حباب پلاستیک روز

نحوه انتخاب نایلون مناسب

نحوه انتخاب نایلون مناسب

نحوه انتخاب نایلون مناسب

Rate this post

آیا با نحوه انتخاب نایلون مناسب آشنایی دارید؟ آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان یک نایلون ساده یا نایلون حباب‌ دار را به درستی انتخاب کرد؟ پلاستیک حباب‌ دار یا نایلون حباب‌ دار امروزه جهت بسته‌ بندی محصولات مختلف از جمله اسباب و اثاثیه منزل استفاده می‌ شوند. از طرفی نایلون ساده نیز جهت مصارف مختلفی مانند بسته‌ بندی محصولات غذایی، محصولات بهداشتی و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد. حتی برای حمل و جابجایی زباله‌ ها نیز ما نیاز به نایلون داریم که معمولاً از نوع نایلون ساده استفاده می‌ شود. اما نکته مهم این است که بتوانیم یک نایلون مناسب را جهت استفاده خود انتخاب کنیم. در این مقاله نحوه انتخاب نایلون مناسب را بررسی می‌ کنیم.

نحوه انتخاب نایلون مناسب

آشنایی با نحوه انتخاب نایلون مناسب

گفتیم که نایلون‌ ها به صورت نایلون ساده، نایلون حباب‌ دار، کیسه دو بعدی، کاور سه بعدی و غیره در بازار وجود دارد که هر کدام از این موارد برای استفاده متفاوتی مناسب می‌ باشند و انتخاب کردن هر کدام بستگی به نوع کار ما دارد و ما باید بتوانیم نایلون مناسب را انتخاب کنیم. به طور معمول هر چقدر که ضخامت نایلون‌ ها بیشتر باشد، استحکام و دوام آنها نیز بالاتر خواهد بود، اما در عوض هزینه بسته‌ بندی کردن و تهیه و خرید نایلون گرانتر می‌ باشد. به همین دلیل بهتر است که جهت خرید و استفاده نایلون ابتدا نوع مصرف خود را مشخص کنید، سپس اقدام به خرید کنید، چون گاهی اوقات هیچ نیازی نیست ما برای بسته‌ بندی‌ های ساده و یا جابجا کردن برخی وسایل و لوازم معمولی نایلون‌ های حباب درشت و گران قیمت را تهیه کنیم. بر این اساس می‌ توان نایلون‌ ها را به دو دسته زیر تقسیم کرد:

  • نایلون ساده

از نایلون ساده در کارهایی مانند بسته‌ بندی محصولات غذایی، بسته‌بندی محصولات آرایشی و دارویی، در فروشگاه‌ها، سوپر مارکت‌ها و غیره جهت جابجا کردن کالاهای مختلف استفاده می‌کنند که به شکل‌های مختلفی نیز تولید می‌ شوند.

  • نایلون حباب‌ دار

دسته دوم از نایلون‌ هایی که امروزه تولید می‌ شوند و ما آنها را با عنوان نایلون حباب‌دار می‌شناسیم. جهت بسته‌بندی کردن بسیاری از وسایل از جمله اسباب و اثاثیه منازل، بسته‌های پستی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند که به دو نوع پلاستیک حباب‌ ریز و حباب درشت تقسیم می‌شوند. از نوع حباب ریز جهت بسته‌بندی کالاها و لوازمی استفاده می‌کنند که حساسیت زیادی ندارند و هدف تنها یک بسته‌بندی مناسب است، اما از نوع حباب درشت برای بسته‌بندی کردن وسایل و اسباب و اثاثیه‌ای مانند تلویزیون، تابلوها، ماشین لباسشویی، گلدان‌ها، ماشین ظرفشویی، یخچال و غیره استفاده می‌شود، چون این وسایل در هنگام جابجا کردن در معرض شکستن قرار می‌گیرند و حتماً باید با یک نایلون مناسب بسته‌بندی شوند که این نایلون مناسب نوع پلاستیک حباب‌ درشت می‌باشد.

نکات مهم برای انتخاب نایلون مناسب

هنگام خرید و انتخاب نایلون مناسب به نکات ذکر شده در زیر توجه داشته باشید:

برای بسته‌بندی کردن برخی از تجهیزات سنگین نایلون‌های شبرنگ مناسب هستند که از جنس پلی اتیلن می‌باشند.

در هنگام خرید نایلون علاوه بر ابعاد به آن به نرخ انقباض نیز دقت کنید.

برای بسته‌بندی کردن برخی از مواد غذایی مانند میوه‌جات، انواع نایلون شیرینگ پلی اتیلن گزینه‌های مناسبی هستند. چون به راحتی کوچک می‌شوند و کمتر تحت تاثیر تغییرات دمایی می‌باشند.

توجه به شفافیت و وضوح بالا جهت بسته‌بندی برخی از محصولات ضروری است که در این حالت باید از پلاستیک‌های شفاف استفاده کنید.

نایلون پی‌وی‌سی قیمت ارزانی دارد که استفاده از آن جهت بسته‌بندی مقرون به صرفه می‌باشد. اما اگر این نایلون‌ها در معرض حرارت و گرما قرار بگیرند، تولید گاز سمی می‌کند که باید با آن توجه داشته باشید و با ایمنی بالایی از آنها استفاده کنید.

در انتخاب کردن نایلون مناسب پروسه حمل و نقل را نیز مدنظر قرار دهید. چون تغییرات دمایی می‌تواند بر شیوه بسته‌بندی و نایلون استفاده شده در آن تاثیرات منفی داشته باشند.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله به انتخاب نایلون مناسب پرداختیم. گفتیم که نایلون‌ها به دو دسته نایلون ساده و نایلون حباب‌دار تقسیم می‌شوند که هر کدام با توجه به موارد استفاده، ویژگی‌های خاصی دارد و در مکان‌های مختلفی جهت حمل محصولات و بسته‌بندی کردن اسباب و اثاثیه مناسب هستند. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با انواع نایلون‌ها، نحوه استفاده از آنها، انتخاب کردن نایلون مناسب و غیره آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian