حباب پلاستیک روز

ویژگی پلاستیک حباب دار چیست؟

ویژگی پلاستیک حباب دار

ویژگی پلاستیک حباب دار چیست؟

Rate this post

ویژگی پلاستیک حباب دار چیست؟ پلاستیک‌ های حباب‌ دار چه مشخصاتی دارند و برای چه کارهایی مناسب هستند؟ هنگام خرید پلاستیک حباب‌ دار ما با دو نوع پلاستیک حباب‌ دار ریز و حباب درشت مواجه می‌ شویم که امروزه جهت بسته‌ بندی کردن وسایل و اثاثیه مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. نوع پلاستیک حباب ریز معمولاً برای کالاهای ریزتر که حساسیت زیادی ندارند، مناسب است، اما نوع پلاستیک حباب‌ دار با حباب‌ های درشت برای بسته‌ بندی وسایلی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره کاربرد دارد. در این مقاله جهت آشنایی با ویژگی پلاستیک حباب‌ دار هر دو نوع پلاستیک حباب درشت و حباب ریز، نحوه خرید نایلون، قیمت نایلون و غیره را بررسی می‌ کنیم. همچنین می توانید جهت سفارش  نایلون ساده و نایلون چاپ خورده به سایت ما مراجعه کنید.

ویژگی پلاستیک حباب دار

آشنایی با ویژگی پلاستیک حباب‌ دار

برای آشنایی با ویژگی پلاستیک حباب‌ دار بهتر است بدانید که این نوع پلاستیک‌ ها به دو نوع پلاستیک حباب درشت و پلاستیک حباب ریز وجود دارند. هر دو نوع این حباب‌ ها از سه لایه تشکیل شده‌ اند که با توجه به ساختار خاص شان موجب محافظت اجناس بسته‌ بندی شده خواهند شد. به طوری که احتمال آسیب دیدن کالای مورد نظر را به حداقل ممکن می‌ رساند و با استفاده از چنین حباب‌ هایی به راحتی می‌ توانید کالاهای مختلف را جابجا کنید که پیش تر و هنگام استفاده از وسایل بسته‌ بندی مانند کارتن‌ ها احتمال آسیب دیدگی آنها بالا بود. این پلاستیک‌ ها به دو نوع پلاستیک حباب ریز و پلاستیک حباب درشت تقسیم می‌ شوند که نوع استفاده و ویژگی هر کدام با یکدیگر متفاوت است:

1- پلاستیک حباب درشت

این نوع پلاستیک‌ ها حباب‌ های درشتی دارند و ضخامت آنها نیز بیشتر است، حال ممکن است بپرسید که ضخامت این پلاستیک‌ های حباب‌ دار چه فایده‌ ای جهت بسته‌ بندی محصولات دارد؟ طبیعتاً بسته‌ بندی و جابجا کردن همه وسایل مانند هم نیست و بعضی از اجناس و وسیله‌ ها مانند تلویزیون حساسیت و ارزش بیشتری دارند که باید با دقت بالای آنها را جابجا کنیم. تا در هنگام جابجایی دچار شکستگی یا خراش نشوند. به همین دلیل که از است که انواع پلاستیک‌ های حباب درشت استفاده می‌ شود. این حباب‌ ها چون ضخامت شان بیشتر است، بنابراین استحکام و مقاومت بیشتری نیز دارند و بهتر اجناس مدنظر ما را محافظت می‌ کنند، به طوری که احتمال آسیب دیدگی آنها را به حداقل می‌ رساند.

2- پلاستیک حباب ریز

پلاستیک‌ هایی که حباب‌ های ریزی دارند جهت بسته‌ بندی محصولاتی استفاده می‌ شوند که حساسیت آنها کمتر است و نیاز به محافظت آنچنانی ندارد، این نوع پلاستیک‌ ها بیشتر جهت بسته‌ بندی کردن خرده ریزها مفید می‌ باشند. اما با این حال اگر فکر می‌ کنید وسیله مورد نظر شما گران قیمت است و احتمال شکستن آن بالاست، به طوری که در صورت بروز هر گونه آسیبی خسارت جبران ناپذیری برای شما به وجود می‌ آید، پس بهتر است حتی برای اجناس کوچک نیز از نوع پلاستیک حباب درشت استفاده کنید.

اما به هر حال هر دو نوع این پلاستیک‌ ها یک ویژگی مشترک دارند آن هم این است که وجود حباب‌ های ریز و درشت بر روی سطح آنها به عنوان نوعی محافظ عمل کرده و محصول را از خطر شکستن در امان نگه می‌ دارد. ویژگی قابل توجهی که در دیگر وسایل بسته‌ بندی وجود نداشت. البته هنگام خرید نایلون باید به این موضوع دقت داشته باشید که محصول مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا هنگام آسیب دچار پارگی نشده و محصولات مورد نظر ما صدمه نبینند. حتی ممکن است انواع تقلبی این نایلون‌ ها را در بازار ببینید که قیمت نایلون تقلبی پایین‌ تر از قیمت نایلون اصل است، اما نباید فریب این قیمت‌ ها را بخورید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله ویژگی‌ های پلاستیک حباب‌ دار را بررسی کردیم. پلاستیک‌ های حباب‌ دار به دو صورت حباب ریز و حباب درشت وجود دارند و یک ویژگی مشترک در هر دوی آن ها وجود دارد و آن هم این است که حباب‌ های موجود بر روی سطح آن از ایجاد هر گونه آسیبی به وسایل بسته‌ بندی شده پیشگیری خواهند کرد. امروزه خرید نایلون حباب‌ دار بیش تر از هر نوع وسیله بسته‌ بندی دیگری مورد توجه قرار گرفته است. در سایت حباب پلاستیک بیش تر با ویژگی‌ های پلاستیک حباب‌ دار، خرید نایلون، قیمت نایلون و غیره آشنا شوید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian