حباب پلاستیک روز

هدف استفاده از نایلون شیرینگ چیست؟

استفاده از نایلون شیرینگ

هدف استفاده از نایلون شیرینگ چیست؟

Rate this post

یکی از مهمترین هدف استفاده از نایلون شیرینگ عدم ورود گرد و غبار و سایر عوامل آلودگی ‌های محیطی به داخل بسته بندی می باشد. نایلون شیرینگ به علت خاصیت چسبانندگی زیادی که دارد بسیار معروف و شناخته شده است. می‌ باشند این نایلون ‌ها با قرار گرفتن در معرض حرارت به دور محصول می ‌چسبند و کمترین فضای موجود را اشغال می ‌کنند.

این نایلون‌ ها از پلی اتیلن ساخته شده‌ اند در نتیجه خاصیت جمع شدن در برابر حرارت را دارند و به دلیل داشتن مقاومت بالا شما می ‌توانید از آن برای بسته ‌بندی‌های مختلف در صنایع گوناگون استفاده نمایید. نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت ‌های مختلف تولید می‌ شوند که شما با توجه به نیاز مصرفی خود می ‌توانید آنها را سفارش دهید.

وقتی این نایلون‌ ها به دور محصول پیچیده می ‌شوند شکل و قالب کالا را به خود می ‌گیرند. این مورد از مهم ترین ویژگی‌ های نایلون شیرینگ در نظر گرفته می شود و با توجه به اینکه به خوبی بر روی کالا فیکس می‌ شود حمل و جابجایی  محصول را آسان‌ تر می ‌نماید.

کاربرد نایلون شیرینگ

استفاده از نایلون شیرینگ در صنعت غذایی و دارویی برای حفظ محصول از نفوذ رطوبت و حشرات موذی می باشد. به لطف این نایلون های پر کاربرد، انواع محصولات در دراز مدت، کیفیت خود را به خوبی حفظ می کنند. این نایلون ‌ها قابلیت آن را دارند که محصول را به صورت پک بسته‌ بندی کنند که نمونه بارز آن بسته‌ بندی بطری آب می‌ باشد.

حمل و جابجایی محصولاتی که حساسیت بالایی دارند و امکان شکستگی در آنها وجود دارد با استفاده از این نایلون ‌ها صورت می ‌گیرد که از جمله این کالاها می ‌توان به کاشی، سرامیک، شیشه، قطعات خودرو و خیلی از کالاهای دیگر اشاره نمود.

این نایلون‌ ها به دلیل سبک وزن بودن، استحکام بالا، خاصیت چسبانندگی، مقاومت بالا در برابر فشار خارجی  و سایر خصوصیات منحصر به فرد به یک کالای اساسی برای بسته بندی محصولات مختلف تبدیل شده است.

 

استفاده از نایلون شیرینگ
نایلون شیرینگ

نحوه نگهداری نایلون شیرینگ

نحوه نگهداری این نایلون‌ ها بسیار مهم می ‌باشد زیرا به طول عمر محصول افزوده و باعث می ‌شود که شما بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. مهمترین موضوعی که در رابط با نگهداری نایلون شیرینگ باید بدانید این است که باید از محیط نمناک دور بماند. همچنین باید در جایی نگهداری شود که از تابش نور مستقیم خورشید دور بماند. نکته مهم و حائز اهمیت این است که باید رو ل ‌ها را به صورت افقی قرار دهید زیرا این امر باعث می ‌شود که نایلون ‌ها تغییر شکل ندهند و ماهیت اولیه خود را حفظ کنند.

هنگامی که می‌ خواهید از این نایلون‌ ها استفاده کنید حتماً حرارت مورد نیاز را تنظیم  نمایید تا از ذوب شدن آن جلوگیری شود.

همچنین برای بسته‌بندی محصول مورد نظر نایلون ‌هایی که دارای عرض مناسبی هستند را انتخاب کنید.

انواع نایلون های شیرینگ

خوشبختانه با توجه به استقبال بالایی که از این نایلون‌ ها شده است، تولید کنندگان توانسته اند انواع مختلفی از آن را وارد بازار کنند و نیاز مصرفی مشتریان عزیز را برطرف نموده و رضایت آنها را جلب کنند. در زیر به معرفی چند نوع از انواع رایج نایلون های شیرینگ می ‌پردازیم.

شیرینگ نایلونی یکی از محصولات شناخته شده می ‌باشد که ضخامت بالایی دارد و برای بسته ‌بندی ‌هایی که به صورت پک کامل هستند مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

شیرینگ pvc دارای جنس خشک بوده که ضخامت کمی دارد.  همین امر باعث شده است که از آن برای بسته‌بندی ظروف استفاده کنند و یکی از مزیت‌ های خوب آن این است که قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد. در نتیجه باعث می ‌شود که یک بسته‌بندی جذاب داشته باشید.

شیرینگ پلی القین نوعی دیگر از این محصول بوده که جنس آن بسیار نرم است و انعطاف پذیری بالایی دارد.  همچنین قابلیت چاپ پذیری خوبی داشته اما ضخامت آن نازک است.

 

کلام آخر

در وب سایت فروشگاهی حباب پلاستیک می توانید مجموعه ای از متنوع ترین انواع نایلون ها را با قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین امکان سفارشی سازی  محصول نیز وجود دارد. با خرید عمده نایلون شیرینگ از فروشگاه آنلاین حباب پلاستیک، در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی کنید. در این مقاله به بررسی استفاده از نایلون شیرینگ پرداختیم. امیدواریم این محتوا برای شما مفیده باشد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian