حباب پلاستیک روز

چاپ روی نایلون

چاپ روی نایلون

Rate this post

رنگ های مورد استفاده در چاپ نایلون :

رنگ های مورد استفاده برای رنگ نایلون متنوع می باشد و شما هر یک از رنگ هایی را که مایل باشید را می توانید برای نایلون خود سفارش دهید. هر یک از نایلون ها با روش های متفاوتی رنگ می شوند که رنگ بندی آنها هم متنوع است، اگر شما مایل باشید می توانید از رنگ های سبز، آبی، قرمز و … استفاده کنید و در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی نخواهید داشت. برای اینکه با روش های رنگ آمیزی بر روی نایلون آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین آنها را معرفی می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

روش های رنگ آمیزی نایلون :

یکی از مهمترین روش های رنگ آمیزی نایلون چاپ فلکسو می باشد که در این روش از ژلاتین استفاده می شود، برای آشنایی بیشتر با این نوع چاپ باید بدانید که:

چاپ فلکسو روی نایلون :

این نوع چاپ نایلون مانند سیستم مهر ژلاتینی است و طرح نایلون بر روی ژلاتین اجرا می گردد و ژلاتین بر روی سیلندر های استوانه ای در ماشین چاپ نصب می شود و عملیات چاپ صورت می گیرد . این نوع چاپ به صورت تک رنگ اجرا میشود و برای رنگ بعدی کلیشه دوم و برای رنگ های بعدی به همین نحو اجرا میشود این سیستم چاپ ، سرعت بالا و کیفیت مطلوبی دارد و اکثر نایلون و نایلکس های چاپی بدین نحوه چاپ می شوند این نوع چاپ به دلیل پرتی چاپ که در ابتدای کار وجود دارد  دارای حداقل تیراژ تولیدی می باشد و نایلون و نایلکس با چاپ معیوب به مرحله بازیافت می رود و برای تولید کیسه های زباله استفاده می شود.

 

روش های رنگ آمیزی نایلون

 

چاپ فلکسو  نمونه‌ای از فرایند چاپ می باشد که با بهره‌گیری از یک صفحه انعطاف‌پذیر بنام کلیشه انجام می‌شود. در چاپ نایلون فلکسو با استفاده از کلیشه که از جنس ژلاتین یا لاستیک بوده عمل چاپ صورت می‌گیرد. این روش چاپ نایلون در اصل نسخه مدرنی از لترپرس است که می‌تواند برای چاپ بر روی تقریباً هر نوع بستر، از جمله فیلم‌های پلاستیکی، فلزی، سلفون و کاغذ مورد استفاده قرار گیرد. ازاین‌رو از چاپ نایلون فلکسو برای چاپ بر روی بسترهای غیر متخلخل جهت انواع بسته‌بندی مواد غذایی به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود.

اصولاً دستگاه‌های چاپ نایلون فلکسو از نظر کیفیت ابتدایی بودند و برچسب‌ها نیاز به کیفیت بالا دارند و تا همین اواخر با استفاده از فرایند افست چاپ می‌شده اند. از سال ۱۹۹۰، پیشرفت‌های بزرگی در کیفیت چاپ نایلون فلکسو، صفحات چاپ و رنگ‌های چاپ حاصل شد.

 

چاپ فلکسو

 

به طور کلی باید بدانید رنگ بندی هر یک از آنها بسیار متنوع می باشد و شما می توانید هر رنگی را که مایل هستید را برای آنها مورد استفاده قرار دهید. ژلاتین که روی آنها قرار می گیدر و مورد استفاده در طرح چاپ می باشد، طرفداران بسیاری دارد و در واقع باید بدانید زیبایی و ظاهر پلاستیک را بسیار زیباتر می کند. سیلندرها از جمله دیگر روش های چاپ نایلون می باشد که در این روش کلیشه های روی ژلاتین روی سیلندرها قرار می گیرند و عملیات چام انجام می شود. دستگاه هایی که برای چاپ نایلون مورد استفاده قرار می گیرند بسیار خاص هستند و در انواع متعددی می باشد، ولی از آنجایی که روش فلکسو یکی از بهترین روش های چاپ به شمار می رود بسیاری از افراد از این روش استفاده می کنند. نحوه قرار گیری ژلاتین که یکی از ماده های اصلی در رنگ کردن نایلون است با ظرافت خاصی انجام می شود تا به خوبی بتواند عملیات رنگ آمیزی را در هر رنگی که سفارش داده ای را تکمیل کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian