حباب پلاستیک روز

پلاستیک های محافظ حباب دار چه مزایایی دارند؟

نایلون ضربه گیر

پلاستیک های محافظ حباب دار چه مزایایی دارند؟

Rate this post

پلاستیک های محافظ حباب دار چه مزایایی دارند؟

مطمئنا شما هم با پلاستیک های محافظ حباب دار آشنا هستید. در واقع این نایلون ها به طور تصادفی تولید شدند اما به تدریج جنبه سرگرمی پیدا کردند. تقریباً هر فردی این نایلون ها را دوست دارد و از ترکاندن حباب های آن لذت می برد. جالب است بدانید که در تقویم روزهای جهان نیز، 25 ژوئن به حباب های نایلونی اختصاص دارد.

مزایای پلاستیک های محافظ حباب دار

این محصول به طور بسیار گسترده در زندگی ما یافت می شود و در هر خانه ای می توان آن را پیدا کرد. پس با ما همراه باشید تا شما را با مزایای پلاستیک های محافظ حباب دار بیشتر آشنا کنیم.

از آنجایی که پلاستیک های حباب دار حاوی حباب های پر از هوا هستند، اجازه نمی دهد هیچ فشاری مستقیماً روی وسایل شما اثر کنید. علاوه بر این، ترکاندن حباب نایلونی استرس را از بین می برد. اگر شما می‌خواهید که از بسته‌های خود در برابر ضربه و لرزش محافظت کنید، از چند لایه پوشش حباب دار استفاده کنید تا بسته شما دچار آسیب نشود.

 

نایلون حبابدار

 

بسته بندی با پلاستیک حباب دار برای بسته های سفارشی بسیار ایده آل است و سلامت آن را ضمانت می کند. یک شی بزرگ یا کوچک باشد فرقی نمی کند زیرا پوشش حباب دار می تواند از آن محافظت کند و نقش عایق را در بسته بندی ها به خوبی ایفا کند.

بهترین نکته در مورد پلاستیک حباب دار این است که به راحتی می توانید آن را با قیچی به اندازه و شکل دلخواه برش دهید. اگر نیاز به بسته بندی یا محافظت از بسیاری از اقلام دارید، بسته بندی های حباب دار بزرگتر توصیه می شود زیرا به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند کالا را به طور کامل بپوشانند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از نایلون حباب دار برای بسته بندی محصول این است که استفاده از آن پیچیده نیست و شما فقط باید اقلام را برای ارسال بسته بندی کنید. برای استفاده از پلاستیک حباب دار به ابزار یا تجهیزات خاصی نیاز ندارید و استفاده از آن ها بسیار آسان است به همین دلیل زمان زیادی برای بسته بندی وسایل شما صرف نمی شود.

به طور کلی وزن بسته شما نقش مهمی در هزینه حمل و نقل دارد. هیچ کس به دلیل بسته بندی سنگین نمی خواهد برای حمل و نقل هزینه اضافی بپردازد. در صورت استفاده از پلاستیک های حباب دار این مشکل را نخواهید داشت. زیرا وزن آن سبک است و وزن وسایل را افزایش نمی دهد و هزینه اضافی به شما تحمیل نمی کند.

روکش حباب دار سبک وزن است، زیرا ساختار آن از هوای زیادی با چندین لایه پلاستیکی تشکیل شده است. یکی از دلایل مهم استفاده از نایلون حبابی صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل است.

یکی دیگر از مزایای پلاستیک های حباب دار هزینه آن است. حباب نایلونی به دلیل قیمت پایین می تواند برای تجارت بسیار مفید باشد.

اگر صاحب کسب و کار های آنلاین یا غیر آنلاین هستید که بسته ارسال می کنید، بسته بندی با پلاستیک حباب دار به اندازه سایر مواد بسته بندی هزینه ای برای شما نخواهد داشت. با بسته بندی حباب دار، می توانید مطمئن باشید که اقلام شما با کیفیت خوب بسته بندی شده اند و با خیال راحت به مقصد می رسند.

نایلون حباب دار

 

قیمت پلاستیک های محافظ حباب دار

اگر به دنبال روکشی ارزان قیمت با کیفیتی خوب برای بسته بندی محصولات خود هستید، توصیه می کنیم پلاستیک های محافظ حباب دار را امتحان کنید. این نوع پلاستیک با هوا پر شده است که باعث ایجاد محافظت از محصول می شود.

قیمت پلاستیک های محافظ حباب دار با توجه به قیمت مواد اولیه پلی اتیلن یا مواد کامپوزیت که به ازای هر کیلوگرم خریداری می شود تعیین می شود. جالب است بدانید که پلاستیک های محافظ حباب دار در ابتدا برای کاغذ دیواری استفاده می شد، اما اکنون به روشی اصلی برای حمل و نقل، جابجایی و محافظت از محصولات تبدیل شده است.

این نوع پلاستیک از مواد اولیه یا گرانول پلی اتیلن تولید می شود. در واقع، پلاستیک های محافظ حباب دار از مخلوط گاز طبیعی و نفت خام و فرآیندی از ترکیب مواد شیمیایی با اتیلن ساخته شده اند.

نحوه تولید پلاستیک های محافظ حباب دار و خواص آن

بعد از بررسی مزایا و قیمت نایلون حباب دار به نحوه تولید آن می پردازیم. نایلون محافظ حباب دار از یک زنجیره بلند از اتم های کربن و پیوندهای دوگانه ساخته شده است که در آن اتم های هیدروژن روی شاخه های زنجیره به کربن متصل می شوند.

گرانول یکی از پرطرفدارترین مواد پلی اتیلن پلیمری است و در پتروشیمی به صورت گرانول تولید می شود زیرا پودر آن در هوا پخش می شود و آلودگی محیطی و مشکلات تنفسی را به دنبال دارد.

کارخانه هایی که نایلون حباب دار تولید می کنند ابتدا گرانول های حاوی مواد مخصوص را در دمای بالا ذوب کرده و به مایع تبدیل می کنند و سپس به شکل ورقه ای در می آورند.

سپس برای ایجاد هوا در لایه های پلاستیک، یک نایلون به دور استوانه سوراخ دار پیچیده می شود و سپس فرآیند مکش نایلون به داخل سوراخ شروع می شود و حباب ها پر از هوا می شوند. به این ترتیب روکش حبابی در با عرض متفاوت در بازار تولید می شود.

 

نایلون ضربه گیر

 

با توجه به روش تولید این نوع پلاستیک محافظ، مهم ترین ویژگی پلاستیک حباب دار لایه ای از حباب های هوا است که به میزان قابل توجهی از ورود فشار وارده به کالاهای بسته بندی شده پیشگیری می کند.

نحوه استفاده از پلاستیک های محافظ حباب دار

آیا می دانید چگونه به درستی از پلاستیک های محافظ حباب دار برای بسته بندی بسته خود استفاده کنید؟ پس برای آموزش دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید.

وسایل خود را بر روی یک میز یا سطحی صاف و تمیز بچینید. هنگامی که محصولات بسته بندی می شوند. بهتر است یک سطح صاف و تمیز برای این کار در نظر بگیرید. مطمئن شوید که فضای کافی برای اقلامی که می خواهید ارسال کنید وجود داشته باشد و پلاستیک حباب دار کافی برای پوشاندن کل کالا موجود باشد.

مطمئن شوید که حباب ها رو داخل قرار گرفته اند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که حباب های هوا کار خود را انجام می دهند و از بسته شما در زمان حمل و نقل محافظت می کنند و جلوی شکستن آن را می گیرد.

اگر حباب ها بیرون باشند، در حین حمل و نقل از بین می روند. اگر این اتفاق بیفتد، استفاده از بسته و محافظ ها بی فایده خواهد شد.

محصول را با نایلون حباب دار به مقدار زیاد بپیچید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید. وقتی مشتریان منتظر تحویل بسته خود هستند، باید آن را به طور سالم به دست آن ها رساند. اگر سفارش مشتری شما آسیب دیده باشد، نه تنها مشتریان شما عصبانی می شوند و تقاضای بازپرداخت یا خسارت می کنند، بلکه در درازمدت به برند شما نیز آسیب می رساند.

سالانه حجم عظیمی از کالاها در سراسر جهان و در کشورهای مختلف تولید می شود. همه این محصولات باید به خوبی برای مصرف کنندگان بسته بندی شوند تا بدون آسیب به دست مشتریان برسند.

محصولات تولیدی را می توان در بازار داخلی مصرف کرد و یا به کشورهای دیگر صادر کرد. فرآیند بارگیری و تخلیه نیاز به بسته بندی مناسب کالا دارد. هر یک از این مراحل می تواند به کالای حمل شده آسیب برساند و خسارت جبران ناپذیری به صاحب کالا وارد کند.

استفاده از روکش حباب دار بهترین راه برای به حداقل رساندن احتمال آسیب است. با خرید نایلون حباب دار و استفاده از بسته بندی مناسب می توانید محصولات خود را با کمترین ریسک ارسال کنید.

 

نایلون ضربه گیر

 

امروزه حباب نایلونی با توجه به نوع استفاده از محصول دارای انواع مختلفی می باشد. شما می توانید این پلاستیک های حباب دار را در اشکال مختلف پیدا کنید. علاوه بر این، تعداد حباب ها نیز یکی از تفاوت های برای تولید و انتخاب می باشد. نایلون حباب دار در سه سایز تولید می شود

1- حباب ریز: این نوع محافظ برای محصولاتی که ظریف و سبک هستند مناسب است.

2- حباب های متوسط: برای محافظت از قسمت بالای محصول، فضای خالی بین محصولات را به خوبی پر کنید.

3- حباب درشت: معمولاً برای پر کردن فاصله بین محصولات کاربردی است و باعث می شود تا از برخورد آن ها با یکدیگر و جابجایی محصولات پیشگیری شود.

جمع بندی

مزایای استفاده از پلاستیک های محافظ حباب دار در بسته بندی محصولات برای بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان در صنایع مختلف واضح است. عملکرد فوق العاده نایلون حباب دار آن را به محصولی خاص در صنعت بسته بندی تبدیل می کند و مانند ضربه گیر از محصول شما محافظت می کند.

از آنجایی که این محصولات را می توان چندین بار استفاده کرد،باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. نایلون حباب دار سال هاست که در صنعت حمل و نقل استفاده می شود. این انتخابی مناسب برای کسانی است که در هنگام ارسال بسته های مختلف به دنبال بسته بندی محافظ هستند.

بسته‌بندی حباب دار علاوه بر ویژگی‌های همه‌کاره و محافظت در برابر ضربه، روشی مقرون‌به‌صرفه و کارآمد برای ارسال بسته‌ها به هر نقطه از جهان است. بنابراین اگر قصد دارید بسته خود را ارسال کنید و هنوز نمی دانید از چه چیزی برای بسته بندی استفاده کنید، هرگز پلاستیک حباب دار را در لیست خود فراموش نکنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian