حباب پلاستیک روز

مزایای بسته بندی با سلفون

مزایای بسته بندی با سلفون

مزایای بسته بندی با سلفون

Rate this post

مزایای بسته بندی با سلفون چیست؟ امروزه از وسایل پلاستیکی مختلفی مانند نابلون حباب‌ دار و نایلون ساده جهت بسته‌ بندی کردن و جابجایی محصولات مختلفی استفاده می‌ کنند. گاهی اوقات نیز از این محصولات پلاستیکی به عنوان روکش استفاده می‌ شود که به آن سلفون می‌ گوییم که مزیت‌ های زیادی جهت بسته‌ بندی دارد و می‌ توان محصولات مختلف غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و غیره را با استفاده از آن به صورت شیک و زیبا بسته‌ بندی کرد. البته این مورد تنها مزیت بسته‌ بندی با سلفون نیست و مزایای بسته بندی با سلفون فراوان هستند که در این مقاله بررسی می‌ کنیم.

آشنایی با مزایای بسته‌ بندی با سلفون

گفتیم که از پلاستیک‌ ها به شیوه‌ های مختلفی در صنایع مختلف استفاده می‌ کنند که از آن جمله می‌ توان بسته‌ بندی کردن محصولات و جابجایی آنها، روکش کردن و غیره را نام برد. یکی از این پلاستیک‌ ها سلفون‌ ها هستند که برای بسته‌ بندی محصولات کاربرد دارند. بسته‌ بندی کردن هر نوع محصولی با سلفون مزیت‌ ها و ویژگی‌ های بارز فراوانی دارد که نمونه‌ هایی از آن عبارتند از:

ظاهر شیک و زیبا

وقتی یک محصول با سلفون روکش می‌ شود ظاهر شیک و زیبایی پیدا می‌ کند. حال این محصول می‌ تواند غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و یا دیگر وسایل مانند یخچال، تلویزیون، انواع تابلوها، گلدان‌ ها و غیره باشد. به این ترتیب مشتری تمایل بیشتری به خرید آن خواهد داشت.

امکان مشاهده محصول

وقتی محصول مورد نظر با پاکت‌ های پلاستیکی و ضخیم پوشانده شوند، امکان مشاهده کردن آنها توسط مشتری وجود ندارد، اما سلفون این مشکل را برطرف کرده است. یعنی شما به راحتی می‌ توانید کلیه قسمت‌ های ظاهری محصول را دیده و با دقت بالای آن را انتخاب کنید. این موضوع موجب می‌ شود که مشتری راحت‌ تر انتخاب خودش را انجام دهد.

تحمل فشار بالا

سلفون‌ هایی که جهت بسته‌ بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در کنار نازکی و ظاهر شفاف خود، از دوخت پنیری مقاومی برخوردار هستند، علاوه بر آن می‌ توانند فشار بالایی را تحمل کنند. به این ترتیب امکان استفاده کردن از آنها به صورت طولانی مدت وجود دارد. شما با خیال راحت می‌ توانید محصول مورد نظرتان از جمله محصولات بسیار حساس و شکستنی را با سلفون بسته‌ بندی کنید.

مزایای بسته بندی با سلفون

مقاومت بالا در برابر حرارت

سلفون مقاومت خوب و بالایی در برابر حرارت و گرما دارد، بنابراین اگر محصولات شما در محیط‌های گرم قرار بگیرند، امکان ذوب شدن سلفون و یا چسبیدن آن به محصول و کالای مورد نظر بسیار پایین است، پس با خیال راحت می‌ توانید هر نوع کالا یا وسیله‌ای را با سلفون به آسانی بسته‌ بندی کنید، بدون آنکه آسیبی ببیند.

امکان چاپ مشخصات مختلف

سلفون‌ ها این ویژگی را دارند که در صورت نیاز مشخصات کالا و یا هر شکل دیگری را بر روی آنها چاپ کنید. به بیان دیگر می‌ توان گفت که متریال‌های بسیار مناسبی جهت چاپ تبلیغاتی برای کالاهای مختلف می‌باشند.

تمیز و سالم ماندن

گاهی برخی از محصولات مانند محصولات غذایی، دارویی یا بهداشتی نیاز است که به دور از میکروب‌ها، گرد و غبار و یا هر گونه آلودگی دیگری نگهداری شوند. وقتی از سلفون به عنوان روکش چنین محصولاتی استفاده می‌کنیم، در واقع هیچ گونه آلودگی به داخل آنها نفوذ نمی‌کند و شما از لحاظ سالم بودن محصول اطمینان خواهید داشت. این موضوع به ویژه در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها اهمیت فراوانی دارد و اگر کالاهای آنها به صورت طولانی مدت در داخل مغازه باقی بماند کمتر دچار خرابی خواهند شد.

قابل دسترس بودن

ویژگی خوب دیگر سلفون‌ها این است که موجب می شود کالاها و وسایل مختلف بسته‌بندی شده با این پلاستیک‌ها در دسترس باشد. یعنی به فروشندگان کمک کردند که محصولات خودشان را در داخل قفسه‌ها چیده و به راحتی در معرض دید مشتری قرار دهند، بدون آنکه نیاز باشد مشتری زمان طولانی را در صف انتظار بماند، چون به راحتی می‌تواند کالای مورد نظرش را از داخل قفسه‌ها بردارد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله مزایای بسته‌ بندی با سلفون را بررسی کردیم. سلفون‌ها نوعی از پلاستیک‌ها محسوب می‌شوند که در حال حاضر به عنوان یک گزینه ایده آل جهت بسته‌بندی کردن محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با مزایای بسته‌ بندی با سلفون آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian