حباب پلاستیک روز

نکاتی مهم و کاربردی برای بسته بندی محصولات خانگی

بسته بندی محصولات خانگی

نکاتی مهم و کاربردی برای بسته بندی محصولات خانگی

نکات مهم و کاربردی برای بسته بندی محصولات خانگی کدامند؟ شما هنگام بسته‌ بندی کردن محصولات مختلف به چه نکات و مواردی توجه می‌ کنید؟ جهت بسته‌ بندی کردن محصولات خانگی با انواع نایلون حباب‌ دار یا پلاستیک حباب‌ دار پیشنهاد می‌ کنیم که به دنبال ایده و خلاقیت باشید، چون در این صورت تاثیر بسزایی بر روی مشتریان خواهید داشت و موجب می‌ شود که خریدار رغبت بیش تری برای آشنایی با شما و خرید محصولتان از خود نشان دهد،

اما نیازی نیست که برای چنین کاری به دنبال وسایل بسته‌ بندی خاص و گران قیمت بروید، چون تنها می‌ توانید با یک کیسه دو بعدی یا کاور سه بعدی نیز چنین بسته‌ بندی را ایجاد کنید. در این مقاله نکات مهم و کاربردی برای بسته بندی محصولات خانگی را بررسی می‌ کنیم.

نکات مهم و کاربردی برای بسته‌ بندی محصولات خانگی

در این قسمت چند ایده خلاقانه را جهت بسته بندی محصولات خانگی با استفاده از پلاستیک حباب‌ دار یا نایلون حباب‌ دار و حتی انواع نایلون ساده ذکر می‌ کنیم:

 

  1. استفاده از نوشته‌ های شخصی

نوشتن یک جمله بسیار کوتاه و مثبت با یک دست خط خوب می‌ تواند تاثیر خوبی بر روی احساس مشتری داشته باشد. چون نوشته کمک می‌ کند تا شما ارتباط خوبی با مخاطب خود برقرار کنید و در واقع یک ایده فوق العاده جهت بسته‌ بندی محصولات خانگی محسوب می‌ شود، چون ارزش کالا را چند برابر خواهد کرد.

  1. چاپ کردن لیبل

سعی کنید حتی برای محصولات خانگی نیز یک اسم یا لوگو انتخاب کرده و آن را بر روی بسته مورد نظرتان بچسبانید، حتی یک استیکر بسیار ساده و چسباندن آن به فروش بهتر کمک می‌ کند، علاوه بر آنکه بسیار کم هزینه و راحت است و شما حتی می‌ توانید با ایده و خلاقیت خودتان یک برندینگ مناسب انجام دهید.

چون کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی و برندینگ بودجه کافی در اختیار ندارد، بنابراین این فرصت‌ های کوچک موجب می‌ شود تا بتوانند اسم برندشان را معرفی کنند.

چاپ لیبل

  1. استفاده از کاغذهای مومی

در کنار انواع نایلون ساده، نایلون حباب‌ دار، پلاستیک حباب‌ دار، کیسه دو بعدی و کاور سه بعدی انواع کاغذ مومی وجود دارد که شما می‌ توانید جهت بسته‌ بندی و تزیین کردن محصول مورد نظرتان از آن استفاده کنید. این کار به ظاهر کوچک یک زیبایی بصری خاص برای بسته‌ بندی شما ایجاد می‌ کند. پس اگر نمی‌ خواهید بسیار معمولی باشید با استفاده از روش‌ های متفاوت می‌ توانید روش‌ های متفاوت پیچیدن کاغذ مومی را یاد گرفته و از آنها جهت بسته‌ بندی محصولات خانگی استفاده کنید.

  1. بسته‌ بندی با کیسه پلاستیکی

کیسه‌ های پلاستیکی در حال حاضر به صورت انواع پلاستیک حباب‌دار، کیسه دوبعدی، کاور سه بعدی و انواع کیسه‌های ساده با طرح و ‌رنگ های متنوع تولید می‌شود و از جمله ارزان‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل جهت بسته‌بندی کردن محسوب می‌شوند. به ویژه زمانی که از آنها جهت بسته‌بندی محصولات غذایی استفاده کنید، موجب حفاظت این مواد شده و عمر آنها را افزایش خواهد داد. مثلاً یه کیسه پلاستیکی دارای زیپ گزینه ایده آل و کاربردی محسوب می‌شود که به راحتی می‌توانید محصولات مورد نظرتان را در داخل آنها قرار دهید.

  1. استفاده از پاکت کرافت

تنها انواع پلاستیک حباب‌دار، کاور دوبعدی یا کیسه سه بعدی ویژه بسته‌بندی کردن نیستند، بلکه شما می‌توانید از موارد دیگری مانند پاکت کرافت نیز استفاده کنید که یکی از محبوب‌ترین و کاربردترین وسایل جهت بسته‌بندی محسوب می‌شوند. این پاکت‌ها با دوام هستند، علاوه بر آنکه زیبایی بصری خاصی نیز برای محصولات خانگی به وجود می‌آورند و جهت بسته بندی محصولات خانگی مانند حبوبات، خشکبار، برنج، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع شوینده‌ها و غیره یک گزینه مناسب هستند. به ویژه نوع پاکت کرافت پنجره‌دار که به خوبی می‌تواند کسب و کار و محصولات شما را به مشتری نشان دهد. این پنجره‌ها بسیار شفاف هستند و مشتری به راحتی می‌تواند محصول داخل آن را ببیند که این موضوع بر روی انتخاب محصول نیز تاثیرگذار است.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله نکات مهم و کاربردی برای بسته‌بندی محصولات خانگی را بررسی کردیم، چند نمونه از راه‌های مختلف جهت بسته‌بندی کردن محصولات خانگی مانند استفاده از کاور دو بعدی، کیسه سه بعدی، پاکت کرافت و غیره را نیز معرفی کردیم. در سایت حباب پلاستیک بیشتر با نکات مهم و کاربردی برای بسته‌ بندی محصولات خانگی آشنا شوید.

Rate this post
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian