حباب پلاستیک روز

۸ مزیت نایلون شیرینگ pvc چیست؟

نایلون شیرینگ

۸ مزیت نایلون شیرینگ pvc چیست؟

Rate this post

 نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ یک نوع فیلم بسته بندی است که از PVC (پلی وینیل کلراید) ساخته شده و برای حفاظت از محصولات در برابر آب، گرد و غبار، تغییرات دما و رطوبت استفاده می شود. این نوع بسته بندی عموماً برای محصولاتی که نیاز به حفظ تازگی و کیفیت دارند، مانند مواد غذایی، الکترونیک، قطعات صنعتی و غیره استفاده می شود. نایلون شیرینگ به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضد آب بودن و قابلیت جدا شدن آسان، در بسته بندی محصولات مختلف بسیار مؤثر است.

 نایلون شیرینگ

نحوه ی ساخت نایلون شیرینگ چگونه است؟

نایلون شیرینگ از پلیمرهایی مانند PVC یا پلی اتیلن ترفتالات (PET) ساخته می‌شود. ابتدا، مواد خام پلیمری به صورت چسبنده به هم آمیخته می‌شوند و سپس در دستگاهی به نام اکستروژن (Extrusion) به شکل صفحه‌ای صاف و باریک با ضخامت مورد نظر تبدیل می‌شوند. در مرحله بعد، این صفحات به طول دلخواه قطعه‌بندی می‌شوند و در ماشین‌آلاتی به نام برش (Cutting)، به شکلی که مورد نیاز است، برش می‌خورند.

در نهایت، با استفاده از ماشین‌آلات خاص ، نایلون شیرینگ به صورت رول (Roll) و بسته بندی شده در دسترس قرار می‌گیرد. همانطور که گفته شد، این نوع بسته بندی، با استفاده از فیلم پلاستیکی و گرما، به سادگی می‌تواند انواع محصولات را به شکلی کاملاً محکم و مهر و موم شده بسته بندی کند. این فرایند بسته بندی نه تنها اندازه و شکل محصول را در نظر نمی‌گیرد، بلکه به دلیل قابلیت بازیافت پلاستیکی که در آن استفاده می‌شود، به عنوان یک راه حل سبز و قابل توجه در بسته بندی محصولات نیز مطرح است. با توجه به این مزایا، نایلون شیرینگ PVC در صنایع مختلف، از جمله صنایع غذایی و دارویی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

1.

بسته بندی نایلون شیرینگ یک نوع بسته بندی است که برای حفظ محتویات محصولات از جمله غذا، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی و… استفاده می شود.

این نوع بسته بندی از نایلون ساخته شده است که باعث می شود بسته بندی به شکلی تنگ و سفت بسته شود و از ورود هوا، نور و رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری کند.

یکی از ویژگی های مهم نایلون شیرینگ، ایجاد مهر و موم بسیار محکم است. این مهر و موم باعث می شود که بسته بندی به شکلی کاملاً محکم و بسته شود و از ورود هرگونه هوا، گرد و غبار و رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری کند. همچنین، نایلون شیرینگ دارای ویژگی محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش است که باعث می شود از آسیب هایی که می تواند به محتویات بسته بندی از جمله تغییر رنگ، شکل و خواص آن به دلیل تابش اشعه های مضر خورشید بوجود آید، جلوگیری شود.

از دیگر ویژگی های مهم نایلون شیرینگ می توان به محافظت از محصول در برابر خاک، گرد و غبار و آلودگی هوا اشاره کرد. به علاوه، این نوع بسته بندی به دلیل ویژگی های مذکور می تواند عمر مفید محصولات را افزایش دهد و از هدر رفت محصولات به دلیل فساد و خرابی جلوگیری کند.

2.

نایلون شیرینگ یک نوع بسته بندی ساخته شده از نایلون است که به دلیل ویژگی‌هایی که داراست، بسیار محبوب است. یکی از ویژگی‌های مهم نایلون شیرینگ ، مقاومت و دوام بالای آن است. نایلون شیرینگ PVC نیز از پلاستیک بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است که باعث می شود بسته بندی جمع شونده آن بسیار محکم و پایدار باشد.

نایلون شیرینگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر پاره شدن و سوراخ شدن دارد، از خرابی و هدر رفت محتویات بسته بندی جلوگیری می‌کند. همچنین، نایلون شیرینگ در شرایط آب و هوایی شدید همچون بارش باران، وزش باد و سایر شرایط آب و هوایی نیز مقاومت و دوام بسیار خوبی دارد. این ویژگی باعث می شود که نایلون شیرینگ پایدارتر و مطمئن تر از سایر نوع بسته بندی ها در شرایط سخت و نامساعد باشد.

همچنین، نایلون شیرینگ بعد از بسته بندی به شکلی تنگ و سفت بسته شده که شل نمی‌شود و افت نمی‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که نایلون شیرینگ برای محافظت از محتویات بسته بندی به صورت بهتری عمل کند و بیشترین امنیت را به محتویات بسته بندی ارائه دهد.

 نایلون شیرینگ

3.

