حباب پلاستیک روز

دستگاه ساخت پلاستیک حباب دار

دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار

دستگاه ساخت پلاستیک حباب دار

Rate this post

دستگاه ساخت پلاستیک حباب دار چیست؟ آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان از این دستگاه‌ ها استفاده کرد؟ دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار نوعی دستگاه به روز و پیشرفته است که آن جهت تولید انواع نایلون‌ های حباب‌ دار استفاده می‌ شود. این دستگاه‌ ها انواع مختلفی دارند و می توانند نایلون حباب‌ دار را به دو صورت سه لایه و دو لایه تولید کنند. این دستگاه پرکاربرد می تواند با ظرفیت بالایی تولید حباب نایلون حباب‌ دار را انجام دهد. در این مقاله به معرفی دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار می‌ پردازیم.

معرفی دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار

در تولید کردن نایلون حباب‌ دار ابتدا باید مواد اولیه آن به وسیله میکسر به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند، سپس همین مواد توسط قسمت مکنده دستگاه مجدد ترکیب شده و به قیف دستگاه منتقل می‌ شوند. از راه قیف نیز به داخل سیلندر ماردون منتقل خواهد شد. پس از آنکه مواد به قسمت سیلندر مردون منتقل شد با استفاده از المنت‌ ها کاملاً حرارت داده شده و مذاب می‌ شود، سپس در همان قسمت به چرخش درآمده و به قسمت دای هدایت خواهد شد. به این ترتیب نایلون حباب‌ دار تولید شده که جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار

دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار انواع مختلفی دارد و از آنها جهت تولید نایلون‌ های دو و سه لایه استفاده می‌ شود:

  1. دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار دو لایه

در این نوع از دستگاه‌ ها نایلون‌ های دو لایه تولید می‌ شود که کاملاً به یکدیگر چسبیده‌ اند، اما در لابلای آنها مقداری هوا وجود دارد. هوایی که در این قسمت محفوظ شده است به وسیله حفره‌ های یک سیلندر مکنده کاملاً کشیده می‌ شود. با انجام چنین فرایندی لایه زیرین حباب تحت تاثیر قدرت مکندگی قرار گرفته و دارای حباب‌ هایی می‌ شود که هوا داخل آنها محبوس است.

  1. دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار سه لایه

این نوع دستگاه نایلون حباب‌دار سه لایه را تولید می‌ کند. کلیه مراحل تولید نایلون سه لایه نیز مانند تولید نایلون دو لایه است، یعنی ابتدا به همان روش تولید می‌ شود، سپس مجدد رزین مذاب را پرس می‌ کنند و به این صورت لایه سوم را نیز می‌سازند. این سه لایه موادی در میان خودشان دارند که موجب می‌ شود ورقه‌ ها به یکدیگر بچسبند. لایه سوم به عنوان نوعی لایه مقاومتی است و موبب استحکام بیشتر حباب‌ها در دو لایه زیرین می‌ شود و به این ترتیب از ترکیدن آنها پیشگیری می‌ کند. نایلون‌ های سه لایه قدرت ضربه‌ گیری بیشتری دارند و استفاده کردن از آنها مطمئن‌ تر است.

  1. دستگاه دوخت نایلون حباب‌دار

از نایلون حباب‌دار پس از آنکه تولید شد به صورت بگ و یا رول استفاده می‌کنند، نایلون‌های حبابداری که کیسه شده‌اند به صورت دو بعدی یا سه بعدی ساخته می‌شوند، نوع دو بعدی برای وسیله‌های مختلف کاربرد دارد، به ویژه برای اشیا کوچک، قاب عکس، ظروف شکستنی، تابلوها، صندلی، قطعات الکترونیکی، لوازم یدکی و غیره کاربرد دارد و نوع سه بعدی آن برای کالاهایی استفاده می‌شود که به شکل مکعب هستند و اندازه آنها بزرگتر است، مانند تلویزیون، اجاق گاز، یخچال و یا دیگر وسیله‌ های مشابه.

اگر هدف شما بگ کردن رول حباب‌دار باشد، در این حالت به دستگاه دوخت نایلون احتیاج دارید که این حالت را برای شما به وجود بیاورد.

  1. دستگاه برش و دوخت نایلون حباب‌دار

دستگاه برش و دوخت نایلون حباب‌دار به صورت چند نوع نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک، پنوماتیک و حرارتی وجود دارد که هر کدام ظرفیت تولید متفاوتی با یکدیگر دارند و واضح است که نوع تمام اتوماتیک آن ظرفیت و کیفیت بالاتری نسبت به انواع دیگر دستگاه‌های برش و دوخت نایلون حباب‌دار داشته باشد. چون به صورت کاملاً خودکار و مطابق با برنامه‌ای که پیش تر به آن داده شده است، تعداد مشخص و معینی از نایلون حباب‌دار را در طول و عرضه‌های مشخصی برش می‌دهد و در نهایت نیز پس از اتمام کار دستگاه متوقف خواهد شد و اپراتور می‌تواند کیسه‌های آماده شده را از روی دستگاه بردارد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌دار را بررسی کردیم. این دستگاه امروزه جهت تولید انواع نایلون‌های حباب‌دار به صورت سه بعدی و دو بعدی کاربرد دارند و به چند نوع دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌دار اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، پنوماتیک، حرارتی و غیره تقسیم می‌ شوند. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با دستگاه ساخت پلاستیک حباب‌ دار، خرید نایلون، قیمت نایلون و غیره آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian