حباب پلاستیک روز

چرا باید از نایلون استفاده کنیم؟+نحوه استفاده از نایلون

نحوه استفاده از نایلون

چرا باید از نایلون استفاده کنیم؟+نحوه استفاده از نایلون

Rate this post

چرا باید از نایلون استفاده کنیم؟ نحوه استفاده از نایلون چه مزیتی جهت بسته‌ بندی درست محصولات و کالاهای مختلف دارد؟ پلاستیک حباب‌ دار نوعی پلاستیک است که به صورت سه لایه تولید می‌ شود که از آنها جهت بسته‌ بندی محصولات استفاده می‌ کنند. استفاده کردن از این نوع پلاستیک حباب‌ دار موجب می‌ شود که وسایل شکستنی و حساس را به آسانی جابجا کنیم و میزان شکستن و آسیب دیدگی آنها را به حداقل برسانیم. به همین دلیل است که خرید نایلون حباب‌ دار را انجام می‌ دهیم. البته قیمت نایلون حباب‌ دار نیز در مقایسه با دیگر نایلون‌ های ساده بالاتر است. در این مقاله دلایل استفاده از نایلون را بررسی می‌ کنیم.

نحوه استفاده از نایلون

دلایل استفاده از نایلون

نایلون‌ ها وسایل بسیار ساده اما کاربردی هستند که استفاده های مختلفی دارند و ما جهت کارهای متفاوتی از جمله بسته‌ بندی کردن محصولات، روکش محصولات، جابجا کردن برخی از مواد غذایی و حتی به عنوان کیسه‌ های زباله از آنها استفاده می‌ کنیم. این نایلون‌ ها به انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند. نوع نایلون حباب‌ دار جهت بسته‌ بندی کردن لوازم و وسایل کاربرد دارد. نایلون‌ های حباب‌ دار دارای ویژگی‌ های خاصی هستند و به صورت سه لایه تولید می‌ شوند. این ویژگی‌ ها محصولات مختلف را از خطر شکستن، خراشیدگی و هر آسیب دیگری حفظ کنند. امروزه جهت جابجا کردن اکثر وسایل و لوازم در کنار دیگر وسایل بسته‌ بندی مانند کارتن‌ ها حتماً نایلون‌ های حباب‌ دار را هم می‌ بینیم.اگر هدف جابجایی و بسته‌ بندی وسایل حساس و شکستنی مانند تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ظروف شکستنی و غیره باشد. چون در صورت آسیب دیدن این وسایل خسارت بزرگی به ما وارد می‌ شود و بنابراین  هنگام جابجایی نهایت تلاش خود را داشته باشیم که تا وسایل مورد نظر ما سالم به مقصد برسد. به همین دلیل خرید پلاستیک حباب‌ دار را معمولاً جهت جابجایی اجسام انجام می‌ دهیم.

نحوه خرید پلاستیک حباب‌ دار و قیمت آن

اگر به دنبال خرید پلاستیک حباب‌دار هستید، ابتدا بهتر است که نوع استفاده خود از این نوع پلاستیک‌ها را مشخص کنید چون این نایلون‌ ها به دو صورت پلاستیک حباب ریز و پلاستیک حباب درشت وجود دارند. از نوع پلاستیک حباب ریز برای اجناس بسیار کوچک و معمولی استفاده می‌شود که حساسیت کمی دارند، اما برای بسته‌بندی کردن اجناس بزرگ، حساس و شکستنی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، بلوریجات، چینی، شیشه و غیره نیاز به پلاستیک حباب درشت داریم. چون این پلاستیک‌ها استحکام و دوام بیشتری دارند و بهتر می‌توانند وسایل مورد نظر ما را در برابر شکستگی خراشیدگی و هر گونه آسیب دیگری محافظت کنند. موضوع مهم دیگر در خصوص خرید پلاستیک حباب‌دار قیمت نایلون است. اگر محصول مورد نظر شما از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار باشد، مقرون به صرفه است که قیمت بالایی برای آن پرداخت کنید، چون قرار است با این کالای بسیار ساده اجناس گران قیمت و شکستنی خودتان را محافظت کنید. از طرفی مرغوبیت و کیفیت نایلون‌ها بسیار مهم است. چه نایلون ها از نوع نایلون‌های ساده باشند یا نایلون‌های حباب‌دار که جهت بسته‌بندی کردن اجناس و کالاها استفاده می‌شوند به هر حال باید از مواد اولیه با کیفیتی تهیه شده باشند تا دوام و مقاومت خوبی داشته باشند و حتماً نوع پلاستیک‌ های حباب‌ دار باید به صورت سه لایه باشند که بهتر از هنگام خرید نایلون این موضوع را بررسی کنید.

جمع‌ بندی

در این مقاله دلایل استفاده از انواع نایلون‌ ها را بررسی کردیم. گفتیم که نایلون‌ها انواع مختلفی دارند و برای کارهای مختلفی نیز استفاده می‌شوند که از آن جمله می‌توان نایلون‌های ساده و نوع نایلون‌های حباب‌دار را نام برد. که نایلون‌های ساده برای کارهای مختلفی مانند که بسته‌بندی محصولات غذایی، روکش محصولات مختلف و غیره استفاده می‌شوند. اما نوع نایلون‌های حباب‌دار که به دو صورت نایلون حباب ریز و نایلون حباب درشت در بازار وجود دارد جهت بسته‌بندی و جابجا کردن اجناسی و کالاهای استفاده می‌شود که شکستنی و حساس هستند. بنابراین هنگام خرید نایلون باید ابتدا نوع آن و نحوه استفاده از نایلون از آن را مشخص کنید. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با دلاایل استفاده از انواع نایلون‌ها آشنا شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian