حباب پلاستیک روز

روش بسته بندی با پلاستیک حباب دار به چه صورت است؟

روش بسته بندی با پلاستیک حباب دار

روش بسته بندی با پلاستیک حباب دار به چه صورت است؟

Rate this post

روش بسته بندی با پلاستیک حباب دار به چه صورت است؟ چگونه می‌ توان وسایل مختلف را با استفاده از پلاستیک حباب‌ دار بسته‌ بندی کرد؟ نایلون‌ های حباب‌ دار به عنوان نوعی محافظ جهت بسته‌ بندی محصولات مختلف به ویژه آن دسته از محصولاتی که حساسیت بالایی دارند و در معرض شکستن یا آسیب دیدگی قرار دارند، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نایلون‌ ها به دو صورت حباب ریز و حباب بزرگ وجود دارند که که جهت بسته‌ بندی‌ های مختلف مناسب می‌ باشند و به شیوه‌ های مختلفی جهت بسته‌ بندی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که البته نحوه بسته‌بندی با پلاستیک حباب‌دار اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله روش بسته بندی با پلاستیک حباب دار را بررسی می‌ کنیم.

روش بسته بندی پلاستیک حباب دار

روش بسته‌ بندی با پلاستیک حباب‌ دار به چه صورت است؟

نایلون‌ های حباب‌ دار بهترین گزینه برای بسته‌ بندی کردن وسایلی هستند که امکان شکستن یا هر گونه آسیب دیدگی در آنها وجود دارد. برای استفاده از این وسیله بسیار کاربردی و مهم پس از آنکه نایلون را در اندازه مشخص و معینی خریدید، باید به شکل صحیحی بتوانید از آن به عنوان عایق استفاده کنید. چون بسیاری از افراد نمی‌ توانند به درستی از آنها استفاده کنند و عدم استفاده صحیح نمی‌ تواند محافظت کافی برای محصول مورد نظر به وجود بیاورد. در ابتدا جهت بسته‌ بندی نایلون حباب‌دار، چسب اسکاج و قیچی نیاز داریم.

1- مرحله اول

بسته‌ بندی کردن کالا باید از قسمت حباب‌ دار نایلون باشد، یعنی حباب‌ های نایلون به طرف کالا باشند که به این ترتیب محافظت خوبی برای آن ایجاد کنند، چون برخی از افراد قسمت حباب‌ دار را به اشتباه به سمت بیرون قرار می‌ دهند که در این حالت ضربه‌ گیری کافی برای وسیله مورد نظر به وجود نمی‌ آید چ ضربه‌ گیری و کارکرد نایلون حباب‌ دار کاهش پیدا می‌ کند، علاوه بر آن وقتی حباب‌ ها در تماس با وسیله باشند موجب می‌ شود که یک اصطکاک بین آنها به وجود بیاید، به این ترتیب محصول تکان کمتری می‌ خورد و احتمال آسیب دیدگی آن نیز کمتر می‌ شود.

2- مرحله دوم

نکته دوم در خصوص استفاده از نایلون حباب‌ دار این است که اگر بسته مورد نظر شما در معرض حرارت یا گرما و یا حتی نور خورشید باشد، پیش از آنکه بسته‌ بندی با نایلون را شروع کنید، باید با یک تکه روزنامه یا کاغذ محصول را بپوشانید و کاملاً چسب بزنید، سپس کار بسته‌ بندی با نایلون را انجام دهید، چون در غیر این صورت ممکن است بر اثر گرما یا حرارت زیاد نایلون ذوب شده و به کالای مورد نظر بچسبد. بنابراین اگر کالای شما حساسیت داشته باشد، با ذوب شدن نایلون آسیب می‌ بیند یا اینکه ظاهر آن خراب خواهد شد. پس حتماً مرحله بسته‌ بندی به کاغذ را در چنین مواقعی انجام دهید.

3- مرحله سوم

نکته مهم دیگر در خصوص بسته‌ بندی با نایلون‌ های حباب‌ دار این است که بتوانید با آنها کیسه درست کنید، اما این به آن معنا نیست که شما یک کیسه بسازید و سپس محصول را در داخل آن قرار دهید، چون در این حالت برای محصول فضای خالی به وجود می‌ آید. برای درست کردن کیسه نایلون را از قسمت حباب‌ دار به محصول بچسبانید و به همان اندازه‌ ای که نیاز دارید برش دهید. لبه‌های نایلون را می‌ توانید با استفاده کردن از چسب های نواری به هم بچسبانید، اگر در چنین حالتی فضای خالی داخل بسته وجود داشت مقداری کاغذ مچاله در آن فضا قرار دهید تا کالای شما تکان نخورد.

4- مرحله چهارم

سعی کنید نایلون مناسب با نوع محصول را انتخاب کنید. چون نایلون ها به دو صورت حباب ریز و حباب درشت وجود دارند، پس اگر حساسیت محصول شما بالا است از نوع حباب درشت و اگر قصد شما بسته‌ بندی یک محصول معمولی است، نایلون حباب ریز استفاده کنید.

جمع‌ بندی

در این مقاله نحوه صحیح بسته‌ بندی کردن محصولات با انواع نایلون حباب‌ دار را بررسی کردیم. در واقع بسته‌ بندی کردن محصول با نایلون‌ های حباب‌ دار بسیار ساده است و باید با کمی دقت آن را انجام دهید و هنگام بسته‌ بندی حتماً باید قسمت حباب‌ دار نایلون به سمت محصول باشد. چون بسته‌ بندی اشتباه ممکن است محافظت خوبی را برای محصول مورد نظر شما ایجاد نکند. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با نحوه صحیح بسته‌ بندی با نایلون حباب‌ دار، انواع نایلون حباب‌دار، موارد استفاده و غیره آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian