حباب پلاستیک روز

بررسی تولیدکنندگان ایرانی نایلون حبابدار

نایلون حبابدار

بررسی تولیدکنندگان ایرانی نایلون حبابدار

Rate this post

نایلون حبابدار برای بسته‌بندی انواع کالاها و وسایل استفاده می‌شود. از این نایلون به عنوان نایلون ضربه‌گیر نیز یاد می‌شود. هدف اصلی استفاده از این نایلون در بسته‌بندی کالاها، جلوگیری از وارد شدن ضربه به آن‌ها است. به دلیل مصرف بالایی که این نایلون دارد تولیدکنندگان زیادی از این نایلون در دنیا وجود دارند. در ایران نیز تولیدکنندگان زیادی در زمینه نایلون حباب دار وجود دارند. با این حال انتخاب بهترین تولید کننده نایلون حباب دار همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان است.

تاریخچه نایلون حباب دار

از زمان اختراع نایلون حباب دار در سال 1960، این نوع نایلون‌ها به بخش مهمی از صنعت بسته‌بندی تبدیل ‌شده‌اند. این ورقه‌های پلاستیکی انعطاف‌پذیر، حاوی حباب‌های هوای کوچک به عنوان بالشتک هستند. این بالشتک‌ها در هنگام حمل‌ونقل کالاها وظیفه محافظت از آن‌ها را بر عهده دارند. در واقع حباب‌های هوای مهر و موم شده به عنوان یک بالشتک انعطاف‌پذیر در این نایلون‌ها قرار می‌گیرند. در نتیجه می‌توانند به عنوان مانعی محکم در برابر ضربه و آسیب‌ها عمل کنند.

مزیت نایلون حبابدار نسبت به سایر مواد بسته‌بندی، سبک بودن و محافظت در برابر انواع خطرات شامل ضربه، لرزش و آسیب است. علاوه بر این، به جلوگیری از ایجاد الکتریسیته نیز کمک می‌کند. الکتریسیته ساکن ممکن است به وسایل برقی و یا بخش الکترونیکی وسایل آسیب جدی وارد کند. همچنین حباب‌های موجود در این نایلون‌ها می‌توانند به محافظت و نگهداری ایمن اقلام گران‌بها کمک کنند.

 

 چرا نایلون حباب دار این‌قدر محبوب است؟

نایلون‌ حبابدار یکی از پرمصرف‌ترین مدل‌های نایلون برای بسته‌بندی در دنیا است. این نوع نایلون‌ها با نام نایلون ضربه‌گیر نیز شناخته می‌شوند. دلیل نام‌گذاری این مدل نایلون به نایلون‌های حبابدار این است که در روی سطح نایلون، حباب‌هایی از هوا قرار می‌گیرد. در نتیجه یک لایه محافظتی روی سطح نایلون ایجاد می‌شود که از کالا محافظت می‌کند.

 اندازه حباب‌ها در نایلون حباب دار با مقدار محافظت آن‌ها در ارتباط است؛ یعنی هر چه حباب‌ها بزرگ‌تر باشند، نایلون ضخیم‌تر بوده و حفاظت بیشتری را ایجاد می‌کنند. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که حباب‌های بزرگ برای بسته‌بندی وسایل بزرگ‌تر استفاده می‌شوند. برای بسته‌بندی اقلام و کالاهای کوچک‌تر شما باید از نایلون‌هایی که حباب‌های کوچک‌تری دارند استفاده کنید. از نایلون حباب دار در بسته‌بندی لوازم‌خانگی، اقلام پزشکی، قطعات الکترونیکی، بسته‌بندی‌های پستی، بسته‌بندی‌های سفارشی، باربری‌ها، بسته‌بندی اثاثیه منزل و موارد دیگر استفاده می‌شود.

تولید و فروش انواع نایلون‌های حبابدار در ایران

بررسی تولیدکنندگان ایرانی نایلون حبابدار

شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی به عنوان تولید کننده نایلون حباب دار در ایران فعالیت دارند. با این حال انتخاب یک تولید کننده نایلون حباب دار مناسب، همواره یکی از دغدغه‌ها و مشکلات خریداران است. برای انتخاب بهترین تولید کننده ایرانی نایلون حباب دار، شما باید به موارد زیادی دقت کنید. سابقه شرکت تولید کننده، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات استفاده شده، تجربه پرسنل، جنس مواد اولیه استفاده شده، نحوه ارائه قیمت‌گذاری نایلون و بسیاری موارد دیگر، در خرید شما تأثیرگذار خواهند بود.

 

موارد مهم در هنگام بررسی تولید کنندگان نایلون حباب دار در ایران

سابقه شرکت تولید کننده نایلون

تعداد کمی از شرکت‌های تولید کننده نایلون حباب دار در ایران سابقه بالایی دارند. تعداد زیادی از شرکت‌ها نیز فقط نام تولید کننده را داشته و فاقد کارخانه و کارگاه تولیدی هستند. در واقع این شرکت‌ها با استفاده از کارخانه‌های دیگر، سفارشان مشتریان را آماده می‌کنند. در نتیجه در هنگام بررسی تولید کنندگان نایلون حباب دار باید از سابقه شرکت و همچنین فضای کارخانه آن‌ها اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.

استفاده از دستگاه‌های قدیمی و مواد اولیه نامرغوب

نکته قابل توجه بعدی در خصوص تولید کنندگان نایلون حباب دار در ایران این است که عموم این تولیدکنندگان از دستگاه‌های قدیمی استفاده می‌کنند. با اینکه شرکت‌های تولید نایلون در ایران از سال 1367 به بعد مشغول به فعالیت هستند، با این حال برخی از این شرکت‌های قدیمی از دستگاه‌های قدیمی تولید نایلون استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده است که کیفیت محصول نهایی در حد استاندارد نباشد.

با توجه به وجود منابع نفتی و پالایشگاه‌های خوب در ایران فرایند دسترسی به مواد اولیه مانند پلی‌اتیلن در ایران با مشکلی مواجه نیست. با این حال برخی از تولید کنندگان از مواد اولیه نامرغوب و درجه چندم برای تولید نایلون استفاده می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که هزینه تولید این شرکت‌ها به مقدار قابل‌ توجهی کاهش پیدا کند. در نتیجه قیمت نهایی و فروش آن‌ها نیز نسبت به بازار اختلاف دارد.

 

تولید و فروش انواع نایلون‌های حبابدار

 

 بررسی ضخامت نایلون‌های حبابدار تولیدشده

 در هنگام خرید از تولید کنندگان ایرانی باید به خوبی با کارخانه و همچنین مواد اولیه و جنس نایلون‌های حبابدار آشنا شوید. به این نکته باید توجه داشته باشید که حتی تغییر 1 میکرون از ضخامت یک نایلون می‌تواند روی وزن و قیمت آن تأثیر بالایی بگذارد.

 

استفاده از نیروی کار ماهر در زمینه تولید انواع نایلون حباب دار

یکی دیگر از موارد مهم در بررسی تولید کنندگان نایلون حباب دار در بازار ایران، نیروی کار ماهر است. برخی از این شرکت‌ها در بخش نیروی کار خود، از افراد مبتدی استفاده می‌کنند. تعداد کمی از شرکت‌ها هستند که از نیروی کار ماهر و آموزش دیده برای تولید انواع نایلون استفاده می‌کنند. در نتیجه نیروی کاری که آموزش ندیده است به خوبی نمی‌تواند با دستگاه‌ها کار کند. در نهایت نایلون تولیدشده نیز از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

 

تولید انواع نایلون حباب دار در اندازه‌های مدنظر مشتری

 یکی از مهم‌ترین مواردی که در بررسی تولید کنندگان نایلون حباب دار باید به آن توجه کنیم این است که این شرکت‌ها قابلیت تولید نایلون بر اساس اندازه‌های دلخواه مشتریان را داشته باشند. در واقع برخی از شرکت‌های تولید کننده به دلیل استفاده از دستگاه‌های قدیمی نمی‌توانند بر اساس اندازه‌های دلخواه مشتری نایلون‌های حبابدار خود را تولید کنند.

 این شرکت‌ها در زمینه تولید نایلون‌های حبابدار به صورت رولی و انبوه فعالیت می‌کنند. در نتیجه محصول نهایی این شرکت‌ها به صورت رول های بزرگ و در وزن‌های بالا عرضه می‌شود. شما باید در هنگام بررسی تولید کنندگان نایلون حباب دار به این نکته توجه کنید که دستگاه‌های تولید نایلون‌ قابلیت تولید نایلون‌های حبابدار در اندازه و ابعاد مختلف و مد نظر شما را داشته باشند.

 

نایلون‌های حبابدار در ایران

 

بررسی اهمیت اندازه حباب در نایلون‌ حباب دار

یکی دیگر از موارد مهم در تولید نایلون‌های حبابدار، اندازه حباب‌ها است. همان‌طور که گفته شد حباب‌های بزرگ برای وسایل و کالاهای بزرگ استفاده می‌شوند. حباب‌های کوچک هم برای وسایل و کالاهای کوچک‌تر استفاده می‌شوند. شرکت‌های تولید کنندگان نایلون حباب دار باید توانایی تولید نایلون‌ها با اندازه حباب‌های مختلف را داشته باشند. در این صورت شما می‌توانید بر اساس نوع کالای خود، اندازه حباب‌ها را سفارش داده و نایلون‌های خود را دریافت کنید.

 

استفاده از مقدار هوای استاندارد در حباب‌های نایلون‌ها

یکی دیگر از مواردی که در هنگام بررسی تولید کنندگان نایلون حباب دار باید به آن توجه کنید این است که حباب‌ها دارای مقدار هوا استاندارد باشند. در واقع اگر هوای داخل حباب‌ها از یک مقدار مشخص و استاندارد فراتر برود، قبل از اینکه نایلون به دست مشتری برسد و در همان زمان رول سازی اولیه در داخل کارگاه تولیدی، حباب‌های آن می‌ترکند. در نتیجه مقدار هوای داخل حباب‌ها باید بر اساس اندازه حباب و ضخامت نایلون یک مقدار استاندارد باشد. همچنین اگر مقدار هوای حباب از این مقدار استاندارد کمتر باشد، باعث می‌شود که فرایند محافظت و ضربه‌گیری نایلون‌ها نیز به خوبی انجام نشود. در نهایت کالاها در هنگام بارگیری و جابه‌جایی آسیب خواهند دید.

 

 معرفی بهترین تولید کننده نایلون حبابدار در ایران – شرکت حباب پلاستیک

مجموعه حباب پلاستیک به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های تولید کننده نایلون حبابدار در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه از سال 1372 اقدام به تولید انواع نایلون در ایران کرده است. مجموعه حباب لاستیک از سال 1372 با ساخت انواع ماشین‌آلات تولید نایلون فعالیت خود را آغاز کرد.

 این مجموعه در ابتدای فعالیت خود به عنوان تولید کننده نایلون حباب دار، اقدام به ساخت ماشین‌آلات موردنیاز خود کرده است. در نتیجه کیفیت محصولات تولیدشده در این مجموعه بسیار بالاتر از سایر مجموعه‌ها است. ماشین‌آلات تولیدشده در این مجموعه بر اساس نیاز کاربران ایرانی و کشورهای همسایه ساخته شده است. همچنین این ماشین‌آلات بر اساس مواد اولیه تولید داخل ساخته شده‌اند. همین امر باعث شده که محصولات این مجموعه دارای بالاترین کیفیت و استاندارد باشند.

تولید و فروش انواع نایلون‌های حبابدار در ایران

 

پس از یک دهه فعالیت به عنوان تولید کننده نایلون حباب دار، این مجموعه برای تولید محصولات روز دنیا و همچنین پاسخ به نیازهای خارج از ایران، اقدام به واردات انواع ماشین‌آلات تولید نایلون بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا نمود. در نتیجه یکی از متنوع‌ترین ماشین‌آلات تولید نایلون‌ حباب دار در ایران در این مجموعه قرار گرفته است.

 همین امر باعث شده است که فضای کاری این مجموعه بیش از 15 هزار مترمربع باشد که در نوع خود فضای قابل‌توجهی برای یک شرکت تولیدی نایلون در ایران است. همین امر سبب شده است که این مجموعه به راحتی بتواند نایلون‌های موردنیاز داخل را تولید کرده و همچنین اقدام به صادرات انواع نایلون نماید.

استفاده از پرسنل مجرب و آموزش دیده، باعث شده که فرآیند تولید نایلون و محصولات دیگر در این مجموعه از سرعت بالایی برخوردار باشند. در نتیجه در صورتی که سفارش مدنظر شما، نوع خاصی از نایلون حبابدار و یا محصولات دیگر باشد، این مجموعه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را در ابعاد، سایز، ضخامت و جنس‌های مختلف تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد.

 دفتر اصلی مجموعه حباب پلاستیک در منطقه فرمانیه تهران است. شما می‌توانید به راحتی از طریق سایت این مجموعه نیز با کارشناسان و مشاوران این مجموعه تماس گرفته و از قیمت‌ها و محصولات جدید آن‌ها مطلع شوید. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه خرید داشته باشید کارشناسان و مشاوران این مجموعه به راحتی به تمام سؤالات شما پاسخ می‌دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دسترسی

جستجو محصولات

تماس با ما

دفتر مرکزی :                               4-22822600-021

تلفن مستقیم فروش  :                    22288782-021

تلفن مستقیم فروش 2 :                  22805765-021

کارخانه :                                     4-65750640-021

آدرس کارخانه: شهریار- میدان بسیج- کیلومتر 10 رباط کریم- بعد از پمپ بنزین وحیدیه- محله بکه- خیابان گلبرگ- کارخانه حباب پلاستیک 

موقعیت شرکت حباب پلاستیک

fa_IRPersian