نایلون شیرینگ یک نوع بسته‌بندی جمع‌ شونده است که با تغییر شکل و اندازه با تنش و فشار، محصول را محافظت می‌کند. به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی مقاوم و محکم، این نوع بسته‌بندی قابلیت مقاومت در برابر پاره شدن و سوراخ شدن را دارد. همچنین، این نوع بسته‌بندی قابلیت اطمینان از عدم دستکاری را نیز دارد، زیرا هرگونه تغییر در بسته‌بندی بلافاصله قابل مشاهده است و این امر از مزایای این نوع بسته‌بندی است. به علاوه، نایلون شیرینگ در برابر شرایط جوی شدید و مخصوصاً آب و هوای نامطلوب مقاومت بیشتری دارد و از مزایایی است که بسیاری از شرکت‌های بسته‌بندی آن را برای محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

4.

نایلون شیرینگ یکی از گزینه‌های بسته‌بندی مقرون به صرفه است. این نوع بسته‌بندی به دو مورد اصلی، گرما و پلاستیک نیاز دارد که این دو عامل در دسترس بودن و هزینه کمتری داشته باشند. نایلون شیرینگ  با استفاده از پلاستیک مقاوم، به صورت جمع شونده و با استفاده از گرما، به شکلی انعطاف‌پذیر شده و محصول را به‌خوبی محافظت می‌کند. علاوه بر این، قابلیت اطمینان از عدم دستکاری نیز در این نوع بسته‌بندی وجود دارد که این امر نقش مهمی در محافظت از سلامت محصول و افزایش اعتماد مصرف کننده به برند دارد. برای همین، بسیاری از شرکت‌های بسته‌بندی از نایلون شیرینگ برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کنند. همچنین، با توجه به قابلیت بازیافت پلاستیک، نایلون شیرینگ به عنوان یک گزینه پایدار و سبز نیز مطرح است.

5.

 نایلون شیرینگ همچنین به دلیل طراحی آن، به حداکثر رساندن فضا و حفظ کیفیت محصولات کمک می کند. با استفاده از نایلون شیرینگ، می توان محصولات را به صورت فشرده تر بسته بندی کرد و در این راه فضای بیشتری را در اختیار داشته باشد. همچنین نایلون شیرینگ مقاوم در برابر رطوبت، گرد و غبار و شرایط آب و هوایی نامطلوب است، بنابراین محصولات در داخل آن به خوبی حفظ می شوند. به همین دلیل نایلون شیرینگ برای بسته بندی انواع محصولات از جمله مواد غذایی، محصولات الکترونیکی، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی و … استفاده می شود.

6.

نایلون شیرینگ نیز می‌تواند در برند سازی کمک کننده باشد. زیرا می‌توان آن را با طرح و رنگ‌های متنوع طراحی کرد که به تبلیغ محصولات کمک می‌کند و همچنین نام تجاری و آرم شرکت را بر روی بسته بندی قرار داد. این به مشتریان کمک می‌کند که محصولات شرکت را شناسایی کرده و در صورت رضایت، به خرید آنها ادامه دهند. همچنین، برای شرکت‌هایی که به تازگی وارد بازار محصولات هستند، استفاده از نایلون شیرینگ با طرح و رنگ مناسب، می‌تواند به آنها در تبلیغ و معرفی برند کمک کند.

7.

نایلون شیرینگ یکی از رایج‌ترین مواد بسته بندی در بسته بندی مواد غذایی و فاسدشدنی‌ها است. این نوع بسته بندی از دو لایه نایلون و یک لایه PVC تشکیل شده است که باعث حفظ تازگی و طولانی مدت ماندگاری مواد غذایی و فاسدشدنی‌ها می شود. نایلون شیرینگ می تواند برای بسته بندی مواد غذایی از قبیل گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات، میوه و… استفاده شود.

 به طور کلی، نایلون شیرینگ به شرکت های تولید کننده مواد غذایی کمک می کند تا عمر مفید مواد غذایی را به حداکثر برسانند و باعث جلوگیری از هدر رفت مواد غذایی شوند.

 نایلون شیرینگ

8.

نایلون شیرینگ به عنوان یکی از انواع بسته بندی کوچک، به راحتی قابل استفاده برای بسته بندی انواع مواد می‌باشد. با استفاده از نایلون شیرینگ، می‌توان موادی مانند غذا، قطعات الکترونیکی، قطعات خودرو و حتی تریلرهای حمل بار را به صورتی ساده و آسان بسته بندی کرد و به مقصد مورد نظر منتقل کرد. علاوه بر این، نایلون شیرینگ به عنوان یک بسته بندی مقاوم در برابر رطوبت، گرد و غبار و مواد شیمیایی شناخته شده است که در بسیاری از موارد باعث جلوگیری از فساد و خرابی مواد می‌شود. از این رو، نایلون شیرینگ یک راه حل ساده، اقتصادی و موثر برای بسته بندی مواد مختلف می‌باشد.

 

خلاصه

نایلون شیرینگ PVC، یک ماده بسته بندی با 8 مزیت برای محافظت از محصولات است. این نایلون باعث جلوگیری از نفوذ آب، گرد و غبار و تغییرات دما و هوا در محصولات می شود. همچنین، به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد، بسیار مقرون به صرفه است. نایلون شیرینگ برای بسته بندی انواع محصولات، از جمله غذا، سیم های الکتریکی و قطعات بازی، مناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با شرکت تولیدی حباب پلاستیک تماس بگیرید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian