حباب پلاستیک روز

ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود

بسته بندی فست فود

ایده خلاقانه و اقتصادی برای بسته بندی فست فود

چه ایده‌ های خلاقانه و اقتصادی جهت بسته بندی فست فود در نظر دارید؟ آیا می‌دانید این بسته‌بندی چه تاثیری بر روی فروش فست فودها دارد؟ امروزه جهت بسته‌ بندی کردن محصولات غذایی از جمله فست فودها از شیوه‌ های مختلف و وسایل مختلفی مانند نایلون ساده، کیسه دو بعدی، کاور سه بعدی و غیره استفاده می‌ کنند که وسایل بسیار ارزان قیمتی هستند و استفاده از آنها صرفه اقتصادی دارد. به این ترتیب می‌ توانید با صرف هزینه‌ های پایین ایده‌ های بسیار جذابی را برای محصولاتی مانند فست فودها به وجود بیاورید. در این مقاله چند نمونه از ایده‌ های خلاقانه و اقتصادی جهت بسته بندی فست فود را بررسی می‌ کنیم.

چند نمونه از رایج‌ ترین ایده‌ ها جهت بسته‌ بندی فست فود:

  1. استفاده از دنیای رنگ‌ ها

استفاده از دنیای متناوب و زیبای رنگ‌ ها جهت بسته‌ بندی کردن هر نوع محصولی از جمله محصولات غذایی و فست فودها یکی از بهترین و رایج‌ ترین شیوه‌ ها در بسته‌ بندی می‌ باشد و می‌ توانید رنگ‌ های مختلف را بر روی کارتن‌ ها، نایلون ساده، نایلون چاپ خورده و غیره پیاده کنید که البته متناسب بودن رنگ با نوع محصول زیبایی و جذابیت ویژه‌ای به آن بخشیده و در افزایش رونق کسب و کار تاثیر بسزایی خواهد داشت.

  1. بسته‌ بندی بازیگوش

گاهی مواقع هدف از بسته‌بندی، کودکان و نوجوانان هستند که در این حالت استفاده از طرح‌های مهیج می‌تواند یک استراتژی بسیار خوب برای بسته‌بندی محسوب شود، چون بیشتر مصرف کنندگان همواره به سمت محصولاتی می‌روند که با تصاویر سرگرم کننده و فونت‌های متمایز ارائه می‌شوند. از طرفی در حال حاضر شاهد محصولات رقابتی بسیار زیادی در بازار هستیم. تولید محصول نیز می‌تواند در بسته‌بندی‌های منحصر به فرد و بازیگوش به جذب بیشتر مشتریان کمک کند.

استفاده از یک رنگ و فونت خلاقانه چنین جذابیتی را به وجود می‌آورد. این فونت و رنگ‌ها بر روی انواع نایلون از جمله نایلون چاپ خورده نیز قابل اجرا می‌باشد.

ایده خلاقانه فست فود

  1. بسته‌بندی پنجره‌دار

امروزه در فروشگاه‌های مختلف مواد غذایی، فست فودها، بسیاری از لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره بسته‌بندی‌های پنجره‌دار هستیم، به گونه‌ای که برای بسته مورد نظر قسمتی به عنوان پنجره در نظر گرفته می‌شود که با یک نایلون ساده پوشیده شده است، بنابراین مصرف کننده به آسانی می‌تواند محتوای داخل بسته را ببیند. به این ترتیب خیالش کاملاً از خرید محصول مورد نظر راحت است و با اطمینان بیشتری اقدام به خرید می‌کند. امکان ایجاد کردن پنجره بر روی انواع کارتن‌ها و نایلون‌ها از جمله نایلون چاپ خورده وجود دارد.

  1. بسته‌بندی‌های سازگار و مناسب با محیط زیست

امروزه بسیاری از مردم جزو طرفداران حفظ محیط زیست شده‌اند و همواره با شیوه‌های مختلفی جهت حفظ آن می‌ کوشند. حال تصور کنید که شما در بسته‌بندی کردن فست فود و دیگر محصولات غذایی خود به این موضوع مهم توجه داشته باشید، به نظر خودتان چه اتفاقی می‌افتد؟ واضح است که در چنین حالتی بسیاری از طرفداران محیط زیست را به استفاده از محصولات مورد نظر خودتان سوق می‌دهید. یعنی اگر بتوانید با مواد و محصولاتی برای بسته‌بندی استفاده کنید که آسیب چندانی به محیط زیست وارد نمی‌کنند، قطعاً طرفداران محیط زیست تمایل زیادی به استفاده از فست فودهای شما خواهند داشت.

  1. بسته‌بندی سفارشی

گاهی اوقات مصرف کنندگان و مشتریان می تواند جهت ایجاد خلاقیت در بسته‌بندی به ما کمک کنند، به این ترتیب که سفارشات خودشان را با بسته‌بندی‌های مورد نظر و ایده‌های خودشان را می‌خواهند، یعنی اگر شما بتوانید کلیه موارد در خصوص بسته‌بندی از جمله چاپ کردن حروف، بسته‌بندی داخلی و استفاده از مواد مختلف جهت بسته‌بندی را مطابق با میل و سفارش مشتری انجام دهید، قطعاً رضایت آنها را جلب خواهید کرد، به طوری که آنها را تبدیل به مشتریان وفادار می‌کند این موضوع می‌تواند انعکاس دهنده برند شما نیز باشد و ارزش آن را بالاتر ببرد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله شیوه‌های خلاقانه و اقتصادی برای بسته‌بندی فست فودها را بررسی کردیم. برای بسته‌بندی کردن انواع مختلف فست فودها می‌توانید با کمی ابتکار عمل و خلاقیت طرح‌ها و ایده‌های بسیار جذابی را با استفاده از کارتن‌ها، نایلون ساده، نایلون چاپ خورده و غیره به وجود بیاورید و هیچ نیازی نیست که هزینه‌های سنگینی در این خصوص را متحمل شوید. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با ایده‌های خلاقانه جهت بسته‌بندی فست فودها آشنا شوید.

Rate this post
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian