتند از:

  • سه لایه بودن

بهترین پلاستیک‌ های ضرب‌ گیر یا حباب‌ دار سه لایه دارند. به این ترتیب قدرت ضربه‌ گیری آنها بالاست و می توانیم جهت بسته‌ بندی و جابجایی هر گونه وسیله‌ ای از آن استفاده کنیم. پس هنگام خرید نایلون حتماً این موضوع را چک کنید. به ویژه اگر قصد بسته‌ بندی کردن لوازم بسیار حساس را دارید حتماً مطمئن شوید که پلاستیک حباب‌ دار شما سه لایه است.

  • مواد اولیه مرغوب

وقتی پلاستیک‌ های ضربه‌ گیر یا حباب‌ دار از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی ساخته شوند، قطعاً دوام و ماندگاری خوبی دارند و با اطمینان می‌ توانیم از آنها استفاده کنیم. پس باید هنگام خرید چنین پلاستیک‌ هایی به کیفیت و مرغوبیت آن نیز توجه داشته باشید.

علاوه بر این آنکه امروزه دستگاه‌ های به روزی جهت ساخت و تولید آنها وجود دارند که می‌ توانند این پلاستیک‌ ها را با کیفیت بالایی تولید کنند. اما در کنار محصولات با کیفیتی که با استفاده از دستگاه‌ های پیشرفته تولید می‌ شوند، همواره محصولاتی نیز در بازار وجود دارند که کیفیت و مرغوبیت پایینی دارند و مواد اولیه آنها نیز مرغوبیت کافی را ندارد. به همین دلیل هیچ تضمینی به استفاده از آنها نیست و حتی در صورت بسته‌ بندی کردن نیز ممکن است وسایل شما دچار آسیب و شکستگی شوند. این موضوع به ویژه زمانی حساسیت بالایی پیدا می‌ کند که وسایل ما در ابعاد و اندازه بزرگ، گران قیمت و بسیار حساس باشند.

 انواع پلاستیک‌ های حباب‌ دار

برای تشخیص دادن بهترین پلاستیک حباب‌ دار باید به نوع استفاده آن نیز توجه داشته باشیم، چون این حباب‌ ها به دو نوع حباب درشت و زیر تقسیم می‌ شوند:

  1. پلاستیک حباب درشت

نوع پلاستیک‌ هایی که دارای حباب‌ های درشت هستند و برای حمل و جابجایی وسایلی استفاده می‌ شوند که حساسیت بالایی دارند و از طرفی گران قیمت نیز می‌ باشند، مانند تلویزیون، لباسشویی، لوستر و غیره پلاستیک‌ های حباب درشت استقامت و ضخامت بیشتر نیز دارند و بنابراین احتمال آسیب دیدن و یا شکستگی لوازم شما به حداقل می‌ رسد.

  1. پلاستیک‌ های حباب ریز

این نوع پلاستیک‌ ها نیز در سایزهای متفاوتی هستند و جهت ایمن سازی وسایل استفاده می‌ شوند، اما چون استحکام کمتری دارند بیشتر جهت بسته‌ بندی کردن خرده ریزه‌ ها مناسب هستند که حساسیت کمتری دارند. در کل فراموش نکنید که اگر وسایل شما گران قیمت و شکستنی هستند، حتماً از پلاستیک‌ های با حباب‌ های درشت استفاده کنید، چون جهت بسته‌ بندی کردن چنین وسیله‌ هایی نمی‌ توان بر روی مقاومت و استحکام نایلون‌ های با حباب ریز حساب کرد.

جمع‌ بندی

در این مقاله بهترین پلاستیک حباب دار موجود در بازار را بررسی کردیم. گفتیم که بهترین نوع پلاستیک‌ های حباب‌دار آن دسته از پلاستیک‌ ها هستند که ویژگی‌ های مهم از جمله سه لایه بودن، مواد اولیه با کیفیت و غیره را داشته باشند. چون از این گونه پلاستیک‌ ها معمولاً جهت بسته‌ بندی کردن وسایل و لوازم بسیار حساس و شکستنی استفاده می‌ شود و کیفیت و مرغوبیت آنها اهمیت بالایی دارد که باید هنگام خرید به آن توجه ویژه داشته باشید. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با پلاستیک‌ های حباب‌ دار، انواع مختلف آنها، نحوه استفاده، نحوه خرید، قیمت آنها و غیره آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian