حباب پلاستیک روز

سایز انواع نایلون و نایلکس

انواع نایلون و نایلکس

سایز انواع نایلون و نایلکس

Rate this post

چگونه سایز انواع نایلون و نایلکس مشخص می‌ شود؟ آیا ابعاد استاندارد جهت نایلون و نایلکس را می‌ دانید؟ نایلون‌ ها و نایلکس‌ ها امروزه به عنوان نوعی ابزار پرکاربرد شناخته می‌ شوند که دارای مصارف گسترده‌ ای هستند و در کارهای مختلفی از جمله بسته‌ بندی کردن لوازم و محصولات مختلف و حمل و جابجایی آنها و حتی کاور کردن برخی از محصولات مورد استفاده قرار می‌ گیرند، مثلاً نوع نایلون حباب‌ دار جهت بسته‌ بندی کردن کاربرد دارد و انواع نایلون ساده، دسته‌ دار یا بدون دسته جهت جابجایی و حمل محصولات مختلف استفاده می‌ شود.

واضح است که این نایلون‌ ها و نایلکس‌ ها دارای ابعاد و اندازه‌ های متفاوتی با یکدیگر باشند. در این مقاله سایز انواع نایلون و نایلکس را بررسی می‌ کنیم.

سایز انواع نایلون و نایلکس

در خصوص انواع نایلون ساده، نایلون حباب‌ دار، نایلکس و پلاستیک حباب‌ دار توجه کنید که دست شرکت‌ های تولید کننده کاملاً در خصوص ابعاد و اندازه آن باز است، به همین دلیل می‌ توانید هر ابعادی را سفارش دهید که متناسب با نوع کسب و کارتان باشد.

از طرفی هیچ لزومی ندارد که ضخامت و ابعاد نایلون‌ های مورد نظرتان حتماً استاندارد باشد، یعنی بهتر است که این ابعاد و ضخامت را متناسب با نوع نیاز و مصرف خود انتخاب کنید. در این خصوص می‌ توانید پیشنهادات خودتان را به صورت سفارشی برای شرکت تولید کننده ارسال کنید.

به این ترتیب نایلون و نایلکس‌ هایی را خریداری می‌ کنید که دقیقاً متناسب با مصرف‌ تان باشد. این موضوع به شما کمک می‌ کند که در هزینه‌ ها نیز صرفه‌ جویی کنید، مثلاً اگر نیاز به نایلون‌ های کوچک دارید، به این شیوه همان نوع نایلون را خریداری می‌ کنید و هیچ نیازی نیست هزینه‌ های بیش تری بابت خرید نایلون‌ های بزرگ پرداخت کنید.

 انواع نایلون و نایلکس

کاربرد ابعاد استاندارد نایلون و نایلکس

بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها همواره به دنبال نایلون و نایلکس‌ های تبلیغاتی هستند که بتوانند لوگو یا برند اختصاصی خودشان را بر روی آن چاپ کنند، در این حالت است که تولید کاملاً اختصاصی صورت می‌ گیرد که البته محدودیتی در خصوص تولید ابعاد وجود ندارد، بنابراین مشتری می‌ تواند ضخامت و ابعاد نایلون مورد نظر خودش را انتخاب کند.

اما گاهی اوقات این افراد جهت فروش و بسته‌ بندی کردن محصولات خودشان نیازی به چاپ برند یا لوگو و به بیانی شخصی سازی ندارند، بنابراین هیچ نیازی به صرف هزینه‌ های بیش تر جهت چاپ ندارند. برای این دسته از مصرف کنندگان پلاستیک‌ هایی که به صورت دسته‌ دار هستند و دارای طرح‌ های آماده می‌ باشند، گزینه مناسبی است که البته ابعاد آنها نیز کاملاً استاندارد می‌ باشد.

عواملی که در جهت تعیین کردن اندازه و ابعاد نایلون و نایلکس تاثیرگذار هستند:

  • نوع استفاده

پیش تر گفتیم که نایلون‌ ها کاربردهای بسیار مختلف و متفاوتی دارند، بنابراین ابعاد آنها نیز به صورت متنوع در نظر گرفته می‌ شود تا کاملاً متناسب با کسب و کارهای مختلف باشند، مثلاً شما در مکان‌ هایی مانند فروشگاه‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی معمولا نیازی به نایلون‌ های بزرگ ندارید، در این حالت نایلون‌ های کوچک دسته‌ دار کاربردی‌ تر هستند،

بنابراین هیچ نیازی نیست که نایلون‌ های بزرگ را تهیه کنید. اما در برخی دیگر از فروشگاه‌ های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ های بزرگ انواع نایلون‌ ها به ویژه در ابعاد بزرگ کاربرد دارند و این موضوع موجب می‌ شود که تنوع در تولید نایلون‌ ها بیش تر باشد.

  • توجه به هزینه‌ها

مورد دیگری که بر روی سایز و ابعاد انواع نایلون حباب‌دار، نایلون ساده، پلاستیک حباب‌دار، نایلکس و غیره تاثیرگذار است و موجب می‌شود که افراد دقت زیادی در خصوص انتخاب اندازه داشته باشند، توجه به هزینه‌ها و قیمت آنها می‌باشد.

قطعاً نایلون‌هایی که در ابعاد بزرگتر هستند با مشخصات و ویژگی‌های خاصی طراحی و تولید می‌شوند، قیمت بالاتری نیز دارند، مثلاً کیسه دو بعدی یا کاور سه بعدی مراحل طراحی و ساخت پیچیده‌تری در مقایسه با انواع نایلون ساده دارند، چون برای موارد خاصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین دلیل قیمت آنها نیز بیشتر است.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله سایز نایلون و نایلکس را بررسی کردید و گفتیم که نایلون‌ ها به علت کاربردهای گسترده و وسیع خود در ابعاد، اندازه و ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian